simke Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Vandaag de tuinbonen geplant. En wat doperwten planten gepoot.Zo het gaat weer een beetje op een tuin lijken. Quote
Piroska Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Gezaaid: Tomaat Roman candleaubergine Turkisch orangepompoen North Georgia candy roasterpompoen Amish pieCitroenkomkommerOkra Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Basilicum Ruffles, Suzanne met de mooie ogen, lupine, tagetes enkelbloemig, Kiss me over the garden gate... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Katja1604 Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Nog eens 24 san marzano tomaten gezaaid, bedoeld voor de verkoop voor Scouting.Me erwten maar weer binnen gehaald,staan alruim een week in de kas, maar doen niks? Quote
bartp Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 sla (hilde) en rucola gezaaid. Aardperen gepoot. Quote
Gemma Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Perzik geplant en een nieuw aardbei bed aangelegd ( ostara en bos aardbei ) Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Piroska Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Kiwano, hoornmeloenkroumir meloenoranje ananas meloensugarbaby watermeloenFord Hook gem meloen pompoen: Comet Olkurbis oliepompoenFlat boer FordFutsu black earlyRosaly F1Tonda padanasweet dumplingmuscat de ProvencespagettipompoenChestnut bushpacific giantnagy Dobosisütötök, bananenpompoen courgette:costa Romanesco Ronda di Nizaeen gele courgette Armeense komkommerolijfkomkommer Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Almond Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Klimplanten mengsel gezaaid, binnen in het kasje in mijn raamkozijn. Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
HuubvG Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Tomaten soorten, ent-tomaten, pepers, paprika's, laatste drie mammoth pot leek prei. Quote
familymen Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Vandaag wortelen gezaaid, ongeveer 900 stuks... :-B Quote
prettig gestoord Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Wnterprei gezaaid, 200 stuks Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
DjangoV Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Rabarberworteltje geplant (ik kon 'm voor die euro niet laten liggen bij de Aldi). Quote --------------------------------------Django
loes Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 tomaat balkonstar, roma tomaat en pot courgette binnen gezaaid Quote
SuusP Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Tomaatjes: Ananas Noir, Golden Sunrise, Balkonstar, Sprite, Marmande, Sacharnaja Sliwa Krasnaja, Black Cherry. Verder rucola, sla (klein duimpje, groene eikenblad en lollo rosso), snijbiet, sugar snaps, tuinbonen Stereo, alwéér aubergine Pukkie (want vorige lading van 23 feb. was niet gekiemd), muizenmeloentjes en baby choi paksoi. Voor de mooi ook nog geveerd afrikaantje (T. tenuifolia), gele kamille (A. tinctoria), ereprijs (V. austriaca True Blue) en prachtklokje (C. persicifolia). Voor wie denkt dat nu mijn hele huis vol staat: van alles maar enkele zaden Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
minie Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 radijsjes en reuze afrikaan buiten gezaaid. Quote
Gemma Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Doperwt Marktveroveraar, gele peultjes, sugar snaps, Peulen grijze roodbloeier, krop sla Pirat, IJssla Saladin, Savooie kool, Chinese kool Bejing bocal gezaaid. Kersenboom verplant ( niet echt juiste tijd, maar moest ), idem met fruitstruikjes rode bessen, jostabes, kruisbessen. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Jeanine1967 Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Bieslook, rozemarijn, peterselie en coriander Jeanine Quote
Nynkef Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 sla, andijvie, snijbiet, spitskool, rode kool, doperwten, een groene aspergeplant en de rest ben ik vergeten Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Sugar snaps, doperwten en capucijners gezaaid. Het moest maar eens tijd worden Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
sansareli Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Vandaag 6 soorten tomaten, lente-ui en 5 sla-soorten gezaaid.En dan de selder, sla en basilicum een groter potje gegeven. Quote
harmony Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Binnen onder glas gezaaid: pepino solanum, meloenpeer.Vrijdag bij iemand mogen proeven, waarna ik spontaan wat minizaadjes mee kreeg. Ben benieuwd Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Cherry tomaat Parijse worteltjes en ananaskers ( de kleine soort van Thea) gezaaid, De rode sjalotjes gepland. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
HuubvG Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Gezaaid in kas: afrikaantjes, zomerprei, basilicum, kropsla, salie, knolvenkel, oregano, doorlevende spinazie. Uitgeplant van kas naar tuin: rucola, pluksla, mosterdblad. Quote
Jane Doe Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Tuinbonen, ja alweer. We blijven voorzaaien tot het gewenste geplant is. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.