Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

hallo hier limburg


Berti

Aanbevolen berichten

hai, ik, berti, woon in noord limburg en ben bezig mijn terras op te breken om er een mini moestuin te maken.

een stuk van 2,5 bij 2,5 kan je met de "square foot gardening" methode best het een en ander kwijt, plus een strook met kruiden.

eerst de schutting en de poort maar.

 

maar ik ben een grote van van eigen produkten of dat nou groenten/ fruit zijn of dieren die een goed leven hebben gehad en dan geslacht zijn (denk River Cottage, Jimmy's Farm etc) en probeer dat hier dus op zeer kleine schaal te doen.

eerder een 100m2 moestuin gehad die ik moest opgeven en mis het toch wel.

mijn specialiteiten zijn momenteel zuurdesembrood bakken en ik spin en verf mijn eigen garens.

 

van jorieke van dit forum gehoord en hier kom ik dan ook eens kijken.

altijd leuk om meer mensen te leren kennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Limburg

Berti, leuk dat jij ook hier bent gekomen. Het is hier altijd een gezellige boel. En we kunnen altijd mensen met ervaring gebruiken hier op het forum. Ik ben nog een leek, dus ik leer veel van anderen.

Succes met het opnieuw opzetten van een moestuin.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ja ben ook import limbabwaanse en wil juist WEL weg....maar misschien is rond mook anders dan hier rond venlo.

vreselijk.

 

druk op zoek naar huisje met flinke tuin (hehe) in de betaalbare huursector.

valt flink tegen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ja ben ook import limbabwaanse en wil juist WEL weg....maar misschien is rond mook anders dan hier rond venlo.

vreselijk.

 

druk op zoek naar huisje met flinke tuin (hehe) in de betaalbare huursector.

valt flink tegen....

Mook is denk ik wel heel anders dan Venlo, zou niet met je willen ruilen Mook is een lekker klein dorpje en voornamelijk op Nijmegen georiënteerd.We wonen weliswaar in een woonwijk maar zijn het laatste rijtje en wonen aan de dijk en verder helemaal vrij, de ideale combinatie voor een jong gezin. Ik hoop dat je snel een fijn plekje vindt!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...