Gast Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Runninggirl heeft vanmiddag mij de envelop gebracht. Ik ben meteen bezig geweest met uitzoeken. En heb ook best veel weer erin gedaan.De doos gaat morgen naar de volgende borahuho. Als ik de code heb zet ik deze erop. Quote
japie101 Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik ben het eens met Jenneke, er is al meer dan 10 dagen niets van Connie gehoord. Heeft SuusP misschien nog contact gehad met Connie? Als het iets langer duurt is dat voor mij geen probleem, maar blijf dan wel gewoon netjes informeren en hou iedereen op de hoogte. Er kunnen allerlei redenen zijn, maar een kort berichtje hier op het forum lijkt me in dat geval het minste wat je kunt doen. Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Jenneke Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Precies, als er iets tussen komt geef dan even een berichtje. Er zijn nu eenmaal zaken die veel belangrijker zijn dan een zadenenvelop, maar hou er wel rekening mee dat anderen zich zitten te verheugen op de envelop en graag weten waar ze aan toe zijn. Wel jammer dat het zo tegen zit met envelop C Quote
loes Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Voordeel van 3 enveloppen is dat er altijd een andere envelop is die een gedeelte van de vertraagde route kan overnemen. iedereen komt echt wel aan de beurt voordat het seizoen begint. Quote
Gast Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 In de envelop zaten leuke zaden. Ook heb ik behoorlijk wat toegevoegd aan zaden ook heb ik wat grip zakjes toegevoegd. Quote
Jenneke Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Voordeel van 3 enveloppen is dat er altijd een andere envelop is die een gedeelte van de vertraagde route kan overnemen. iedereen komt echt wel aan de beurt voordat het seizoen begint. Dat weet ik wel Loes, daar ben ik ook niet bang voor. Maar dat neemt niet weg dat het toch een teleurstelling is dat het maar niet wil vlotten met envelop C. En dat zou nog niet zo erg zijn als er maar even een berichtje gegeven werd. Nu hebben we geen idee wanneer ongeveer de envelop weer eens verder gaat. Quote
loes Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 ik poste dat vooral omdat Liekie bang was dat de envelop haar niet voor het begin van het seizoen zou bereiken. er zitten altijd mensen tussen die niet reageren. meestal doordat het leven buiten het forum alle aandacht opeist. daar kan je helaas weinig aan doen. hopelijk is de envelop gewoon stilletjes zijn weg aan het vervolgen. Quote
Enjoy! Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Envelop B is inderdaad zaterdag bij mij aangekomen. Zoonlief, een even grote tuinliefhebber als mij, vertelde mij bij thuiskomst(na een paar daagjes weg te zijn geweest) dat hij het niet had kunnen laten om vast even te kijken en écht leuke dingen had gezien voor mij Inmiddels heb ik het één en ander uitgezocht en behoorlijk wat aangevuld. Morgen hoop ik de doos naar de volgende ontvanger te brengen.Het aantal gripzakjes heb ik aangevuld. Nu duimen dat envelop C stilaan op pad is naar nummer 2 uit de lijst. Quote
Liekie Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Almond: dat lijkt me een prima (en heel gezellig!) idee! Tegen de tijd dat de envelop bij jou is kunnen we wel wat afspreken. Maar wie weet komt de vaart er wel heel snel in nu, optimistisch blijven we wel! En de andere en enveloppen een 'staartje' geven is inderdaad ook nog een optie. Voor nu moeten we maar gewoon wachten op een bericht van Connie. Ik hoop dat er niets bijzonders aan de hand is en de envelop gewoon ergens ligt te wachten. Wel fijn dat er zoveel enthousiasme is hiervoor. 90 pagina's al! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 Misschien kan de persoon die na Connie komt haar anders even een PB sturen? Quote
Gast Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 Hoi de doos is weg de barcode is 3SKABA118593002de doos weegt ook behoorlijk wat we gaan straks na de 1 kilo 605 gram ha ha Ik hoop dat de volgende personen de doos nog ingepakt kunnen krijgen. mij lukte het amper, er staat veel spanning op de doos.Groetjes jessica Quote
Mheikamp Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik heb vandaag enveloppe B ontvangen, morgen ben ik helaas niet in de gelegenheid maar donderdag ga ik er ff goed voor zitten. Uiterlijk vrijdag breng ik hem bij de volgende Quote
