Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Dirk, je kunt het best even contact opnemen met Geert Laurent (geertlaurent), hij wil mogelijk een ronde in Vlaanderen starten.

Leuk Running Girl, stuur maar een pm met je naam, adres, tel. en email dan zet ik je erbij!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Dirk, je kunt het best even contact opnemen met Geert Laurent (geertlaurent), hij wil mogelijk een ronde in Vlaanderen starten.

Leuk Running Girl, stuur maar een pm met je naam, adres, tel. en email dan zet ik je erbij!

Wat een ontzettend leuk initiatief trouwens!

Geplaatst:

Hallo allemaal! Even ter attentie: je krijgt binnenkort bericht van mij in je postvak over van wie je welke envelop krijgt een naar wie je hem mag doorgeven. Zorg dus voor ruimte in je postvak en hou het in de gaten. En ook meteen maar het verzoek om mij niet allemaal te bevestigen dat je dit hebt gehad! Heel netjes natuurlijk, maar dan loopt mijn inbox over

Heb je op 30 sept. nog niks ontvangen, stuur me dan uiteraard wel even bericht!

Wil je meedoen maar heb je me nog niet je gegevens gestuurd, doe dit dan alsnog zsm.

Per 28 sept. is de inschrijving voor deze ronde gesloten. We starten op 1 oktober

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Het was even werk, maar nu heeft (als het goed is) iedereen bericht van mij gehad ván wie en náár wie de enveloppen gestuurd mogen gaan worden.

E.e.a. is nog even afhankelijk van sommige deelnemers die lang inactief waren op dit forum (en dus misschien toch niet meedoen). Het zou dus kunnen dat je nog een berichtje van mij krijgt met toch een ander adres, alvast mijn excuses voor de mogelijke verwarring!

Ook even het advies aan jullie om (voor de zekerheid) even een PBtje te sturen aan degene naar wie je de envelop gaat brengen/sturen. Dit voor de zekerheid, het zou vervelend zijn als deze persoon er niks van weet en de envelop er onverhoopt blijft liggen

Geplaatst:

Top Suus! Heb ook weer pb gehad, een goed excuus om zelf mijn zaden collectie weer eens op en uit te zoeken

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...