Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo staat het op de eerste pagina:

Nog nodig:

koffiemelk

suiker

vruchtensap

Voorstellen: eiersalade, kipkerrie salade, tonijnsalade (er is in de salade categorie nogal veel keus ) soep, appeltaart, kwarktaart, worteltjes taart, kaas, pate, spa enz enz.

Wie betalen er mee aan de emmer:

1.Angela

2.Appelvrouw

3.Beertjerinke

4.Bit

5.Jizkaha

6.Loraine

7.RvO

8.Stan

9.Gemma

10.Henkg

11.Jootje

12.Aardpeer

13.Borderrose

Ik zie bij de lijst wie komt 32 mensen..waarvan veel nog met aanhang. Zeg 45 vrouw/man minimaal.

Een heleboel van jullie heeft nog niets opgegeven voor de lunch..niets voor de voorraadkast van Jorieke( beide niet verplicht, maar wel dringend aangeraden ) en of je meebetaald aan t kadeautje voor Jorieke/Joep..de asemmer die je waarschijnlijk niet meer dan 50 cent gaat kosten en die Angela zo lief heeft geregeld. Geef je dus allen op voor deze drie zaken

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik zal een zalm salade meenemen en ik doe graag mee met de emmer

Ik kijk op het laatste moment nog wel wat jorieke nog graag wenst in de voorraad kast

Geplaatst:

Onze kok is er na veel wikken en wegen eindelijk uit... wij nemen een quiche mee (ik heb niet opgelet welke) en een fryske bonensalade en wat suikerbrood. Wij nemen voor Jorieke mee, suiker en zout. Willen ook wel meedoen met de emmer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...