moestuinlochem Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Aardperen te koop aangeboden uit onze moestuin wij vragen voor 25 aardperen 15 euro we hebben er nog een aantal in de grond zitten die gerooid kunnen worden als U,er meer wilt Kopen U kan ons overdag bellen op (nr. verwijderd) met vriendelijke groet dien en bolle uit lochem DE AARDPEREN KUNNEN ALLEEN OPGEHAALD WORDEN zijn graag in de natuur bezig ,als wij goed zijn voor onze grond in de moestuin dan werpt dat vanzelf zijn vruchten afen staan graag open voor nieuwe ontwikkelingen in de moestuin,vergeten groenten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ik heb ze in de opruiming! 6 stuks voor 2 euro. Ik verzend ze wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 klinkt natuurlijk heel onaardig voor de topicstarter. Maar écht hoor. Zoveel geld voor aardperen ?? Die groeien als onkruid. Daar vraag je toch geen 15,- voor ? sorry hoor. Hier op het complex stonden bij de ingang een paar emmers met een bordje erboven : Aardperen !! Wie wil ze ? Neem wat je wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Bit: jij zegt wat ik dacht! Ik heb ze op de moestuindag GEKREGEN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Welkom op het forum, leuk eerste bericht ook...Waarom zoveel geld? Wij zitten hier allemaal voor de hobby en niet voor de winst.Ik zou zeggen probeer het op marktplaats https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ik wil wel een paar van jou overnemen Jeanne!! Groetjes Gemma http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Ik heb ze in de opruiming! 6 stuks voor 2 euro. Ik verzend ze wel ik wil er ook wel een paar moeten wel verzonden worden dan woon namelijk in bourtange lekker in een uit hoekje ik hoor wel of je nog hebt eventueel. groetjes linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Kan je beste in het najaar vragen of een oproep plaatsen. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Of je ruilt ze op de MTFD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Voor 15 euro per 25 stuks verkoop ik ze ook wel.Ik heb ook nog wortelzaad, 10 cent per zaadje en iemand nog interesse in een pompoenplant? Voor 6 euro mag hij weg!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Voor 15 euro per 25 stuks verkoop ik ze ook wel.Ik heb ook nog wortelzaad, 10 cent per zaadje en iemand nog interesse in een pompoenplant? Voor 6 euro mag hij weg!!! 10cent per wortelzaadje. ben je daarmee niet iets wat aan de dure kant? in een zakje van de winkel zitten een paar duizend zaden voor een paar euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Beste moestuinlochem, als ge ze niet kwijt raakt moogt ge ze altijd brengen, gratis en voor niets.Het is niet zo ver, iets meer dan 300km maar dus een mooi uitstapje. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 wat wil je hiermee zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Is een ander woord voor duh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokrates Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Maar alle gekheid op een stokje, zo'n Topic slaat toch helemaal nergens op? Vervuil Marktplaats.nl lekker met zulke nonsens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Precies!(Ik ben lid van een ander forum, daar mogen nieuwe leden niet meteen in V&A spullen aanbieden, vind ik geen slecht idee). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 In mijn hele aardbeien vak komen die klere dingen op. Het vak gaat in het najaar leeg, en dan graaf ik al die ondingen op! Wie ze dan wil kan ze gratis krijgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmer Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Voor 25 euro mag je mij er 15 opsturen, dan doe ik ze voor jou in de groenbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Dit is een topic uit 2013 .Waar maken we ons nu eigenlijk druk om.... Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts