Stan Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 De Vaas regel ik. Dus VERGEET NIET EEN BLOEM(mag uit eigentuin) mee te brengen voor Jorieke. 20 bloemen is een bos. 20 is het aantal leden tot op de dag van vandaag die van mening zijn te komen de 21ste a.s. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
jarno Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Ik doe ook mee.. Kunnen we voor die bloemen niet twee kleuren noemen zodat ze bij elkaar passen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Ik weet niet of ik daar aan kan voldoen..ben op vakantie, en moet de bloem waarschijnlijk uit de hoteltuin jatten Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jarno Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Dan noem jij de eerste kleur??? Hoef jij iig niet moeilijk te doen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Ja maar ik ga niet meer online als ik op vakantie ben..en kan moeilijk het hotel bellen om te vragen welke kleur bloemen ze in de tuin hebben Laten we gokken op: geel/oranje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Het is jammer dat mijn Aardperen gesneuveld zijn.Want anders had ik nog wel een Héle Mooie Grote Bloem. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
jootje Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Stan, voor de voorraadkast van Jorieke neem ik pindakaas mee! Quote
Stan Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Geplaatst: 13 september 2013 @Jootje, het staat in het lijstje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Zet je mijn acacia-honing er ook in Stan? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Geplaatst: 13 september 2013 @Piroska, net gedaan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Ik ga het hotel bellen of ik er soep in de vriezer kan doen..dan kan ik toch wel soep meenemen. Jorieke zal toch wel een pan hebben waar 4 liter in kan?Of is 4 liter te weinig? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 Komen gedrieën en nemen mee suiker en/of azijn voor Jorieke. Qua eten weten we het nog niet, verrassing! Quote
Salamandertje Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 Ik kan een aantal bagels klaarmaken en ik neem wat bloemen mee. Wil ook mee doen met platte perzik! We (Jasmin, Jootje en ik) zijn er van 11u tot in de middag. Quote Bzzzz...
Esthe76r Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Ik geef wat stukjes biologische kaas mee aan Debje duif. Geitenkaas, koeien, Verschillende stukjes en ik ga even kijken of schaap me ook nog lukt. Helaas kan ik zelf niet maar zo hebben jullie wat te knabbelen... Wil ook wel 2,- meebetalen aan de perzik. Quote
Stan Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Geplaatst: 17 september 2013 @esthe76r, top ik zet e.e.a. erbij. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Lekker bagels en geitenkaas..mmmm Vraagje, voor de soep heb ik bosuitjes nodig..kan je hier niet krijgen...kan iemand misschien een bosje halen ( uit eigen tuin bv?)Mag ook grove bieslook zijn of iets dergelijks. Het is wel voor 6 liter soep... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Ik kan wel lekker wat bieslook knippen en meenemen. Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Ik ga mijn best doen op een witte bietensalade, wordt een geweldig experiment want heb dat nog nooit eerder gemaakt mwuhahahaEn ik doe wel mee hoor met het boompje én ik heb ook nog bloemen op de tuin tis me wat! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Stan Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Geplaatst: 17 september 2013 Staat op het lijstje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bouwvrouwe Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 M'n berichtje van net vind ik niet meer terug, dus in de rebound. Ik hoop zaterdag ook te komen. Wat neem ik mee:Dus geen brood meer, geen soep, mmmmm...Het wordt dan denk ik een 5 literpak appel - perensap, vers van de pers.Ik zag ergens iets over toastjes, hopelijk met iets van pate, daar passen mijn onrijpe walnoten in zoetzure saus denk ik wel bij ( engels recept)Voor de kast van Jorieke, of toch op de dag zelf zoek ik een flesje vlierbubbels of ietsEn ja, ik doe graag mee met die platgeslagen boom en neem als ik het allemaal zaterdag niet vergeet ook een bloem of takje van iets mee, wordt vroeg opstaan ben ik bang Mijn ruillijst - nog niet helemaal volledig- heb ik nu ook geplaatst.Roep maar, dan probeer ik het allemaal nog in orde te krijgen.Ik hoop dat er nog wat over is van jullie te ruilen plantjes, ga nog weleen poging wagen op jullie berichtjes. Tot zaterdag! Quote
Stan Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Geplaatst: 17 september 2013 Ik zet het in de lijst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bouwvrouwe Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 Correctie op de walnoten in zoetzuur, die blijken al opgegeten te zijn Ik ga kijken wat ik ter vervanging mee kan nemen, moet het nog even als verrassing houden.. Quote
jarno Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Aangezien er van alles voor bij de koffie wordt meegenomen en ik zelf koffiemelk meeneem en suiker voor in de koffie, leek het me wel handig om ook koffie te kopen. Ik heb een pak filterkoffie gekocht. Ik ga er vanuit dat jorieke filters heeft.. Quote
Stan Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Geplaatst: 20 september 2013 Ik zet het er bij Jarno. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
DebjeDuif Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Platte perzikboompje opgehaald Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.