Geplaatst: 15 maart15 Ma Ik had ook bij Vreeken besteld, tenminste je kunt dan invullen dat je interesse hebt in een aardappel die nog niet leverbaar is, dat was de zoete aardappel Taining 65. Ik wou niet langer wachten, dus ik heb ze bij de supermarkt gekocht. Maar sommige aardappelen zijn bewerkt en die doen dus niets. Gelukkig 2 van de 3 wel. Ik kijk de volgende keer gewoon elders. Dordrecht is voor mij 3½ uur rijden.
Geplaatst: 17 maart17 Ma Ik kreeg zojuist een mailtje, dat mijn pakket onderweg schijnt te zijn. Net op tijd, want ik wilde eigenlijk al een pissig telefoontje gaan voeren.
Geplaatst: 17 maart17 Ma @Petrasmoestuin Ik kan de tuinen van weldadigheid van harte aanbevelen voor zowel aardappels als zoete bataat!
Geplaatst: 17 maart17 Ma @Lsjr33 Dank je wel, Ik woon wel in Duitsland. UPDATE: ik heb gekeken, ziet er goed uit, maar voor mij geldt 15 euro vz en ik moet er minstens 5 afnemen. Ik heb in Duitsland een bedrijf gevonden waar ik ze per stuk kan bestellen, dan kan ik 5 verschillende nemen, dat vind ik net zo prettig. En ook heel veel keus. 17 maart17 Ma aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 17 maart17 Ma Zijn dat jouw plantjes zoete aardappel of alleen e gewone aardappel. @Rookie
Geplaatst: 17 maart17 Ma Nee, dit zijn niet de zoete aardappel stekjes, die komen hopelijk nog. Dit is de Nemo aardappel. Voor de zoete aardappel stekjes sta ik nog op de wachtlijst. 17 maart17 Ma aangepast door Rookie
Geplaatst: 17 maart17 Ma Mijn ervaring met Vreeken : eigenlijk wilde ik al in januari bestellen maar omdat er daar in januari nog geen pootaardappelen leverbaar waren had ik gewacht tot 3 februari met mijn bestelling. Op de website stond : levertijd 1-3 weken (zonder garantie overigens). Het ging me ment name om de onderstamzaadjes, maar ik heb een hele rits andere producten meebesteld voor totaal zo'n 80 euro. 19 februari wist Vreeken te melden dat de verwachting was dat levering de volgende week zou plaatsvinden 7 maart : mail gestuurd naar Vreeken omdat ik nog niets had ontvangen, en gevraagd of ze dan in ieder geval snel de onderstam zaadjes spoedig konden leveren zodat ik aan de slag kon met enten 12 maart : reactie Vreeken : excuses, druk, bestelling is op het eind van het verwerkingsproces en kon niet meer veranderd worden. Later volgde nog een email dat de tomatenonderstammen niet leverbaar waren en ook niet snel worden verwacht. Bovendien was het stekpoeder ook niet voorradig, en ze vroegen of ik dat wilde annuleren of anders nog een weekje willen wachten. Geantwoord dat die mocht komen te vervallen en gevraagd of de rest snel uitgeleverd kon worden,,, 13 maart : reactie Vreeken : we gaan z..s,m leveren. Maar kennelijk is het versturen vorige week dus niet meer gelukt, ik heb nog steeds geen verzendbevestiging ofzo ontvangen. Momenteel staat er op de website dat er een levertijd is van 3-4 weken, maar dat is kennelijk een typfout en bedoelen ze "3+4 weken". Ik kijk het deze week nog aan en anders mogen ze de hele bestelling houden . In de algemene voorwaarden staat : "je hebt recht om te annuleren, maar gebruik niet het argument dat je de levertijd te lang vind, daar communiceren we zeer duidelijk over". Mijn hoela denk ik dan, er wordt ook duidelijk gezegd op de website dat er een nalevering zal plaatsvinden als er dingen niet leverbaar zijn, mits het gaat om een aankoopbedrag van 3 zakjes zaad of meer en minimaal 5 euro. Ik heb dus nog helemaal niets ontvangen van de 19 items die ik besteld heb, en (afgezien van de tomatenonderstammen die dus niet leverbaar zijn), gaat het in mijn bestelling voornamelijk om standaard producten en niet om exotische soorten ofzo die je nergens anders kan kopen.
