Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

even voorstellen: marijke


marijke

Aanbevolen berichten

Hallo moestuinders,

Wat gezellig een moestuinforum! Leuk om ook op deze manier met de tuin bezig te zijn. Sinds enkele jaren heb ik een moestuin en in februari jeuken mijn handen om in huis met voorzaaien te beginnen...helaas groeit de tuin mij in augustus steeds weer boven het hoofd.

Dit jaar hoop ik het anders te gaan doen. Ik heb de tuin in 5 vakken verdeeld, waardoor hij overzichtelijker is. Daarbij wil ik dit jaar niet alleen groenten en fruit verbouwen, maar deze combineren met bloemen en kruiden. Gevolg zal zijn: wat minder groente, maar wel een aantrekkelijke en 'behapbare' tuin (lett. en fig).

Ik hoop op dit forum tips te vinden voor goede groente/bloemen/kruiden combinaties en te genieten van de verhalen en foto's van anderen.

Ik wens jullie een goed moestuinseizoen!

 

4dceffdf43f2d15fe6a65773765f8592.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bit,

Bedankt voor je reactie. Onder de takkenbos op de voorgrond heb ik peultjes gelegd. De takken zorgen ervoor dat de vogels nu de peulen en straks de jonge plantjes niet uit de grond kunnen halen. Zodra de plantjes verder groeien en minder kwetsbaar zijn, gebruik ik de takken als rijshout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...