jarno Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Bij mij istie ook binnen!!Ik ben al druk aan het kijken welke nou de grootste zaadjes zijn Quote
Agnetha Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Thanks Huub hier de zaden ook binnen! Van het weekend maar eens een plannetje bedenken. En kijken naar de teeltwijzen. ben helemaal enthousiast. Heb mijn omgeving al verteld over de wedstrijd. Heb meteen een bijnaam gekregen. Moesvrouwtje. Whahaha maar ze vinden het erg leuk dat ik mee doe en een kans waag. Zelfs man lief krijgt steeds meer intresse. Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Frans Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 @kenbeimerDe foto is niet met een gewoon fototoestel gemaakt Ken maar met een usb microscoopje. Er is veel bagger onder deze dingetjes maar toch zijn er al exemplaren te koop die goed voldoen voor een heel redelijke prijs. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
appelsientje 60 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Bedankt Huub, hier in Utrecht zijn de zaden ook aangekomen manlief was nieuwsgierig omdat het een envelop is met mijn handschrift erop.Hij dacht dat ik een beetje kierewiet aan het worden was en brieven aan mezelf aan het sturen was! Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Stan Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 (aangepast) @Frans, Nadat Greetje dat witte spul(achteraf schimmel) snot noemde ben ik je foto ook eens gaan uitvergroten. Dat was leuk. Ik zag gelijk dat jou winnaar wel eens een van de slechtste zaden zou kunnen zijn kijk maar op de foto. P.s. niet schrikken hoor!Precies midden in de circel zit een wit stipje. Dat heb ik uitvergroot kijk maar, naar de pijl.Sorry, Frans, dat gaat net als bij Greetje en hier bij mij meedoen worden voor de uber-uber-mini-prei. Nogmaals sorry Edit is natuurlijk geen circel maar cirkel 22 november 2013 aangepast door Gast Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lexiej_88 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Vandaag ook mijn retour envelop in de bus gehad, Mijn eerste wedstrijd is begonnen!... Quote
HuubvG Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Geplaatst: 22 november 2013 (aangepast) 1 april 2014 aangepast door Gast Quote
kenbeimer Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Ongezien? Hij is echt wel gezien. Leuk zulke easter eggs in je plaatjes. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
TheoT Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 De zaden zijn binnen nu de zaden en de grond met de juiste aardstralen behandelen Quote Theo
thea Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 De eerste 3 zaadjes komen al boven. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
greetje Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 jij bent snel! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Agnetha Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Pfff idd je bent wel heel snel!! Had je de zaden eerder of zo haha? Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Bit Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ach ..... Thea zit jullie te fokke. Niet de datum van die foto gezien ? Das een foto uit 2008 Quote
kenbeimer Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Mijn zaadjes hebben nu nog in de envelop hun winterslaap... Toepasselijk in de slaapkamer in een kast. Nog even een vraagje tussendoor voor Huub, plakte mijn envelop niet goed? Zag dat je hem dicht geplakband had. Wanneer beginnen jullie eigenlijk met zaaien? Ik zit aan januari te denken. Ik zit zelf te denken ná de winterhike van scouting, die is geloof ik 25 en 26 januari, dus 27 januari zaaien. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
thea Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Foto vandaag :met plastix en lamp en warmte 22 graden. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
dennislp Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Verstandig hoor Thea! Anders is het helemaal kansloos om nog van mij te winnen! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
HuubvG Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Geplaatst: 24 november 2013 @ Thea, wauw, je bent de vroegste! @ Kenmeimer,... ... Nog even een vraagje tussendoor voor Huub, plakte mijn envelop niet goed? Zag dat je hem dicht geplakband had.Als er plakband op zit dan is dat omdat ik het niet vertrouw. Ik geloof inderdaad dat jouw envelop weer losliet. Wanneer beginnen jullie eigenlijk met zaaien? Ik zit aan januari te denken. Ik zit zelf te denken ná de winterhike van scouting, die is geloof ik 25 en 26 januari, dus 27 januari zaaien.Ik wilde er een paar voorzaaien als iedereen de zaden had, iets met gelijke kansen, maar daar kom ik van terug. Morgen gaat er weer een partij op de bus en verder kan iedereen die snel wil, de zaden deze week nog hebben. Ik denk dat ik er komende week dus een paar zaai, dan in januari een paar, dan in maart nog wat. Geen idee wanneer ze gaan doorschieten, het lijkt me een soort die niet snel doorschiet. Quote
sansareli Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 In België zijn de zaadjes ook aangekomen. Quote
greetje Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 is er ook iemand die een goed middel kent tegen snot?????????of nog beter snot voorkomen Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Frans Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Dat wat wel snot genoemd wordt is geen ziekte op zich Greetje. Het kan meerdere oorzaken hebben. Zie : teeltwedstrijd-reuzeprei-mammoth-pot-t11629-150.html#p184320 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
greetje Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Als een prei tot snot over gaat heeft dat altijd een oorzaak Ken. Zoiets kan gebeuren na het bevriezen en weer ontdooien van prei als deze niet vorstbestendig genoeg is. Dit komt vaak voor bij zomer- en herfstprei. Een andere oorzaak is een aantasting van de prei door beestjes zoals preivlieg , preimot en preimineervlieg. Zorg je dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren dan zul je niet of nauwelijks te maken krijgen met 'versnotte' prei.dit dus..........dan zou ik dus met gaas/vitrage moeten werken?en omdat prei niet bestoven hoeft te worden door bijen e.d. kan dat dus ook? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
HuubvG Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Geplaatst: 27 november 2013 (aangepast) BAH! 1 april 2014 aangepast door Gast Quote
Agnetha Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Dat ziet er goed uit Huub! Wat een boel wormen zeg!! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
greetje Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 nou....wat de ken laat zien hoop niet dat ik er zo uit zie...... huub is al grondig bezig zie ik, afdekmiddel heel goed tegen de preimineervlieg zoals ik elders las!!!toppie hoor maar ik heb het plan ook al wat getekend......is een 1ste opzet nog hoordat met die koffieprut.....zag een reklame op tv met caffeine houdende shampoo voor mannen, was goed voor de haarwortels..als simpel mensdenkertje denk ik dan wat goed voor mij/ons is, is vast ook goed voor het gewasdub nog ff over die protein en silicea voor ©stengelvastheiddikte Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
jeanne-heijmans Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Huub bedankt de preizaadjes zijn vandaag binnen gekomen.dank je voor de moeite. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.