Geplaatst: 24 maart 20169 j Ziet er een lieverdje uit, Jay!Kan het zijn dat ik wat Amstaff trekjes bespeur in uw hond of zit ik er compleet naast? Een "kat in een zak" kom je hier vaak tegenIndi haar pelsje is inmiddels terug volledig hersteldEn Nelson denkt nog steeds dat ie een poes is De rest van het poezenvolk loopt ook nog rond ( in totaal nog steeds 5 )Maar het begint weer serieus te kriebelen om een mooie, dikke Maine Coon kater in huis te hebben.... Liefst een mooie rosse.We moeten nog even geduld oefenen.... Vriendin van me heeft een cattery en ze ging me iets laten weten ivm het nieuw nestje dat er binnenkort komt.
Geplaatst: 24 maart 20169 j Ik ben er net achter gekomen dat je op dit forum foto's direct van je pc kan uploaden. Nou, dan ga ik effe spammuh met mijn beestenspul! Timber (dit zijn ouwe foto's, inmiddels is hij bijna 15 en dikker en trager maar nog steeds een lieve knuffelkat: Lilo (op de eerste foto in beslag genomen en net in het asiel in Madrid, en de tweede foto na jaren bij ons, ook al een ouwe dame van bijna 14, die snoet is nu helemaal wit maar ze doet het nog prima): Pinda in het asiel (in Beiroet) en vervolgens bij ons: En Toto vel over been toen hij net thuis was, en op de tweede foto lekker aan het rauzen met een paar kilo eraan: Het is een heerlijk stel.
Geplaatst: 25 maart 20169 j Kan het zijn dat ik wat Amstaff trekjes bespeur in uw hond of zit ik er compleet naast?Scherp gezien! Tara was "vier honden voor de prijs van één": allevier haar grootouders zijn rashonden, maar wel van vier compleet verschillende rassen . Haar grootmoeder van moederskant was inderdaad een Staff. Hieronder nog een oude foto van Tara (rechts) met haar moeder...Nelson moet er wel heel ernstig van kijken... Daar krijgt hij net zo'n gefronst voorhoofd van als Tara soms kan hebben.Zo leuk die hond!Dankje. Ik vind haar niet alleen het beste hondje dat er is, maar ook nog 's heel fotogeniek .Het is een heerlijk stel.Zeker! Vooral Toto is het type hond dat mij enorm aanspreekt. Hij kan vast heel hard rennen!Geen bos- maar boomkat hier:Knappe kat, mooie foto! The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 25 maart 20169 j Wat een leuke foto's! Van leuke beesten. Vooral die foto van die twee honden met stok vind ik erg gaaf. Hierbij een foto van ons hondje. Laika...16 maanden oud/ jong. Erg lief , maf beest. Doet alleen net alsof ze een mens is. Zit vaak in dezelfde houding als ikzelf....gaat dan recht tegenover me op de andere bank zittten.....Ze kan soms ook zelfs luisteren naar ons, en gehoorzamen....maar niet al te vaak! Ligt meer aan ons dan aan de hond denk ik. Wij zijn niet zulke goede / strakke opvoeders. Het is in ieder geval een heel blij hondje!
Geplaatst: 26 maart 20169 j Jaydot Nelson kan ook zo heerlijk "frommelen", ik noem ze zijn rimpeltjes dan ook zijn "froempelgezicht" Wauw, Pippi, wat een internationale beestenboel! Enne, een eigenwijze hond heb je wel he, Jootje
Geplaatst: 26 maart 20169 j Ter nagedachtenis aan onze Bordeauxdog , heb ik haar in pastelkrijt vereeuwigd. We hebben haar in januari in moeten laten slapen. Ik ben er een tijd behoorlijk kapot van geweest.
Geplaatst: 27 maart 20169 j @Indy: Mooi! Zelfs al weet je vantevoren dat je je hond zult overleven (als het goed is), blijft afscheid nemen altijd heel aangrijpend. @Jootje: Leuke hond! Ik zag haar eerst voor een Hovawart aan, maar ik heb even gespiekt op je blog en ze is vooral retriever, zag ik. Dan is ze waarschijnlijk net zo eigenzinnig als ze groot is . The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 27 maart 20169 j Wat fijn als je zoiets zelf kan maken Indy. Lijkt me heel troostend om daar mee bezig te zijn. Zag van de week dierenportretten van Jet Ottens, voor wie dat niet zelf kan (en veel geld heeft ). "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 27 maart 20169 j Het was best moeilijk, maar ik heb het met liefde gedaan. Die viltportretten zijn ook prachtig zeg! Ik mocht het hondje van kennissen ook maken, nadat ze het portret van Feya zagen.
