Ga naar inhoud

Wat heb je net gezaaid/geplant? (Seizoen 2014)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

aanbiedinkje chrysanten bij de tuinwinkel in Santpoort (mag u zo meenemen meneer ), laatste filderkraut, bietjes, preitjes, paar miljoen kamilleplantjes wegens laten vallen bosje afgerijpte bloemen

Geplaatst:

Dahlia Pretty Lucie in de tuin gezet, en kalmpjes aan m'n overbevolkte Thaise basilicum van de Welkoop aan het verpotten. Geen flauw idee of slakken de Thaise lusten, maar ik ga 't er maar niet op wagen. Die blijft maar lekker binnen

Geplaatst:

dank zij geertlaurent heb ik vandaag nog droogbonen kunnen planten

en ook heb ik de dieven van de tomatenplanten geplukt

en voor de rest veel gekeken en genoten omdat het dit jaar vlotter gaat dan verleden jaar

Geplaatst:
dank zij geertlaurent heb ik vandaag nog droogbonen kunnen planten
Graag gedaan, hopelijk wordt het wat want die regen van de laatste dagen is geen voordeel voor de boontjes.

Een nieuwe reeks radijzen gezaaid, vorige waren aangevreten door larven

Geplaatst:

oh geertlaurent je witte boontjes komen al heel mooi uit hoor ze stan toch al 1 cm of iets meer zelfs ze gaan heel vlug mn andere boontjes zijn zo snel niet gegaan maar als ik het goed begrijp moet je die niet plukken maar de planten uittrekken en dan nog laten drogen of hoe oogst je zo een bonen om te laten drogen

Geplaatst:

Sla 2 soorten, zomersla en 4 jaargetijden. radijs. paksoi.

Geplaatst:

Goede dag mensen

Ik heb ooit eens gehoord dat je van een afrikaan die ooit eens gekocht hebt in de winkel, de zaden eruit kan halen.

Weet iemand hoe ik dat moet doen dat scheelt me in de kosten.

Met vriendelijke groet

Yoran De Tuiman

Geplaatst:

Yuras, volgens mij zit je met je vraag in totaal het verkeerde topic... Misschien even een eigen topic voor aanmaken?

Gisteren heb ik de fruitstruiken (thx Gemma!) geplant op de moestuin.

Tayberry, Loganberry, Gele Framboos, 2x Zwarte Besstek, Zwarte Framboos.

Ook nog wat hele zielige in hun potjes verkommerende courgette/pompoenplantjes op het voormalig uienveld geplant.

Evenals, op hoop van zegen (slakken), Platte Peterselie en Krulpeterselie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...