Jorieke123 Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Nou we gaan morgen aan de slag hoor! Ik ben benieuwd hoeveel het varken nu uiteindelijk woog, ze was ons zwaarste (grootste) varken tot nu toe. Mijn zusje komt helpen, 3FM zendt alleen maar 'Zeros' liedjes uit, lekker dagje! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Succes!!! En alvast bedankt voor het verwerken van mijn aanstaande lekkere vette lapjes!! Quote
Bazarie Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 De koelbox staat al klaar Tot zaterdag Quote
Estemy Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Na dit te hebben gelezen heb ik meteen honger en een zin in een eigen boederij En ik heb een grote "varkensvlees feest" bij mij over 2 weken, maar helaas wonen jullie een beetje te ver weg (eigenlijk is die 100km voor mij geen probleem, maar mijn vriend heeft na een lange werkweek meestal geen zin om in de weekend ook autorijden). Maar success met de boederij, ik vind zoiets een hele leuke initsiatief en veel beter dan vlees uit de supermarkt. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Bazarie Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Estemy Een Varkensvlees feest? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Quote
Estemy Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Het ziet zo uit dat je uitnodigt veel mensen om bij jou te komen eten en dan maak je zoiets: + veel dranken = varkensvlees feest Maar we gaan een beetje offtopic hier, want dit is eigenlijk aangeboden/te koop topic. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
schoutuh Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 hallo zit net bij jullie op de site te kijken en ik kom zeker eens een keer langs om te kijken en uiteraard om wat vlees in te slaan.zelf woon ik te verweg om even langs te komen maar we staan op een camping in de buurt van ede dus dan is het niet ver meer. tot van de zomer Quote
Gast Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 @Estemy: Mmmmmmm Jammie !!!! Zal ik maar vast in de auto stappen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Geplaatst: 14 februari 2014 Dat klinkt goed Estemy, zo'n varkensvlees feest. @Schoutuh: Jullie zijn welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Het uitermáte goed verpakte, goed gekoelde, prachtige vlees is aangekomen en ligt nu in mn vriezer. Quote
HuubvG Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 De chauffeuse is zeker direct doorgereden van jou naar mij Erny, hier dus hetzelfde verhaal. Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Potverdorie, hier knort mijn maag nog even wachten... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Nou Huub, dan heeft HIJ blijkbaar een leuke omkleedsessie gedaan onderweg want mijn bezorger was toch ECHT een vent! Quote
HuubvG Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Nou dan is het toch iets anders gegaan, dit was echt geen verklede man ha ha. PS... Had jij ook rookworst en heb je die al geproefd? Za-lig! Quote
greetje Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Geplaatst: 14 februari 2014 Ik ben blij met de supersnelle verzending, en dat dus alles zo goed koud is aangekomen. Geen condens dus? Kan ook bijna niet in zo'n korte tijd. Ik hoop dat het jullie smaakt, De doos moet nog wat beter worden ontworpen, zodat niet alles moervast op en in elkaar zit Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Greetje ? Is dat nou een punt kaas daar midden op de foto ?Verkoop je dat ook jorieke ? Wat voor kaas is dat ? Quote
greetje Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 ja bit! dat is een stukje brandnetelkaas, wat eigenlijk te hard was.......was op speciaal verzoek van mij maar geraspt op brood...lekker man,niet zoals oude kaas maar beetje gepekeld van smaak............lekker,lekker,lekker Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Geplaatst: 14 februari 2014 Kaas inderdaad, ingesmeerd met zout in plaats van in een pekelbad, en dus iets te hard uitgevallen (te lang gezouten). Greetje vroeg er naar en heeft een stukje van me gekocht. Ik verkoop het niet officieel, geen idee wat ik er voor moet/kan vragen en of dat dan wel uit kan qua werk. Ik maak 1 kaas per keer, dus serie-productie is het niet, en dus kan ik al helemaaaaal geen uren gaan rekenen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 nou.......reken er maar op dat ik uuuuuuurrrreeeeennnnnn/uren van dat stukje ga genieten!collectersitem dus! just for me.... Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Nou, Bazarie heeft net zijn lap buikspek opgehaald. Nu moet Kruidje de vette nekstukken nog ophalen die al zijn gevacumeerd en ingevroren, en dan ligt er nog een berg voor Appelvrouw Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nynkef Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Mijn beste vriendin komt misschien/waarschijnlijk bij jou in de buurt/regio wonen Jorieke, dat biedt perspectieven voor mij voor weer wat lekkere speklapjes Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.