Bourgondische_dame Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Hallo mede tuin-gebruikers,Ik ben Ciska met als naam hier Bourgondische_dame, want ik eet alles wat ik lekker vind en drink alles wat ik lekker vind, je leeft maar één keer en daar moet je toch écht van gaan genieten.Ik heb sinds kort een stukje grond van de woningbouw gekregen met de woorden ga er maar iets moois van maken. Dat was natuurlijk niet tegen een dove gezegd en in plaats van huis - tuin heb ik een moestuin van gemaakt.Ik bak al dik 35 jaar mijn eigen brood en koop het ook nooit en door mijn moestuintje heb ik vaak de neiging om iets uit de tuin in het brood te doen, zoals Stevia, zodat je lekker zoetbrood krijgt.Natuurlijk zijn er altijd dingen die je bij kan leren en dat was (is) dan ook de reden om hier lid ben geworden.En wat is er nou leuker dan mensen die dezelfde hobby hebben samen elkaar helpen en ideeën uitwisselen. Quote Een dag niet lekker gesmuld, is een dag niet lekker geleefd (bourgondische_dame lijfspreuk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Welkom en een mooie oogst Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Hallo Ciska, welkom! ben je al lekker bezig gegaan op je stukje land? Veel plezier hier en een goede oogst toegewesnt! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bourgondische_dame Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 Dank allen.Ja ik heb stevia's er in zitten, want ik ben gek op zoet, lavas, pepermunt, citroen venkel basilicum en ga zo maar door en het ziet er goed uit.De venkel heeft me een klein beetje problemen bezorgt, want dat blad smaakt super lekker en heb daar aardig van gesnoept, met gevolg dat ik vreselijk aan de race ging Op internet las ik dat het de maag stimuleert... nou dat doet het dus ook... wel wel goed! Maar er valt nog een hoop te leren en ik merkte hier al dat ik aardig wat tips en trucs hier kan vinden én dat iedereen elkaar hier helpt. Ciska Quote Een dag niet lekker gesmuld, is een dag niet lekker geleefd (bourgondische_dame lijfspreuk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Welkom.Het is echt heel leuk en leerzaam om met andere moestuinliefhebbers op het forum te zitten.Wens je een goede oogst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heleen1963 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Welkom !! Uit welk deel van Overijssel kom je ?? Twente ? Salland ? Kop ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bourgondische_dame Posted July 21, 2013 Author Share Posted July 21, 2013 salland Quote Een dag niet lekker gesmuld, is een dag niet lekker geleefd (bourgondische_dame lijfspreuk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts