Erny Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Oh... Ok... stom dat ze dat er dan niet duidelijk bijzetten...
Balto Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Ja, dat vind ik ook. Verkooptechnisch toch veel slimmer lijkt mij
geertlaurent Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Mijne (heb identiek dezelfde) is nu na 5 jaar helemaal kapot aan het gaan. Plastib begint te barsten doordat ik hem al 2 keer van plaats heb verhuist. Ik koop er binnenkort een nieuwe bij Vancraenenbroek. Metalen compost korven voor 12,50 euro
bobvanschie Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 Bij Aldi zijn er weckpotten in de aanbieding.
geertlaurent Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 Op 20/08 in de Belgische Aldi, vleesetende planten aan 2,99 per stuk. Dionaea en Sarracenia. Die venus vliegenval lijkt me wel leuk.
dasouth Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 aha, van de week eens een nieuwe vvv gaan halen dan:)
Boerinneke Geplaatst: 29 augustus 2014 Geplaatst: 29 augustus 2014 Uitverkoop bij Intratuin Tilburg (weet niet of het bij andere Intratuinen ook is). http://www.intratuin.nl/winkels/intratuin-tilburg/nieuws-activiteiten/parking-sale/ Heb gisteren echt superleuke dingen gekocht. Een schoffel/harkding van 40 euro voor 1 euro Een leuke metalen gele gieter van 27 euro voor 1 euro En een groene metalen teil van 15 euro voor 1 euro Ben er helemaal happy mee
Kibas Geplaatst: 29 augustus 2014 Geplaatst: 29 augustus 2014 Je hebt mooie koopjes gescoord. Bij intratuin Nuenen hebben ze het niet volgens de website.
Deborah Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 lidl heeft v.a. donderdag 2 varianten "bosbessen" http://www.lidl.nl/catalogmedia/nl/article/59083/59083_01_f.jpg Ik denk alleen niet dat de variant "Heidelbeere" ook echt de myrtillus is, zou wel leuk zijn voor 3,49. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
geedee Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Heidelbeere: Vaccinium myrtillus en Vaccinium corymbosum(amerikaanse) 1 van deze 2 zal het toch zijn, of zijn er nog andere varianten?
Deborah Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Het kan ook nog wel de Vaccinium angustifolium zijn, ook leuk! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
SuusP Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Hmmm iemand die bij een Lidl komt en naar de MTFD gaat? Ik heb wel interesse in iets bosbessigs Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
RvO Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 @SuusPIk woon in Assen. In Assen zit een Lidl. Ik fiets er vrijwel dagelijks langs. Enikwil naar de mtfd. Tot zo ver gaat het goed. Maarw at bedoel je precies met "iets bosbessigs " Even pb, of gewoon berichtje? Geheel off topic, maar ik kon het niet laten:
geedee Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 http://flyer.lidl.nl/9c67dea5-24ae-4aa5-9475-6efe5b4ca58a/#/36 de linkse is in elk geval die amerikaanse jammer de rechtse is de naam niet te zien, dus ff geduld tot donderdag moeten hebben
RvO Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Hoi Suus,Zojuist vier planten Vaccinium corymbosum voor je gehaald. Meer krijg er niet achterop het fietsje. Andere soorten hadden ze hier niet.Tot zondag RvO
marja vH Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 Hier in Zeist ook alleen die ene soort en wel bakken vol! Marja
SuusP Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 Dank je RvO! Vier is zat hoor, kan er sowieso (nog) niet veel kwijt in de tuin. Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
geedee Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 Ik heb er ook eentje gehaald vandaag, de Amerikaanse...ook hier hadden ze geen andere....maar 3,49 is echt niet te veel want bij tuincentrum stond dezelfde voor 9,98
Jorieke123 Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 Ik heb ook wat planten ingeslagen. Mooie planten!! Had ze veel kleiner verwacht. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Deborah Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Net bij Lidl geweest (Veghel) er waren er nog heel veel (ook alleen Amerikaanse) en ze zagen er erg goed uit. Ik heb er geen gekocht, want ik ben al rijkelijk voorzien (5 stuks in de tuin die het heel goed doen). Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Goldfish Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 (aangepast) Bij de Lidl in Bergambacht (edit: en Gouda 2x) hetzelfde verhaal als hierboven: wel veel goed uitziende Amerikanen, maar geen "Heidelbeere". (edit) @ SuusP/RvO, Geedee, Jorieke: Navraag bij de klantenservice van Lidl leverde als antwoord op:" Wij kunnen u mededelen dat wij de Vaccinium corymbosum ‘Bluecrop’ blauwe bes hebben verkocht. De blauwe bes Vaccinium corymbosum ‘Bluecrop’ levert zeer veel bessen op, die redelijk groot zijn en een lekkere smaak hebben. De bessen zijn in augustus rijp." Altijd handig om te weten wanneer je het plukseizoen wilt verlengen door het planten van meerdere rassen. groet, Vincent 4 oktober 2014 aangepast door Gast
Goldfish Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Niet echt iets voor de gemiddelde moestuin, maar mocht iemand nog op zoek zijn naar olijfbomen dan kan hij voor 49 euro zijn of haar slag slaan bij Van de Spek te Zevenhuizen (http://www.spektuin.nl).
Gast Geplaatst: 2 oktober 2014 Geplaatst: 2 oktober 2014 Hoi allemaal Ben net bij Hornbach geweest en ze hadden veel kruiden afgeprijsd 50% heb meteen chocolade en appel munt meegenomen.ook de bos aardbei was afgeprijsd en een Azteeks zoetkruid. en een framboos fallgold gekocht ook 5 afgeprijsd voor nog geen 10 euro was ik klaar. Groetjes Jessica
mijke Geplaatst: 10 oktober 2014 Geplaatst: 10 oktober 2014 de Hornbach in Groningen, serieus? Ik was daar op 24 september en toen hadden ze echt helemaal NIKS aan kruiden en aardbeien! Bij de eldorado hadden ze ook bijna niks, en bij de Tuinland was het ook al treurig gesteld met de voorraad. Grrr! schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Aanbevolen berichten