Piroska Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Ik zou het niet vertrouwen, volgens mij willen ze hem omzagen. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
geedee Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Hé Huub, dat zijn de "groeimannekes"......laten zitten en foto;s blijven maken dan geven ze hun energie aan je prei....... Quote
aalterse-willy Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Uw prei heeft er schrik van Huub, ze groeit omhoog ipv in de dikte. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
HuubvG Geplaatst: 8 juni 2014 Auteur Geplaatst: 8 juni 2014 Haha heer Willy, tja ik denk dat het rekken meer komt omdat 'ie nog maar net uit de kas komt, waar hij wat ondergedoken tussen reusachtige (in verhouding dan) komkommer- en tomatenplanten stond. In het nieuwe potmengsel heb ik extra kali gedaan in de vorm van houtas en patentkorrels. Onderin zit een beste paardenplark, vermengd met rijpe compost. Bovendien op een lichte plek gezet, dus als het goed is gaat 'ie nu en de breedte groeien. En nu maar hopen dat 'ie niet verbrandt door overbemesting. Dan heb ik nog 6 preien over voor reserve. Echter deze doen zich voor als grassprietjes tot nu toe, dus dat schiet niet op. Quote
Noompi Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Het mammoet virus heeft mijn courgettes besmet!!!! Maar de preien blijven klein... Quote http://noompisbm.blogspot.nl/
greetje Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
henkg Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 De balkon prei staat nu op zijn definitieve plek. Hij gaat meer in de hoogte dan in de breedte. Nu 20 mm, slechts 2 mm meer dan 11 dagen geleden. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
aalterse-willy Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 De mijne heeft nogal wat hagelschade opgelopen. En dan tegelijk ook maar eens de wagen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Wat een geweld! Naar hoor Willy... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Noompi Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Wow!! Dat is niet best. Verzekering? Voel me bijna schuldig dat het hier alleen (kort) geregend heeft... Quote http://noompisbm.blogspot.nl/
HuubvG Geplaatst: 10 juni 2014 Auteur Geplaatst: 10 juni 2014 (aangepast) Kan er op de deelnemerslijst in het begin van dit topic niet worden bij gehouden wie er uit de wedstrijd liggen?Ben ik mee begonnen, vanavond tot op de helft gekomen.Achter de namen van de deelnemers komt een teken: # heeft gereageerd met foto('s)* reageert soms/regelmatig, nog geen foto's0 heeft opgegeven Ben dus op de helft, en kan nog geen rode ? plaatsen. Dat kan als ik alle berichten doorgenomen heb, morgenavond de andere helft. (even voor mijzelf: vervolg op blz 52 ) 12 juni 2014 aangepast door Gast Quote
Noompi Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Haha! Goed bezig!! Quote http://noompisbm.blogspot.nl/
jeanne-heijmans Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Bij mij is er een nog een sprietje en de ander gaat heel goed,nee niet zo dik als bij willy enzo maar toch..... Quote
HuubvG Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Geplaatst: 12 juni 2014 Zo zeg! Die is dik! Eerste twee berichten van dit topic opnieuw bijgewerkt.Met dank aan Kenbeimer en Stan die nog van niks weten... Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Ha ha Huub hij gaat inderdaad best goed. Quote
loes Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 huub, ik zie nu dat mijn naam ook in de lijst staat. maar ik heb nooit meegedaan dus mijn naam mag uit de lijst Quote
HuubvG Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Geplaatst: 12 juni 2014 Gedaan Loes, geen idee hoe je naam op de lijst gekomen is. Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Mooie prei Jeanne!Mijn prei in pot is beschadigd door het onweder van eergisternacht..er is hier en daar een blad afgebroken. Die in de tuin is gelukkig ongeschonden...en dan heb ik er nog twee elders in het dorp uitgeplant..die zou ik trouwens eens moeten gaan bekijken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jeanne-heijmans Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 en Jet hoe doen ze het? Ja deze is voor mij ook een verassing nooit gedacht in het begin,maar hij gaat tot nu toe goed. jij ook veel succes. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Veel eten geven meiskes, veel eten geven, daar worden ze dik van.En gezien al die onweders nu voorbij blijken te zijn ga ik ze beter beschermen, glas er rond en er boven maar niet luchtdicht dat het niet te warm wordt. Misschien nog een beetje kalkcyanamide bovenop de grond om het onkruid te weren Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
sansareli Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 Voila mijn eerste foto van mijn 'grootste' prei.Ik heb er nog 9, maar eentje wil maar niet groeien, dus die zal nog wel verdwijnen.En je ziet het, ik heb nog een lange weg te gaan. Maar de eindstreep is ook nog ver . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.