Bit Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Het beste Huub. Vind trouwens wél dat er echt debiel véél mensen komen he ? Dat was eerdere keren toch niet zo ? Zoó druk ? Leuk hoor.En het wordt nog mooi weer ook ! én er is een parkeerhulp !én we hebben er allemaal zin in Ik las trouwens net dat er zelfs 1 niet slapen kan van de spanning ! Quote
kenbeimer Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 en 20 graden... Dan kan mijn dakje er ook wel af. (Hoef ik raampje niet open te doen voor parkeerhulp) //update//Sterkte Huub! Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Jan L Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Van hier ook sterkte gewenst Huub Quote I love the smell of potgrond in the morning...Blog: blog/Jan+L[/color]
Jorg Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Ik dacht dat ik me al op had gegeven, ik ben er zondag bij. @huub Sterkte,@Rvo Beterschap Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Heel veel sterkte Huub. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aardpeer Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Begrijpelijk Huub dat je niet komt.Veel sterkte gewenst. Quote
beertjerinke Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Sterkte huub Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
weknow Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Wat jammer Huub, Rob en Remy. Ik had jullie heel graag weer eens gezien/gesproken. Huub: Heel veel sterkte!! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Kassiopei Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Sterkte Huub, en voor iedereen veel plezier zondag! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Het gaat morgen nogal hard waaien, dus we maken een ruilhoek onder een afdak, hopelijk uit de wind. Daar kunnen spullen ook wel even blijven staan, tot je weer weg gaat. Je kunt dan de auto naast dat afdak rijden, en dan snel inladen. Zo verwaait er niet van alles. Al die zaailingen die nog nooit buiten zijn geweest.... Het wordt wel warm, dus trek veel laagjes aan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Indy Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Wij hebben een hummel van 8 maanden mee,die nog een fles moet. Is er een mogelijkheid om een fles op te warmen? Quote
kenbeimer Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Vanaf hoe laat kan ik aan komen kakken? (Ik neem aan dat er een absoluut minimum is, zodat mensen niet om 5:00 uur voor de deur staan straks) Mijn planning was om rond 10:00 uur te vertrekken en dus om 11:00 uur aan te komen, maar ik ga mij hier niet straks aan houden. Als ik te springerig ben om te gaan, kan ik eerder vertrekken, of later als ik een ochtendhumeur heb. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Jorieke zit om 7.00 start klaar Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Tuurlijk Indy! Komt goed. Of moet dat in een magnetron? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Indy Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Kan,een pannetje water,of theewater wat redelijk afgekoeld is.Da's de basis,dan gaat er poeder in,en klaar! Quote
kenbeimer Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Was erg gezellig. Komt er nog een napraat topic om te showen wat je met je nieuwe aanwinsten hebt gedaan en eventuele mensen die niet zijn geweest laten zien hoe leuk het was, zodat ze ook komen volgende keer. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Jane Doe Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Had graag willen komen, hopelijk volgende keer. Quote
greetje Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 ik heb alle topics gevolgd...dus ken...ben heel benieuwd naar jouw belevenissen in zelhemmaar zeker ook van alle anderen....want het was wereldhandel in zelhem las ik op nu.nl met alle paddestoelen in de lente....dus mtfd-gangers laat ook ons nagenieten........!!!!!! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Goudsbloempje Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Ja ben ook erg benieuwd, foto,s graag Het is dat ik vandaag niet kon anders had ik er graag bij geweest.Heb ook erg genoten van de voorbereiding(alles mee gelezen) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.