Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben Jef & ben sinds vorig jaar groentjes aan 't planten in de tuin. Vorig jaar wat geëxperimenteerd met diverse kolen, worteltjes, spinazie, knolselder en prei in volle grond en tomaten & paprika in bakken, met wisselend succes. De tomaten en paprikas waren zeer goed gelukt (en zeer smakelijk), de rest stond wat te kort op elkaar en heeft wat te weinig water gehad om fatsoenlijk te groeien. Van de knolselders heb ik nog een paar liter soep kunnen maken en de prei hebben de kinderen met zeer veel smaak opgegeten. Met de rest heb ik het konijn en de kippen blij gemaakt

Dit jaar gaan we het wat serieuzer aanpakken. Ik heb een hoek van de tuin die vol stond met pachysandra en geraniums opgeruimd en netjes onderverdeeld in bedjes. Teeltplan is sinds dit weekend klaar en binnen een 3-4 weken wordt de serre geleverd. Foto's volgen later nog wel als er iets meer te zien valt.

Geplaatst:

Welkom ! ( nóg een nieuwe forummer, die over 'groentjes' spreekt. haha grappig. )

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hallo Jef, welkom!

Dat wordt heel wat dit jaar, met de serieuze plannen en de serre opkomst! Veel plezier in de tuin en op het forum!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:

veel plezier en sxxs..ben ook benieuwd naar de fotos

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...