Geplaatst: 18 maart18 Ma Hier dus ook: ik kreeg net de factuur van de levering. Gelukkig krijg ik wel mijn pootaardappelen De twee soorten rabarber die ik besteld had, worden niet geleverd en komen ook niet meer. En dat nadat ik al een poos op de wachtlijst stond en bericht kreeg, dat ze te bestellen waren.😠 Voor mij heeft Vreeken afgedaan, voor de online bestellingen. Gelukkig is iemand zo vriendelijk om er langs te gaan en bestellingen mee te nemen naar de MTFD. Ik weet nog niet of ik ga bellen of mailen... 18 maart18 Ma aangepast door Rookie
Geplaatst: 18 maart18 Ma Mailen, want ze hebben toch geen telefoonnummer? Tenminste, niet om naar toe te bellen. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 20 maart20 Ma Een beetje laat, maar ik kreeg zojuist dan toch bericht dat de bestelling verstuurd wordt🥳
Geplaatst: 31 maart31 Ma Inderdaad, het blijft drama bij Vreeken. Mijn bestelling van 22 feb. is nog steeds niet binnen. Ik wil de aardappelen gaan poten. 31 maart31 Ma aangepast door Martijn
Geplaatst: 2 april2 Apr Eindelijk na 3 mailjes het bericht dat morgen de bestelling komt. Het is dat ze een uitgebreidt assortiment hebben anders zou ik er nooit meer wat bestellen.
Geplaatst: 8 september8 Sep Op 2-4-2025 om 13:37, Martijn zei:Het is dat ze een uitgebreidt assortiment hebben anders zou ik er nooit meer wat bestellen. Ze hebben een uitgebreide catalogus, maar er is heel veel wat niet leverbaar of komt binnenkort is. Niettemin heb ik toch maar weer eens een kleine bestelling gedaan. Ze zitten nu ook niet in het hoogseizoen qua bestellingen.Een paar planten en wat saffraanbolletjes. Het zal mij benieuwen 🫣 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 18 september18 Sep En de boel is binnen! 10 dagen vind ik voor hun doen geen gekke score. Bolletjes zien er prima uit, plantjes waren ook goed verpakt. Verder waterkefir en paddenstoelbroed. Er zat ook nog een gratis zakje zaden van eetbare chrysant bij. Goede keuze, dus nog een bonuspuntje erbij 😉 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 5 oktober5 Okt Ook ik maar een poging gedaan. Wilde eigenlijk alleen tomatenzaadjes kijken maarja....
Geplaatst: 19 oktober19 Okt Wij leveren 90% van de bestellingen binnen 1-2 weken ... jammer dat ik dus weer bij die 10% zit. En het is geeneens hoogseizoen.🫤Ik heb maar een bestelling bij van der wal gedaan, dan kan de knoflook in ieder geval nog deze maand nog de grond in.
Geplaatst: 28 oktober28 Okt Er lijkt beweging in te zitten in mijn bestelling. Althans , ik kreeg een bericht dat die knoflook niet voorradig was🤔
Geplaatst: 31 oktober31 Okt Weet je, het mag van mij heel druk zijn daar.Dan snap ik eerlijk gezegd nog niet, waarom het zo lang moet duren, maar vooruit.Maar wat ik wel vind, is dat bij tijdgebonden producten (zoals knoflook b.v.) er wel prioriteit gegeven moet worden, als dingen niet voorradig zijn.Dan heb je nog tijd om het elders te zoeken.Dat ze dat niet doen, vind ik gewoon erg klant onvriendelijk.
Geplaatst: 31 oktober31 Okt Geweldige winkel en echt vriendelijk personeel. Als je in de buurt bent zeker langsgaan. Maar ik zal daar echt nooit wat bestellen! En als je dit topic hebt doorgespit , en dan wel besteld dan zijn de risico’s voor jou! Hoe sneu ik dat ook vind. ☹️
Geplaatst: 13 november13 Nov Ik zag dat Vreeken nu ook een adventskalender aanbiedt. Leuk idee, zit al jaren in mijn achterhoofd om voor iemand te maken. Ben wel benieuwd of je die van Vreeken vóór 1 december in huis hebt als je hem nu bestelt. 😬
Geplaatst: 13 november13 Nov Zo ie zo voor 1 december in huis. Alleen de vraag in welk jaar deze dan aankomt 😉
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.