Geplaatst: 21 augustus 201312 j geedee mag ik dat patroon van je en welke wol kan ik het beste nemen?????en dat brengt me dan ook nog op de vraag:welke pendikte? moet je dan rekening houden met de pendikte van hun veren? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Greetje de haan wel in het blauw en de hennen in het rood of roze he ? Anders krijg je zo'n verwarring!!
Geplaatst: 21 augustus 201312 j Heleen1963: Helaas nee Heleen. Langjarig onderzoek heeft uitgewezen dat hennen in het blauw veel beter leggen. Maar daar bovenop ook beter smaken. Niet onbelangrijk. Het roze is gewoon omdat ook homo hennen en hanen hun rechten hebben he ? Dat wil je toch niet gaan ondermijnen ? Prima kleurenkeuze's Geedee ! Leuk dat jij óók van zulke onderzoeken op de hoogte bent !
Geplaatst: 21 augustus 201312 j En voor diegene die denken dat het hier alleen maar humor is....nee hoor....sommige kipjes hebben zo'n truitje echt wel nodig: http://www.littlehenrescue.co.uk/Pages/Hensandtheirjumpers.aspx naar beneden scrollen.... Je vind hier óók meteen de patroontjes
Geplaatst: 21 augustus 201312 j ja da's wel erg zielig......... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 augustus 201312 j als je 11 kippen hebt kun je rugnummers op borduren !!Eh nee ik heb niks tegen homo's hoor (even weer de kleurdiscussie) voor iedereen is er plek op aarde, maar omdat jongetjes vroeger standaard blauw aankregen en meisjes roze zo bedoel ik dat wat te denken van een shirt met capuconnetje ?? in zandkorrelsteek of een stoere ribbeltrui vind ik wel cute voor een haan een schipperstrui oooooooooooh het wordt tijd dat ik aan het werk ga want ik loop weer fllink tezeuren op de vroege morgen
Geplaatst: 22 augustus 201312 j Dit vind ik nou humor Menselijk 'leed' (ja, haakjes, want sjongejongejonge....) tegenover de simpele logica vd natuur
Geplaatst: 22 augustus 201312 j Hmm... Dan ga ik ook maar eens bij mijn wortels kijken Ik ben hem inmiddels bijna een jaar kwijt.. Groet, Geert-Jan
Geplaatst: 22 augustus 201312 j omdat jongetjes vroeger standaard blauw aankregen en meisjes roze zo bedoel ik dat En nog vroeger droegen de jongetjes roze en de meisjes blauw.Daarvoor was het meestal allemaal wit.Lekker verwarrend http://voorjeharses.nl/sinds-wanneer-is-roze-een-meisjeskleur-2/
Geplaatst: 24 augustus 201312 j Haha, voor de mensen die twijfelen of ze wel een kraampje langs de weg willen zetten voor de verkoop van plantjes, fruit, groente etc. is dit wel een leuke link: http://www.icantpaint.com/wesleydanes/2013/08/help-ik-ben-een-dief/
Geplaatst: 12 september 201312 j Syrian president Assad crossed a red line.He used chemicals weapons.Using harmfull chemicals to hurt your own people.Who does he think he is, Monsanto? Bill Maher. MVG Danuta
Geplaatst: 12 september 201312 j Vast! Er gaan genoeg van die afbeeldingen rond op de sociale media waarop staat dat als ze Syrië kunnen bombarderen omdat zij chemische wapens gebruiken, waarom ze dat niet doen bij Monsanto Good things come in small packages
Geplaatst: 8 oktober 201312 j een koeien mac een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.