Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Goeie buur = beter dan een verre vriend, wordt niet voor niets gezegd.

Mijn klacht van vandaag: ik heb een uitzending van Real Humans op tv, NPO 3, VPRO gemist én vergeten op te nemen. En wel de aflevering van 22 maart. Uitzending gemist laat alleen de laatste aflevering zien, die van 29 maart. Ik kan wel weer een abonnement nemen op NPO plus, maar dat kost 9,95 per maand, dat heb ik niet voor een luttele (maar wel spannende) uitzending over.

Geplaatst:

Manlief naar werk gebracht, wat een piepweer. Nu thuis gekomen na mijn werk, is het droog en komt de zon door. De wind raast nog wel, maar minder.

Geplaatst:

nou...pb

Geplaatst:

En mij lukt het ook al niet..ik heb maar liefst twee afleveringen gemist( ik wist tot gisteravond niet dat ze weer begonnen waren.. ) en kan hier ( ook niet via hola e.d. ) niets zien van uitzending gemist Nederland..verkeerde regio

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Rob0, dankjewel!

Ik ga een en ander uitzoeken, is nieuw voor me.

Geplaatst:

Zoontje heeft de waterpokken. Geen probleem die heb ik al gehad. .. belt mijn ma net ik heb rode hond en mazelen gehad niet de waterpokken sta ik binnenkort vol rode bobbels

Geplaatst:

Sterkte alvast haha

Geplaatst:

hebben kinderen in je omgeving wel de waterpokken gehad?

grote kans dat je het dan wel hebt gehad, misschien niet heel opvallend. ik had maar 1 bultje terwijl mijn broertje er helemaal onder zat.

er is voor volwassenen trouwens een vaccinatie tegen waterpokken. aangezien waterpokken bij volwassenen een stuk heftiger kan zijn dan bij kinderen. ik weet niet wat de regels hiervoor zijn in belgie.

Geplaatst:

Komt er vandaag in een fb-groep een plaatje van de tomtato. Geef ik netjes wat linkjes naar ons mooie forum. Denken ze dat het om een 1 april grap gaat? Geen tips meer geven op de eerste van april dus .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Ha ha Stan, waar gebeurd? En dat op 1 april... ik geloof er niks van.

Ben ik bij AH voor een paar kleine boodschapjes, zegt de caissière achteloos: € 13,55 alstublieft. Ik schrik me het accuzuur en zeg: ehm klopt dat wel? Oh nee, 3,55, sorry! En dat met een stalen gezicht, dat was de beste 1 aprilgrap van vandaag.

Geplaatst:

Mmmm....niet gedacht dat ik in dit topic ooit iets zou posten, maar dan nu toch maar wel.

Elke dag rijd ik met mijn fiets langs een boerenbedrijf waar een enorme bult koemest ligt (zeker 3 m hoog). Ik dacht daar even navraag te doen of ik misschien een aanhanger kon ophalen. Ik had het mobiele nummer van de man gevonden en heb hem gebeld. Ik vroeg hem dus of ie wat mest wilde afstaan.....hij was wat kortaf, maar had daar eigenlijk niet zo'n trek in. Hij vond dat soort activiteiten bij hem op zijn erf niet echt wenselijk, bovendien kon hij het zelf allemaal goed gebruiken.....hij heeft gelijk natuurlijk, het is zijn terrein, maar waar ik me op had verheugd (een aanhanger met mooie koemset) gaat helaas niet door...

Geplaatst:

Haha... die boer houdt duidelijk niet van ons moestuinboertjes... Jammer hoor...

Maar op Marktplaats kan je vast wel een boer vinden in je buurt die dat spul gratis weggeeft.

Goeie 1 april grap Stan!!! Goed opgezet ook, dat topic al tijd van te voren door Frans laten opzetten enzo. Heel geloofwaardig...

Geplaatst:

Pff manlief is een week geleden vertrokken naar Nederland voor 3 maanden, ik zit met een half-open huis want een muur moest vervangen maar kon niet afkomen voor zijn vertrek. Gelukkig zou de werkman elke dag komen.

Nou niet dus, eerst was hij er 3 dagen niet, kwam op dag 4 langs, bleek en pips, hij had in het ziekenhuis gelegen, zijn hart was niet lekker maar de volgende dag zou hij weer komen.

Nou niet dus, ik wacht alweer 3 dagen en hij is er niet, ik vrees dat hij weer in het ziekenhuis ligt en nooit meer zal komen.

Uiteraard allereerst heel erg rot voor hemzelf, maar ondertussen zit ik met een half open huis, een tuin die omheind zou worden en bergen met bouwmateriaal in de tuin, voor de komende 3 maanden... Vervanging is nauwelijks tot niet te vinden hier.

Geplaatst:

Wat piep Piroska, hopelijk zit het weer mee en is het niet zo een stormachtig nat winderig weer als hier.

Geplaatst:

Vervelend Piroska.

Bij Kiala zijn ze mijn pakket kwijt

Geplaatst:

Jakkes Piroska. Ik hoop voor je dat het goed weer blijft. Misschien een "stagiere" in Nederland zoeken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ojee.... das niet zo mooi, het is dus niet afgekomen?...

Klinkt alsof je ook niet op die "werkman" hoeft te rekenen... en als ie zou komen klinkt het alsof ie er wel zomaar dood bij neer kan vallen.

Rottig hoor... Das niet zo lekker verwarmen zo'n open huis...

Geplaatst:

Even klagen ver Loraine Geeft ze een emmer met potgrond en opgekomen tuinbonen mee, leuk ja maar niet als die emmer vol water zit Loraine je wordt bedankt

Geplaatst:

Cadeautje van moeder natuur

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Jouw cadeautje bedoel je, moeder natuur de schuld geven je!

Geplaatst:

Ik wil even klagen over mezelf. Ik had het druk de laatste tijd en daarbij heb ik jullie schromelijk verwaarloosd. Schande! Ik zal mezelf streng straffen en ik beloof plechtig dat ik weer vaker in jullie warme gezelschap zal zijn!

Geplaatst:

Als je belooft dat je hier weer regelmatig te vinden bent, mag je jezelf strafvermindering geven...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.