Piroska Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 superrr!! Lief van je! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Bubbels Geplaatst: 25 november 2013 Auteur Geplaatst: 25 november 2013 (aangepast) Op dit moment op de lijst (voor deelname of inbreng):BubbelsGeedeeEveline68heidike.21StanPiroskaMalouisYurasAppelvrouw (also know as "Jetje") Dit is niet de volgorde, dat wordt nog even puzzelen. 26 november 2013 aangepast door Gast Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
appelvrouw Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Vergeet je Jetje niet Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bubbels Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Jetje? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
appelvrouw Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Appel(Jetje)vrouw? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jan Lokman Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Bubbels Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Appel(Jetje)vrouw? Wist nie da je kwaad werd! Mijn oprechte excuses, ik zet je erbij. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Eveline68 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Nog meer liefhebbers? Ik wil stiekem ook wel heel graag meedoen maar ik zit in Hongarije (met heuuul veeeulll tomaten en peperzaden) als iemand met mij iets kan afspreken (als Eveline zei) dat ik naar hem/haar mijn zaden stuur en hij/zij mij zegt wat er in de enveloppe zit.. nou dan zou ik jubelen! edit: ik betaal dan de extra porto voor die persoon uiteraard.. Stuur maar Oooh zal dat stan zich had aan geboden hihihi geef niet, geweldig toch . Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Wist nie da je kwaad werd! Nee hoor, zelden of nooit Ik heb je geschreven wanneer ik in NL ben toch? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bubbels Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Ja hoor. En ik dacht niet echt dat je boos was hoor. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Bit Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Wat ik aan zaden heb, en dat zijn een paar varianten van de grote Oekraïnse tomaat en nog wat dingen, is vanmorgen op de post gegaan voor de start-enveloppe vanuit Bubbels.Zelf doe ik niet mee aan de ronde, maar het is gewoon voor een ieder die dat wil. Wel érg weinig zaden hoor ! per man 3 zaden per variant nemen lijkt al haast wel max. Sorry. Heb van alle soortjes er zelf 6 overgehouden voor mezelf.Ben ik ook helemaal los verder. Quote
malouis Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Dat is toch ook ruim genoeg? Volgend jaar kan iedereen dan zelf zaad winnen. Quote
Piroska Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Nog meer liefhebbers? Ik wil stiekem ook wel heel graag meedoen maar ik zit in Hongarije (met heuuul veeeulll tomaten en peperzaden) als iemand met mij iets kan afspreken (als Eveline zei) dat ik naar hem/haar mijn zaden stuur en hij/zij mij zegt wat er in de enveloppe zit.. nou dan zou ik jubelen! edit: ik betaal dan de extra porto voor die persoon uiteraard.. Stuur maar Oooh zal dat stan zich had aan geboden hihihi geef niet, geweldig toch . thanks anyway! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Bubbels Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Geplaatst: 28 november 2013 Zojuist ook een envelop van Bit met zaden binnen gekregen. Moet zeggen dat ik de hulp hartverwarmend vind! Van Yuras had ik gister al een envelop met geweldige zaden binnen. Dit wordt echt een prachtige envelop! Ben enorm enthousiast! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Piroska Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 owww, ik kan niet wachten~ Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Bubbels Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Geplaatst: 29 november 2013 Heb alleen qua tomaten al bijna 30 soorten in de envelop. Zojuist ook een envelop van Henkg binnen gekregen. Super! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Eveline68 Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 Ik lees nu dat een hoop de zaden naar jou bubbels toe sturen ? Of moet je nu de zaden in de envelop er bij doen als die bij je langs komt ? Sorry doe voor het eerst mee. Quote
Bubbels Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Geplaatst: 29 november 2013 Je doet de zaden er normaliter in als de envelop bij je langs komt. Zijn alleen een paar enorm vriendelijke forumleden die zelf geen zaden nodig hebben maar wel graag willen bijdragen. Die sturen de zaden naar mij. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Eveline68 Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 Ok, dacht al, maar is duidelijk Quote
Bubbels Geplaatst: 30 november 2013 Auteur Geplaatst: 30 november 2013 Wie zich nog wil inschrijven moet dat vandaag doen. Zonder tegenbericht gaat de envelop maandag de deur uit. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
greetje Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 bubbels...niet dat ik mee doe...maar vind je jouw oproep van vandaag nog melden reëel, menigeen is druk met sintaktiviteiten dit weekend of heeft pas zaterdag/zondag tijd om het forum te lezen.... Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Bubbels Geplaatst: 30 november 2013 Auteur Geplaatst: 30 november 2013 Het is een reminder van de datum die in mijn openingsbericht staat. Dus ja, reëel. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
loes Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 waarom kan later aanmelden niet? dan kan je toch gewoon onderaan de lijst worden bijgeschreven? net zoals bij de andere enveloppen.ik heb helaas nog niets om toe te voegen dus ik doe op dit moment ook nog niet mee... ik vind het trouwens ook geen fijn idee dat er een lijst met adressen wordt meegestuurd. waarom niet een PM met het adres van de volgende? Quote
Piroska Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 Loes, later aanmelden kan gewoon, staat in openingstopic.. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
loes Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 dan snap ik niet waarom er een deadline moet zijn. misschien is er wel een goede rede voor. maar ik snap het gedoe niet zo... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.