rommert Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 help ik mag van mijn ouders geen potjes met zaadjes op mijn kamer hebben. het zijn ook nog die plantjes die binnen moet zaaien zoals meloen watermeloen en paprika. wat moet ik doen? Quote
hansm Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Vragen of je een kasje buiten mag maken heb je toch nodig voor meloen.paprika en eind Mei erin zaaien, mischien heb je geluk en heb je optijd oogst, en als je ook geen kasje mag zou ik ze niet zaaien. Quote Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 (aangepast) Ik zou ze er van overtuigen dat het geen problemen op je kamer op levert , dat zou ik doen.. Ik zou alle mogelijke discussies beginnen om toestemming te krijgen Maarja, welke ''puber'' doet dat nou niet Ik zou gewoon blijven vragen, met goede reden aan komen (anders ontkiemt het niet?)Mijn ouders waren eerst ook tegen diverse dingen.. (zoals het aanschaffen van een verwarmd kasje @ 50 euro) 17 maart 2011 aangepast door Gast Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorg Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 (aangepast) Rommert, als je die niet binnenshuis mag voorzaaien dan zou ik je aan willen raden om eind april plantjes te kopen. Bij de meeste tuincentra verkopen ze wel groente plantjes, en misschien ook wel op de markt in Ferwer. Dus even onderhandelen met je ouders dat ze dan maar mee moeten om plantjes te kopen 17 maart 2011 aangepast door Gast Quote
Frank Houweling Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Ik zou ze er van overtuigen dat het geen problemen op je kamer op levert , dat zou ik doen.. Ik zou alle mogelijke discussies beginnen om toestemming te krijgen Maarja, welke ''puber'' doet dat nou niet Ik. Jullie verwachten het waarschijnlijk niet, maar tot 2.5 jaar geleden wou ik het liefst zo min mogelijk met planten te maken hebben. Liefde lag/ligt bij computers, niet bij planten Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Frans Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 wat moet ik doen?Ik zou de raad van Jorg opvolgen Rommert . Dat geeft gegarandeerd de meeste kans op succes later in je tuin . Nu ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig aangelegd . Wat is de motivatie van je ouders dat je geen potjes met zaad/plantjes op je kamer mag hebben ? Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
dennislp Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Hier was het eerst de mogelijke troep (aarde) die zou ontstaan Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Liefde lag/ligt bij computers, niet bij planten Tot dat je erachter kwam dat computers niet eetbaar zijn zeker ? Quote Players only love you when they're playing.
Gast Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Of vragen of er misschien een andere plek in huis is, waar het wel mag? Quote
Berti Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 vind dat je ouders maar met goeie redenen moeten komen.heb je recht op om te weten. je kan ook zeggen dat als er troep is je het zelf opruimt.daar kunnen ze GEEN nee tegen zeggen want dat is wat ELKE ouder wil wel raar, je zou kunnen stellen dat ze BLIJ zouden zijn met een kind als jij dat interesse heeft om zelf dingen te kweken!! verder, net als wat anderen zeggen. veel succes en hou ons op de hoogte joh!! Quote
Berti Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 wat fijn voor je joh!!! veel succes met je plantjes ! Quote
chaotik Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Jaaaa, beterrr! Want dr is nix leukers dan voor dat je naar bed gaat, of dr net uitkomt, om ff naar je zaaisels te kijken!Gefeliciteerd met deze overwinning! Quote
dennislp Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Yeah! Mooi! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
rommert Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 en ja hoor!!!!! er is 1 meloen zaadje ontkiemt!!!! Quote
Helly Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Jippieeeeeeeeeeeeeeeee Succes met je groenten! Quote Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Mooi! Nu nog de meloen er aan! 1 fruitzaadje ontkiemt en we wensen hem succes met zijn groente? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Mag ik optimistisch zijn? Ten slotte ben ik ook een beginner en vind ik het ook al spannend dat er een zaadje opkomt, waarvan dan ook! Quote Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Dat mag heb ik ook hoor kan niet vaak genoeg per dag even kijken of er al iets zichtbaar is Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
RickT Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 We zijn hier op het forum ook gek op foto`s. Miss. kun je een foto van je vensterbank hier plaatsen? Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
rommert Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 hier zit links de salie en rechts de aardbeien.en dit zijn nog wat paprika's Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.