anoukh.1989 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Hallo allemaal! Ik zal mezelf eerst eens even voorstellen alvorens mijn vragen op jullie te bombarderen . Mijn naam is Anouk, ik ben vierentwintig jaar en woon doordeweeks in Barneveld voor de studie 'Dier- en Gezondheidszorg'. In het weekend woon ik thuis bij mijn ouders. In Barneveld beschik ik over een klein balkonnetje dat ik ieder jaar weer probeer op te leuken met planten, maar helaas komt er niet veel in aanmerking omdat mijn balkon altijd in de schaduw staat. Thuis neem ik de tuin van mijn ouders voor mijn rekening; ik ben altijd in de weer, heerlijk vind ik dat. Mijn hobby's zijn onder andere fotograferen, digitaal bewerken van foto's, fitnessen, lekker eten (goede combi! ), wandelen, de natuur, creatieve bezigheden, dieren, en vast nog wel wat andere dingen. Tot op het forum! -Anouk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Welkom, veel plezier hier op 't forum, thuis1 op je balkon en thuis2 de tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Welkom en we zijn hier gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matteo Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Welkom Anouk! Ik ben benieuwd naar je (digitaal bewerkte) foto's Quote http://www.flickr.com/photos/8r1ght Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berend Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Welkom Anouk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Hallo Anouk, welkom! welke richting ga je straks op met je studie? Je bent in ieder geval een bezig bijtje zo te lezen!Veel plezier op het forum en in je tuin/op het balkon. Ook daar kun je wel leuke dingen kweken, als je maar de juiste plantjes vindt! Met behulp van dit forum moet dat lukken (zoek onder schaduw bijvoorbeeld) Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 welkom Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts