loes Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Dat was idd mijn punt, dat er niet vanuit wordt gegaan dat iedereen een auto/rijbewijs heeft want die aannames zijn idd vervelend. Quote
pietsie Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 ik zou graag mee willen doen , regio midden noord Quote
SuusP Geplaatst: 2 september 2014 Auteur Geplaatst: 2 september 2014 Hoi Pietsie! Leuk, pm je me even je naam, adres, email en telefoonnummer? Dan zet ik je in de lijst. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Liekie Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Hallo, hier ook een 'groentje' die graag meedoet. Omgeving Eindhoven. Quote
SuusP Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Geplaatst: 5 september 2014 Leuk Liekie! Stuur me even een pm met naam, adres, email en telefoonnummer Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
dirk71 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Is er iemand bezig met een belgische ronde ? Quote
runninggirl Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Ik zou ook graag mee willen doen, regio Groningen stad. Quote
SuusP Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 Dirk, je kunt het best even contact opnemen met Geert Laurent (geertlaurent), hij wil mogelijk een ronde in Vlaanderen starten. Leuk Running Girl, stuur maar een pm met je naam, adres, tel. en email dan zet ik je erbij! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Beginnertje Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Hoe hier al deelnemen? Ik woon wel in belgie. Liefs Quote blog/Beginnertje/
geertlaurent Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Best via de Belgische enveloppe, de opstart daarvan (aanmeldtopic) start deze week Quote
dirk71 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Tof dat je het op je neemt om de boel te organiseren. Quote
runninggirl Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Dirk, je kunt het best even contact opnemen met Geert Laurent (geertlaurent), hij wil mogelijk een ronde in Vlaanderen starten. Leuk Running Girl, stuur maar een pm met je naam, adres, tel. en email dan zet ik je erbij! Wat een ontzettend leuk initiatief trouwens! Quote
dirk71 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Had ik reeds gedaan. Ik wou even bedanken. Quote
minie Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 suus, ik heb je ook een berichtje gestuurd. Quote
SuusP Geplaatst: 13 september 2014 Auteur Geplaatst: 13 september 2014 Hallo allemaal! Even ter attentie: je krijgt binnenkort bericht van mij in je postvak over van wie je welke envelop krijgt een naar wie je hem mag doorgeven. Zorg dus voor ruimte in je postvak en hou het in de gaten. En ook meteen maar het verzoek om mij niet allemaal te bevestigen dat je dit hebt gehad! Heel netjes natuurlijk, maar dan loopt mijn inbox over Heb je op 30 sept. nog niks ontvangen, stuur me dan uiteraard wel even bericht! Wil je meedoen maar heb je me nog niet je gegevens gestuurd, doe dit dan alsnog zsm. Per 28 sept. is de inschrijving voor deze ronde gesloten. We starten op 1 oktober Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Limoen Geplaatst: 13 september 2014 Geplaatst: 13 september 2014 Top dat je het allemaal regelt suus! Quote
SuusP Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Geplaatst: 17 september 2014 Het was even werk, maar nu heeft (als het goed is) iedereen bericht van mij gehad ván wie en náár wie de enveloppen gestuurd mogen gaan worden. E.e.a. is nog even afhankelijk van sommige deelnemers die lang inactief waren op dit forum (en dus misschien toch niet meedoen). Het zou dus kunnen dat je nog een berichtje van mij krijgt met toch een ander adres, alvast mijn excuses voor de mogelijke verwarring! Ook even het advies aan jullie om (voor de zekerheid) even een PBtje te sturen aan degene naar wie je de envelop gaat brengen/sturen. Dit voor de zekerheid, het zou vervelend zijn als deze persoon er niks van weet en de envelop er onverhoopt blijft liggen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Beginnertje Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 Sorry ik had verkeerde topic beantwoord .. Ik zit in een ander zadenevelopje belgie Quote blog/Beginnertje/
Jane Doe Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 Domme ik, stuur braaf reactie terug per pb, maar die heb ik snel verwijderd excuses. Quote
Bobjan10 Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 ja ik heb een PB ontvangen dat ik weer mee mag doen met de zadenenvelop. Ik heb mezelf er nergens voor aangemeld maar ik doe toch graag mee . Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
SuusP Geplaatst: 18 september 2014 Auteur Geplaatst: 18 september 2014 Alle mensen die eerder meededen en zich niet expliciet hebben afgemeld, hebben een pb gekregen. Leuk dat je inderdaad mee wil doen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Balto Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 Ben erg benieuwd!! Heb het pbtje ook binnen gekregen. Quote
Almond Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 Top Suus! Heb ook weer pb gehad, een goed excuus om zelf mijn zaden collectie weer eens op en uit te zoeken Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.