Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Poll: Einde-seizoens-Moestuinforumdag in Zelhem, wanneer?


Jorieke123

Welke dag(en) komen jullie het beste uit?  

106 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dag(en) komen jullie het beste uit?

    • Zaterdag 21 September
      19
    • Zondag 22 September
      18
    • Zaterdag 28 September
      11
    • Zondag 29 September
      17
    • Zaterdag 5 Oktober
      11
    • Zondag 6 Oktober
      14
    • Zaterdag 12 Oktober
      8
    • Zondag 13 Oktober
      8


Aanbevolen berichten

Ok, er was wel wat animo voor een 2e Moestuinforumdag, aan het einde van de zomer. Een soort van oogstfeest.

 

Bij deze dus een poll.

 

Er kunnen vooral veel zaden worden geruild voor het volgende seizoen. En veel vaste planten, struikjes en boompjes.

En, er kunnen lekkere dingen gemaakt worden met groenten/kruiden/fruit uit eigen tuin! Dat was afgelopen maart wel anders.

 

Hopelijk is het nu wel een beetje normaal weer, dus geen ijzige wind. Kunnen we buiten zitten, in plaats van hutjemutje bij de kachel

 

Het is dus bij ons in de tuin in Zelhem, iedereen is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik zéker proberen. Maakt mij niks uit welke dag ( ik stem dus niet ), maar misschien een overweging nu een zaterdag te nemen, om die paar mensen tegemoet te komen die zondags niet willen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij ook leuk om er eens een keer bij te zijn. Mocht het allemaal doorgaan dan ben ik ook zeer geinteresseerd in vlees Jorieke! Ik weet niet of je het op de planning hebt staan om tegen die tijd iets te laten slachten maar ik dacht, ik roep het alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook graag eens komen. Heb al een paar keer met enige jaloezie alle berichtjes gelezen over de moestuinforumdag . Maar aangezien het voor ons nogal ver weg is (en vanwege nog wat ander privé-gedoe), weet ik niet zeker of het gaat lukken te komen. Ik stem dus niet mee. Ik zie wel wat de uitkomst is van de poll en ik hoop dat we dan van de partij kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ik ben wel uitgerekend in september... En ik weet niet wanneer ik precies beval natuurlijk, en hoe snel daarna ik weer op de been ben... Dus ik stem niet, maar ben wel van de partij als "de natuur" het toelaat!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga zeker proberen te komen, ondanks grote afstand. Geen datum(s) aangevinkt. Kan zover nog niet vooruit kijken.

 

Geweldig, Jorieke en Joep, dat jullie bereid zijn om "ons" dan weer te ontvangen!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met plezier en een beetje jaloezie over mfd gelezen. En wilde eigenlijk wel heen maar zat net op het forum. Maar hier voor ben ik zeker geïnteresseerd en zou ik graag willen komen! Ik hou me aanbevolen. Leuk leuk.

Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, ik meld me ook aan met manlief, hij is al 2 jaar werkeloos (bouwvakker 55 jaar) en we hebben onze gezamelijke hobby gevonden, moestuinieren. zaterdag of zondag maakt niet uit, we hebben er zin aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veel planten die zich hebben uitgezaaid in de tuin; vingerhoedskruid tweejarig, vrouwenmantel vaste plant, zachtlapjes (ook wel prikneus genoemd) tweejarig, lupines vaste plant, moederkruid tweejarig

Het zijn dan wel geen moestuinplanten maar misschien zijn er mensen die hier belang bij hebben? Het zijn nog hele kleine zaailingen maar dan verplant ik ze vast in potjes en neem ze mee naar de moestuinforumdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...