Almond Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 (aangepast) Regio Noord Envelop Aborahuho (Winschoten)postnl geleverd op 28/29 okt.Balto (Amsterdam)postMonika (Bovenkarspel) Regio Midden Envelop BMheikamp (Veenendaal) aankomst di 28 okt.Bianca1 (Veenendaal)Johnny Q1 (Bunschoten-Spakenburg)Limoen (Den Haag)Annemieke81 (Den Haag)Simke (Leidschendam)GabyvG (Den Haag)Fluitjeskruid (Zoetermeer)Groentjuh / Mirjam (Pijnacker)Jude (Delft) Regio Zuid Envelop CConnie (Rotterdam)aankomst za. 18 okt.Marijke (Bleskensgraaf)japie101 (Nieuw-Beijerland)Jenneke (Oud-Beijerland)Lavendeltuin (Hoogerheide)Beertjerinke (Nieuwerkerk)Zaaizee (Burgh-Haamstede)SuusP (Berlicum)Goliath (Rosmalen)Almond (Den Bosch)Samantha P (Oosterhout)postBobjan (Milsbeek)boinkie (Heijen)postLiekie (Eindhoven 30 oktober 2014 aangepast door Gast Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Almond Geplaatst: 28 oktober 2014 Geplaatst: 28 oktober 2014 Misschien kan de persoon die na Connie komt haar anders even een PB sturen?Dat is wel een idee, volgens de lijst is dat Marijke,dus als je dit leest, stuur je Connie een pb? Suus kan dit natuurlijk ook doen aangezien zij contact gegevens heeft Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Liekie Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik zit nu wel dagelijks dit topic te refreshen om te kijken of er al beweging zit in envelop C. Wel goede klantenbinding Quote
japie101 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik heb SuusP gevraagd om met ons mee te denken/helpen met envelop C. We wachten af! Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Gast Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Hoi ik heb op 26 oktober borahuho een pb gestuurd maar geen reactie gehad. Ik stuurde een pb dat de envelop er aan komt maar niet gereageerd. En als het goed is moet I de doos al hebben. Quote
Almond Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Jessica, als je inlogt met de track and trace code en zijn/ haar postcode kom je bij de gegevens.Staat daar dat hij is afgeleverd? Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Gast Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox/ClaimedDe doos is afgeleverd Quote
Jenneke Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Nog steeds geen nieuws over envelop C van Connie of Marijke. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 (aangepast) Ik heb even een bericht gestuurd, even afwachten. Edit: Marijke heeft de envelop nog niet ontvangen. Zij stuurt Connie nog even een PB, al las ik in de topic van de caspicum envelop dat Stan geen reactie kreeg op zijn PB maar Connie is de laatste keer online geweest op 27-10 dus misschien heeft ze het nog niet gezien? 30 oktober 2014 aangepast door Gast Quote
marijke Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Wegens (huiselijke) drukte heb ik de afgelopen tijd niet op het forum gekeken.E.e.a. rond de zadenenveloppe was mij dus geheel ontgaan...excuses.Maar zojuist het PB van Angela gelezen: ik heb echter nog niets ontvangen van Connie.'k Zal haar een berichtje sturen. Quote
Jenneke Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Connie is de laatste keer online geweest op 27-10 dus misschien heeft ze het nog niet gezien? Maar op 27-10 had ze dus wel al 9 dagen envelop C in haar bezit. Vreemd dat ze dan niet even een berichtje plaatst als er bij haar iets aan de hand is waardoor ze geen tijd heeft voor de envelop. Als ze bijvoorbeeld ziek is kan het misschien geregeld worden dat iemand de envelop bij haar afhaalt? Quote
zaaizee Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 is het een idee om ook met meerdere en/of kleinere enveloppen te werken misschien? zoiets als flessenpost en die envelop gewoon zijn gangetje te laten gaan? wie goed doet die goed ontmoet, bedoel.. het gaat toch om zaad wissel? ik zie het allemaal niet zo serieus geloof ik komt tijd komt zaad en er is genoeg zaad voor iedereen Quote
Jenneke Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Ik snap wel wat je bedoelt Zaaizee, maar de deelnemers aan deze envelop zijn akkoord gegaan met de opzet van deze enveloppen en ik vind dat je je daar dan ook aan moet houden. Lukt het even niet door omstandigheden dan heb ik daar best begrip voor, maar waarom niet even een berichtje gepost, is nog niet eens een minuutje werk (zeker als je toch het forum bezoekt). Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.