henkg Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Excuus, niet goed gelezen. Nu even verder gelezen.Groepsretour kopen tm 31 maart. Verzilveren tm 31 mei. Is dus wel bruikbaar. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
jasmin Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Ja, ik had zelf ook alweer verder gespeurd... Goeie tip!!!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Monika Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Ik heb mij ook net opgegeven, voor degenen die uit Groningen komen, ik kom langs Harderwijk en Vorden en zou 2/3 personen mee kunnen nemen. Wordt misschien ietsjes krapjes met alle spullen ( rijd een Citroen C1), maarja dat is maar voor even Quote
Erny Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Net als vorig jaar ga ik (persoonlijk) niet met de trein, is mij veel te omslachtig en te veel gesjouw. En voor het charteren van eventuele chauffeur en auto is het zorgen dáárover maken vanaf april vroeg genoeg. (en Weknow... die niet-forummer mét rijbewijs heb ik al ingeschakeld op de vorige mtfd... )Maar bedankt voor het meedenken. De NMM (Noordelijke Moestuin Middag) bij Thea had vooral ook de functie om de ruilgoederen van de MTFD af te leveren én om een kennismakings/ruil middag te organiseren voor de mensen (in het Noorden en omstreken en ieder die wil komen) die niet naar Zelhem zouden gaan. Was erg gezellig en heeft eigenlijk al wat kleinere spontane opvolgers gehad. Gaat dit jaar vast wel wéér gebeuren... locatie en datum moeten we nog bepalen, eerst maar eens even de winter afwachten. Maar de NMM is dus géén vervanging/alternatief voor de MTFD... meer een soort uitvloeisel ervan. Quote
Valerie Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Zijn er toevallig mensen vanuit het noorden die door de flevopolder gaan? Of zou ik mee kunnen rijden met iemand uit de buurt?Ik heb zelf geen rijbewijs maar ben meer dan bereid om mee te dragen aan de kosten Ik dacht ik kijk eerst of er mogelijkheden zijn voor ik mezelf aanmeld Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Estemy Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Als iemand in Tilburg of Breda (of dichtbij in regio Brabant) geen auto heeft, dan ik heb nog plaats in mijn auto. Op dit moment zijn 2 plaatsen al bezet (ik en Kim), maar de rest nog vrij. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Monika Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Valerie, ik rijd via Lelystad. Is het mogelijk voor jou om daar te komen? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 ik rijd vanuit maas en waal ( tussen nijmegen ,tiel en Arnhem ) naar Zelhem. Mijn schoonmams gaat ook mee waarschijnlijk. Maar inclusief plantjes heb ik dan denk nog 2 of misschien 3 ( als ik met mijn vriend zijn auto kan ) plaatsen over. Voor mensen die eventueel willen meerijden. Even voor het precieze ik rij vanuit Deest Quote
HuubvG Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Heeft niemand van jullie een rijbewijs? Want bij snappcar kan je voor een redelijke prijs een auto huren..van een van je buren bv. Gedeeld door 2 of 3 is dat een niet al te grote uitgave..toch?Heb eens geïnformeerd, duurder dan een auto huren bij een bedrijf. Vervelend is dat ik nu elke week een ongevraagde e-mail/nieuwsbrief krijg, weet je ook hoe ik me daarvoor af moet melden? Quote
loes Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 meestal staat er helemaal onderaan het mailtje een afmeld optie. Quote
HuubvG Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 ja maar hier dus niet, vandaar mijn vraag. ik word wel geleid naar een commerciële instelling waar ik geld kan beleggen en zo. Lijkt meer op spam. Vandaar mijn bericht, meer als waarschuwing bedoeld. Quote
loes Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 faal van dat bedrijf... het is verplicht om te melden hoe je je kan afmelden. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Misschien kun je ze mailen en erbij vermelden dat ze dit verpicht zijn? Quote
Salamandertje Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Ik bied een lift aan voor 2 personen van Utrecht naar Zelhem! Quote Bzzzz...
Connie Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Is er nog iemand die een plaatsje in zijn auto over heeft in de buurt van Rotterdam?Dan houd ik me graag aanbevolen.De kosten worden natuurlijk door mij gedeeld. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Bit Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 NynkeF gaat inmiddels met eigen vervoer. Ik heb een plekkie vrij. Weet niet of je erg veel ruilgoed mee wil nemen ? Ik heb zelf nogal het een en ander bij me, en Henkg rijdt ook mee. Beiden zijn we verstokte rokers, maar het raampje gaat open.Opstapplaats. Rotterdam Capelse Brug die dag rond 10 uur. edit: we kunnen ook wel een keer stoppen voor een sigaret hoor ( NynkeF hield ook niet van roken in de auto ) Quote
Connie Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Bit als ik met jullie mee kan rijden dan helemaal toppie Ik zelf rook niet (meer )Maar ik heb er geen bezwaar tegen hoor.Capelse brug staat, om 10 uur zal ik daar zijn.En nee ik heb niet echt veel zaaigoed bij me omdat ik in eerste instantie niet de intentie had om naar de mtfd te gaan. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Nynkef Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 ( NynkeF hield ook niet van roken in de auto ) Dat houdt ze nog steeds niet maar ik heb ook astma Ik ben blij dat Connie met je mee kan rijden Bit !! Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Is er nog iemand uit de omgeving Maassluis-Vlaardingen-Schiedam-Rotterdam die met mij mee wil rijden ik heb een plek in de auto.Heb namelijk geen zin dat hele eind alleen te rijden Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Misschien wil Conny weer met je mee? Ze had het er al eens over, maar hoe het precies zit, weet ik niet. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Dat heb ik ook ergens gelezen maar heb Conny ook al even niet meer langs zien komen? (in de topics die ik lees in ieder geval) Quote
Bit Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Conny heeft zich nou juist vandaag weer eens gemeld ( in lucht-foto-topic of zoiets ) Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 dacht dat ik hier las dat Connie al met Bit mee gaat? Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Andere Connie een met ie en een met y Quote
Connie Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Je hebt Connie en Conny Deze Connie rijd met Bit mee, maar wat de andere Conny doet weet ik niet. @ Angela, tegelijk @ vraagsteller ...Misschien kan je haar even een pbtje sturen? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.