Geplaatst: 10 mei 201312 j Eet u weleens aardbeien met slagroom? En vindt u dat lekker? Ik adviseer u om het eens anders te eten. U giet wat dunne room over de aardbeien en vervolgens giet u er wat creme de cassis over. U zult het nooit anders willen eten!
Geplaatst: 10 mei 201312 j Moet je natuurlijk wel creme de cassis lusten en of alkohol nuttigen anders gaat het al over.....niet iedereen is als Hercule Poirot )Aardbeien kun je op zoveel manieren lekker (der) maken... met wat peper, roken, clotted creme of met wat zelfgemaakte camembert aangericht naast een prima boreltje.......maar ook slagroom... of een mascarpone creme en dan van wat aardbeien wat snelle warme saus maken met een tikje honing erin en dat over de creme gieten, meteen serveren...Of go all the way en maak een harstikke verse aarbeienvlaai......... Enz.... MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 10 mei 201312 j Water loopt me in de mond, met al die leuke aardbei ideeen....met veel slagroom erg lekker!Of zoals vroeger thuis, op witbrood geprakt met gewoon suiker.....yum!
Geplaatst: 10 mei 201312 j "Eet u weleens aardbeien met slagroom? En vindt u dat lekker?" Eigen teelt haalt dat niet die zijn zo weg . Maar als we kopen en het ras niet weten en of de smaak wat vinden tegen vallen gaat er best wat slgroom op. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 10 mei 201312 j Aardbeien met vanillevla en wat honing.. yummmm of wat griekseyoghurt ipv vanillevla ook heerlijk..
Geplaatst: 11 mei 201312 j Ik ga mijn aardbeien de grond uitkijken! Wat een lekkere dingen komen hier voorbij! Maak er normaail niks spectaculaiders van dan een beetje suiker erbij of door de joghurt maar van bovenstaande dingen loopt het water in mijn mond! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 11 mei 201312 j Alles klinkt lekker.... behálve de variatie van topicstarter: die met die drabberige room met c.d.Cassis... Moet er niet aan denken! Zo jammer van die lekkere aardbeitjes...Nix erop... óf suiker... óf lekkere geklopte slagroom.
Geplaatst: 11 mei 201312 j Helemaal. En wat het allerlekkerste is: een rijpe aardbei zo van de plant in de mond.
Geplaatst: 13 mei 201312 j Water loopt me in de mond, met al die leuke aardbei ideeen....met veel slagroom erg lekker!Of zoals vroeger thuis, op witbrood geprakt met gewoon suiker.....yum!Het beste recept wat ik tot nu toe heb gelezen hier !~!
Geplaatst: 15 mei 201312 j Helemaal. En wat het allerlekkerste is: een rijpe aardbei zo van de plant in de mond. Kijk, dat is pas het beste recept Goed rijp, genoeg zon en vers van de plant, hmmm *kwijl kwijl* > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 15 mei 201312 j Er bestaat geen 'beste' recept...slechts persoonlijke voorkeuren.... MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 16 mei 201312 j ben het helemaal met je eens Danuta, maar tips van een ander zijn altijd handig weet je wat ook erg lekker is?? suiker met wat kaneel mengen en op de aardbeien strooien;kaneel versterkt de aardbeismaak
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.