Geplaatst: 15 november 201312 j Hallo Allemaal,Laat ik dan maar degene zijn die dit nieuwe topic opent.Hier kunnen de breipatronen voor een muts voor Huub gezet worden.Ook kunnen hier de praatjes doorgaan die in de Klaagbank begonnen zijn worden voortgezet.Groetjes,Conny. 17 november 201312 j aangepast door Gast Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 november 201312 j Dan dien ik NU een KLACHT in. Nee hoor, ik kan zelf ook breien, dus ik doe mee. Maar ik kan alleen poppensjaaltjes breien, d.w.z. kon, want het is alweer even geleden. Dus niet zoals Stan die z'n eigen kleding breit. Maar net als fietsen verleer je dat volgens mij nooit. Moet ik alleen nog even bijleren hoe dat met minderen, steekje los en zo, allemaal in z'n werk gaat.
Geplaatst: 15 november 201312 j Heb je nog voor keur, voor een kleur patroontje, streepje bloemetje of hartjes met of zonder bolletje, touwtjes om vast te strikken
Geplaatst: 15 november 201312 j HuubvG, zo maak je geen vrienden he. Ik deed een poging om vriendelijk te verzoeken de KLAAGBANK niet als babbeltuin/bank te gebruiken. En eerlijk is eerlijk het was wel een leuk patroontje van Geedee Edit ik had miet staan i.p.v. niet. sorry 15 november 201312 j aangepast door Gast Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 15 november 201312 j Mag haken ook? Ik ben gek op haken! Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 15 november 201312 j Deze Franse muts had ik voor je in gedachten Huub..met aanknoopbare baard We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 november 201312 j Auteur Sorry Huub,Effe een geintje tussendoor Is dit misschien iets ???Maar dan gebreid of gehaakt of heb je toch liever een lekker stoffie ???Nu zal ik weer serieus worden hoor Groetjes,Conny. 17 november 201312 j aangepast door Gast Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 16 november 201312 j Sorry Huub,Effe een geintje tussendoor Is dit misschien iets ???Maar dan gebreid of gehaakt of heb je toch liever een lekker stoffie ???Nu zal ik weer serieus worden hoor Groetjes,Conny. er zijn serieus volwassen mensen die in zoiets rondlopen.google maar eens op "Onesie"
Geplaatst: 16 november 201312 j das gewoon een huispak! als we het qua naaipatroon simpel willen houden is dit wellicht nog een betere optie:
Geplaatst: 16 november 201312 j Misschien is dit wat voor Huub.Nat vilten Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 16 november 201312 j Als je deze op heb en je moet snurken, is het gewoon leuk om naar te kijken, fantaseer ik zo....ik zie t zó voor me al die flubbertjes flubberen.... 16 november 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 16 november 201312 j wat dacht je van een zwarte pietenmuts (lekker actueel !!) een mijter is volgens mij niet handig ..
Geplaatst: 17 november 201312 j Neem dan ook direct zo'n Zwartepieten pruik er bij als extra isolatie materiaal, vast ook lekker warm! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 17 november 201312 j Hé dames! Misschien kunnen we de topictitel aanpassen? (Conny?) Want vind de de titel:De Mutsenhier beter bij passen als De Mutsen van/voor Huub... En dat slaat dan niet alleen op de hoofddeksels natuurlijk...
Geplaatst: 17 november 201312 j Goed idee Erny! En dan mutsen als hoofdbedekking in het algemeen. Ik zoek mijn type slaapmuts er wel weer uit.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.