Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren de laatste sla geoogst uit de kas om twee dagen van te eten. We eten nog erg veel aardappels uit eigen tuin en gooien de kiemen weg (daar hebben we ondertussen ook veel van)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Brandnetel-zevenblad soep. Is natuurlijk niet helemaal moestuiniger, maar wel uit eigen tuin! Volgende keer heb ik wel een paar verbeterpunten. Minder water voor dezelfde hoeveelheid groente, nu is ie net te waterig.

Geplaatst:

wij ook gister radijs

weer wat spinazie!! de jongens gekookt met een aardappeltje en wij lekker door een couscous gerecht

en niet uit de moestuin, maar stonden wel op het complex, paardenbloemen geplukt voor de siroop.

Geplaatst:

Zojuist voor het eerst spinazie uit eigen tuin gegeten...het was de grootbladige spinazie die ik ergens in oktober gezaaid had.....heerlijk was ie....2 rijen en helemaal op!

Geplaatst:

Als je m niet gezien had, had je misschien gedacht dat je moeder er croutons door had gedaan.

T is wel vers vlees..

Good things come in small packages

Geplaatst:

Gister las ik dat je het blad van radijs kunt eten, heb het rauw door de aardappelen gestampt en er spekjes door gedaan, het smaakt naar raapstelen en is super lekker!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

gister stamppot raapstelen gehad, ik vond er niks aan

de rest heb ik er allemaal uitgetrokken, op de helft zat luis

Schrijffouten onder voorbehoud

Geplaatst:
Gister las ik dat je het blad van radijs kunt eten, heb het rauw door de aardappelen gestampt en er spekjes door gedaan, het smaakt naar raapstelen en is super lekker!
Soep met radijsblad is ook lekker. Volgens mij staat er op dit forum ook ergens een recept, maar dat kan ik zo snel niet vinden. Suggestie: goegeloeren.

Welterusten RvO.

Geplaatst:
gister stamppot raapstelen gehad, ik vond er niks aan

de rest heb ik er allemaal uitgetrokken, op de helft zat luis

Hoe heb je het klaargemaakt dan?

Ik vind het héérlijk

Gister spinazie gegeten, een groot deel in de vriezer gestopt, het was veel te veel en vandaag....

Dé eerste paksoi van dit jaar gegeten!!!!

Was heerlijk, ze waren echt mooi en groot...nou ja, ik heb al een hele update eraan volgeschreven

Maar ja, ben dan ook erg trots op mijn planten

img9010-b-29-4-2-paksoi21001335731505.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...