Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op dit moment op de lijst (voor deelname of inbreng):

Bubbels

Geedee

Eveline68

heidike.21

Stan

Piroska

Malouis

Yuras

Appelvrouw (also know as "Jetje")

Dit is niet de volgorde, dat wordt nog even puzzelen.

aangepast door Gast

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
Nog meer liefhebbers?

Ik wil stiekem ook wel heel graag meedoen maar ik zit in Hongarije (met heuuul veeeulll tomaten en peperzaden) als iemand met mij iets kan afspreken (als Eveline zei) dat ik naar hem/haar mijn zaden stuur en hij/zij mij zegt wat er in de enveloppe zit.. nou dan zou ik jubelen!

edit: ik betaal dan de extra porto voor die persoon uiteraard..

Stuur maar

Oooh zal dat stan zich had aan geboden hihihi geef niet, geweldig toch .

Geplaatst:

Wat ik aan zaden heb, en dat zijn een paar varianten van de grote Oekraïnse tomaat en nog wat dingen, is vanmorgen op de post gegaan voor de start-enveloppe vanuit Bubbels.

Zelf doe ik niet mee aan de ronde, maar het is gewoon voor een ieder die dat wil. Wel érg weinig zaden hoor ! per man 3 zaden per variant nemen lijkt al haast wel max. Sorry. Heb van alle soortjes er zelf 6 overgehouden voor mezelf.

Ben ik ook helemaal los verder.

Geplaatst:
Nog meer liefhebbers?

Ik wil stiekem ook wel heel graag meedoen maar ik zit in Hongarije (met heuuul veeeulll tomaten en peperzaden) als iemand met mij iets kan afspreken (als Eveline zei) dat ik naar hem/haar mijn zaden stuur en hij/zij mij zegt wat er in de enveloppe zit.. nou dan zou ik jubelen!

edit: ik betaal dan de extra porto voor die persoon uiteraard..

Stuur maar

Oooh zal dat stan zich had aan geboden hihihi geef niet, geweldig toch .

thanks anyway!

Geplaatst:

Zojuist ook een envelop van Bit met zaden binnen gekregen. Moet zeggen dat ik de hulp hartverwarmend vind! Van Yuras had ik gister al een envelop met geweldige zaden binnen. Dit wordt echt een prachtige envelop! Ben enorm enthousiast!

Geplaatst:

Heb alleen qua tomaten al bijna 30 soorten in de envelop.

Zojuist ook een envelop van Henkg binnen gekregen. Super!

Geplaatst:

Je doet de zaden er normaliter in als de envelop bij je langs komt. Zijn alleen een paar enorm vriendelijke forumleden die zelf geen zaden nodig hebben maar wel graag willen bijdragen. Die sturen de zaden naar mij.

Geplaatst:

Wie zich nog wil inschrijven moet dat vandaag doen. Zonder tegenbericht gaat de envelop maandag de deur uit.

Geplaatst:

waarom kan later aanmelden niet? dan kan je toch gewoon onderaan de lijst worden bijgeschreven? net zoals bij de andere enveloppen.

ik heb helaas nog niets om toe te voegen dus ik doe op dit moment ook nog niet mee...

ik vind het trouwens ook geen fijn idee dat er een lijst met adressen wordt meegestuurd. waarom niet een PM met het adres van de volgende?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...