Geplaatst: 1 april 20169 j Oefenen voor het NK paalzittenLeuke foto! The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 1 april 20169 j Dit zijn onze Mayla (rooie) en Yesco (zwarte dus). Allebei straathondjes uit Roemenië. Geadopteerd via Stichting Dogsadoptions Nederland. Een hele fijne stichting die ook heel goed werk doet daar. We zijn stapelgek op de hondjes, ze zijn echt geweldig Mayla is ons eerste teefje en het is wel duidelijk dat Bitch Engels voor teef is. Goeiemorgen wat een karakter !! Ultraslim en sluw. Yesco is een stuk dommer, maar wel vreselijk lief. Wil liefst 24/7 bij mij op schoot liggen.
Geplaatst: 2 april 20169 j Heerlijk eigenwijze smoelen, Nynke Jaaa, teven..... vandaar dat ik meestal reutjes heb.
Geplaatst: 10 april 20169 j Kat ziek Mijn ongeveer 12 jaar oude asielkat wilde niets meer, lag de hele dag onder een dekentje en het eten smaakte hem niet meer. Normaliter staat hij 's morgens vroeg al aan de deur van de slaapkamer te blèren, want hij vindt dat hij niet zonder mij kan. Mán wat krijg ik daar een buikpijn van Ben véél liever zelf ziek Realiseer me ook opeens een kat gemiddeld maar een jaar of 16 mee gaat. O help, ik heb nog nooit zo'n leuke kat gehad (maar dat heb ik in het verleden al zeker van 5 of 6 katten gezegd ) Gelukkig heeft hij vannacht een hele dikke muis gevangen én opgegeten. Pffffff...... "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 10 april 20169 j Dit zijn onze Mayla en YescoWat een leuke hondjes en vooral wat een chique foto! Heb je die zelf gemaakt, of is het een studioportret? Kat ziekOh, wat kun je daar zelf beroerd van worden! De hoogbejaarde, gammele retriever van mijn dochter (die hier in huis woont) lag er laatst 's morgens bij alsof ze een TIA had gehad, en het eerste dat je denkt is dat het einde oefening zal worden. Ze bleek echter geriatrisch vestibulair syndroom te hebben (zo leer je nog 's wat) en daar is ze gelukkig weer van hersteld. Maar in de tussentijd... Fijn dat jouw kat weer eet, ik kan me de opluchting levendig voorstellen! The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 10 april 20169 j @Speets Das inderdaad wel schrikken, heb hier ook een oud besje rondlopen (weet niet precies hoe oud ze is maar ouder dan 14) met eetproblemen. Gelukkig nu het BARF rauw voer voor katten ontdekt en dat eet ze goed (en houdt ze binnen) en nu is ze weer gezond. Fijn dat jouw jager ook weer een muis heeft verschalkt, anders had ik geopperd dat ze misschien pijn aan haar bekje (tanden/kiezen/ontsteking/gezwel) zou kunnen hebben??Een vorige kat van mij, Omar, heb ik verloren aan keelkanker. Kanker in de buurt van kopje/bek komt steeds meer voor bij katten die buiten lopen, door neerslag van uitlaatgassen wist mijn dierenarts te vertellen. En soms hebben katten ook wel eens een griepje, lusteloos, alleen maar in hoekje liggen, zweetpootjes en warm voorkopje (voorhoofdje...) (ps... heb je nu een notificatie gekregen van dat ik je "gementioned" heb? Dan weten we dat ook gelijk... ) Terwijl ik dit typ is mijn jageres aan het jagen op een motje... Tja... verschil moet er zijn...
Geplaatst: 10 april 20169 j Offtopic, sorry! @speets: nu heb je hierboven een quote en een mention...Laat even weten wat de uitkomst is, ik was er ook wel nieuwsgierig naar... The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 10 april 20169 j Ik denk niet dat dat werkt, ik heb toch nog nooit een melding gekregen wanneer er een @ staat voor mijn naam. Om on topic te blijven: Zie hier Medoc, ik denk 17 jaar oud.Mijn tante heeft de neiging om elke kat naar een wijnsoort te vernoemen. Zo hebben we al pineau, listrac, ... gehad. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 10 april 20169 j Mooi Toto @ Erny & Jaydot Nee hoor Zoals ik al zei: je krijgt alleen een bericht als je gequoot wordt. En ja: kiespijn bij mijn beesje had ik ook al aan gedacht, maar ook de paté, waar hij normaal een moord voor doet, hoefde niet. Plus dat hij twee dagen tot laat in de middag voor dood op de bank lag. Dat ben ik absoluut niet van hem gewend. Dit was geen griepje/grapje: deze was echt ziek. Ik dacht aan een longontsteking en hij knapte snel op van de antibiotica "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 10 april 20169 j en omdat dit een katten en honden topic is hier ook nog even de foto uit mijn blog
Geplaatst: 10 april 20169 j dan kan je altijd nog werken met een lokquote Waarom zou je dát nou doen Het punt was dat iemand (nee, geen lokquote ) schreef - in een ander draadje - dat je bericht krijgt van een mention. Daar ging het over: dat is dus niet zo "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 10 april 20169 j om precies dezelfde reden als een melding bij @naam, dat degene op de hoogte is van je reactie. een lokquote wordt op sommige fora gebruikt als alternatief.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.