Ga naar inhoud

Wat heb je net gezaaid/geplant? (Seizoen 2014)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Een paar dágen voorweken Huub? Ik heb juist geleerd dat je voorweken maximaal 24 uur mag doen omdat de zaadjes anders verdrinken...?

Daarom nat zand,ze gaan wellen en krijgen worteltjes en dan in de pot met aarde stoppen.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Vandaag eikebladsalade, kropsalade en iets wat ik donkere krulsalade noem in bakken gezet.. Enig probleem is dat ik één bak tekort kom, dus morgen eentje bijhalen.

Verder misschien morgen nog de aubergines zaaien... hangt een beetje af of ik m'n serreschema vanavond gedaan krijg...

Geplaatst:

Gister de lenteuitjes omgezet in groterer bakken, 5 soorten peper gezaait( ben echt heel benieuwd wat eruit gaat komen), punt paprika.

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Geplaatst:

@ Bio-Fee, Thea, ik heb ze 24 geweekt, de tuinbonen gaan nu de grond in, de erwten gaan in zaaigrond - met wat scherpzand en fijn grint.

Ik had dat ook gelezen van die 24 uur, daarna moet je water verversen, óf afgieten en vochtig houden.

Geplaatst:

In oktober had ik 2 bakjes gezaaid met snijsla en veldsla.

Maar omdat mijn snijsla en veldsla in de tuin nog goed bleven, heb ik die nooit uitgeplant.

Nu waren het echter al mooie plantjes en die heb ik net in de tuin gezet.

ze staan onder een afdak dat aan 3 kanten is dichtgemaakt.

Geplaatst:

Ik heb besloten dat het niet allemaal eetbaar hoeft te zijn wat ik zaai of plant en heb vandaag een hele boel Petunia,s gezaaid Lekker straks al mijn buiten potten weer vullen

Geplaatst:

Stekken gemaakt van een Satureja montana ( soortje bonenkruid, bodembedekker )

DSCN541268311391529683.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...