appelvrouw Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Pasta met broccoli en worteltjes en veel basilicum. Tonijn met dille. Sla met bosuitjes. 1 (één, de gvrddgtvrdr vogels) framboos toe. En moest je die 1 ook nog delen? Nee, ik heb hem snel opgevreten Maar manlief kreeg 1 takje rode aalbes ( die hebben ze ondertussen ook ondekt ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
helena Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 1 hele gele pruim, op naar de volgende. Dit vertel ik thuis niet, weten zij veel dat ze nu al te pruimen zijn
Koert Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Vanavond vis en garnalen potje met een heleboel uit eigen tuin: Sjalot, peulen, doperwten, wortels, snijbietstelen, kapucijners,tuinbonen, courgette en verse kruiden. Dat vind ik zo fijn aan de tuin, kan gewoon van alles een beetje oogsten! Even a broken clock is right twice a day
Thessa Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 (aangepast) gisteren uit de tuin gehaald, de verdwaalde wilde groei van vorig jaar aan aardappels Anijs, wat uien, sla mix ( ruccola, veld, rosso, venkelloof, bietenblad en baby kiemjes ) en lekkere venkel voor oa de soep ! en heel veel peterselie.... 28 juni 2011 aangepast door Gast kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
appelvrouw Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 dat wordt een leuke avond Thessa Hier koude komkommersoep met munt.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Pauline Perenboom Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Heeerlijke eerste bietjes en witpuntradijsjes!! Smullen geblazen weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
meekje Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Bloemkool en als toetje griesmeel met eigen gemaakte gelei van kruisbessenJummie !!! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 rijskoekjes met steeltjes van o-i-kers (niet speciaal, maak ik niet nog een keer), en een salade. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
meekje Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Rijst met peultjes en rode paprika in ketjapsaus en cashewnoten erover. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Pauline Perenboom Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 andijvie in bladerdeeg met katenspek!! lekkerrrr weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
meekje Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Verse kapucijners met een salade van allerlei soorten sla een ui uit eigen tuinen wat geraspte worteltjes e.d. erdoor.Met een restje safraan rijst een heerlijke maaltijd Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
appelvrouw Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Parelhoen uit de tuin van de buren met vers opgegraven rosevalletjes en doperwtjes..je kunt me de kamer uitrollen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidje Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Courgettebloemen in crepedeeg. Nog lekkerder dan ik dacht. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Koert Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Parelhoen uit de tuin van de buren met vers opgegraven rosevalletjes en doperwtjes..je kunt me de kamer uitrollen En....loopt de buuf nu haar favoriete parelhoen te zoeken? Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Ik heb net een restje courgette soep geproefd, dat paste niet meer in de weckpotten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Parelhoen uit de tuin van de buren met vers opgegraven rosevalletjes en doperwtjes..je kunt me de kamer uitrollen En....loopt de buuf nu haar favoriete parelhoen te zoeken? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
appelvrouw Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Parelhoen uit de tuin van de buren met vers opgegraven rosevalletjes en doperwtjes..je kunt me de kamer uitrollen En....loopt de buuf nu haar favoriete parelhoen te zoeken? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 De resten van het parelhoentje met salade van gewokt bietenblad ( dank voor het topic bietenblad eetbaar Helly), met knoflook, mosterd en honing. Peultjes. Aardappeltjes. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Koert Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Raak je trouwens niet enorm aan de racekak van die vers opgegraven rosevalletjes, die moet je toch eerst een paar dagen laten besterven of hoe heet dat!? Dat is trouwens tot nu toe de enige pieper die ik echt lekker vind! Even a broken clock is right twice a day
appelvrouw Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Raak je trouwens niet enorm aan de racekak van die vers opgegraven rosevalletjes, die moet je toch eerst een paar dagen laten besterven of hoe heet dat!? Dat is trouwens tot nu toe de enige pieper die ik echt lekker vind! Huh? O, is dat het....nu je het zegt. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Maar we doen dat al jaren..vroege aardappels ( altijd rosevalletjes met een uitstap naar eersteling..die haalt het er niet bij) per dag uit de grond, en dan als friet ( heel vaak) met schil en al..je weet niet wat je eet. Of gekookt met een sju-tje...die racekak is dat serieus?Je kunt mij namelijk alles wijsmaken. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
meekje Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Lekkere andijvie stamppot met bieslook erdoor en een lepel mayonaise..De mayonaise tip heb ik van een oudere dame gekregen en het geeft een zacht smaakje aan de stamppot Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Jorieke123 Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 erwtjes uit het vuistje Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Ai... (offtopic) de gierparelhoen ziet er lelijk uit!@Appelvrouw: op wikipedia staat dat parelhoenders veel herrie maken... wonen je buren ver weg? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten