Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

ik denk dat ik dat wel kan beloven ja

Geplaatst:

klein leed: neem per ongeluk bij de échte slager van L. te Haarlem toch een zakje spekjes mee, kijk ik thuis op de bon: euro 4,85 voor 225 g

(woonde ik maar in Zelhem...)

Geplaatst:

Een kat heeft van de knoflookbak zijn kattenbak gemaakt.. Bijna geen groen meer aan de knoflook, alles in 1 keer stuk. Zou het nog goed komen denken jullie, of graaf ik ze beter uit en gebruik ik de plaats voor iets anders?

Geplaatst:

Door middel van versturen of bezorgen zijn onze varkentjes altijd 'dichtbij' RobO Al wordt dat met 1 pakje spekjes nog wel een stukje duurder dan die 4,85. Daarom bestellen de meeste mensen iets meer.

Ik klaag dat we 1 van onze schuren hebben opgeruimd, en we erg veel rattenzooi (uitwerpselen) tegenkwamen.

Geplaatst:

Eehw rattenpoep! We hebben zelf tamme ratten als huisdier maar als er iets is wat niet leuk is om te doen is het wel de kooi schoonmaken. Als je er niet op tijd bij bent meurt het echt ontiegelijk. Ben altijd blij als die weer mooi schoon is.

Kunnen jullie nog iets doen tegen die ratten Jorieke of helpt alleen vallen zetten?

Mijn eigen klaagjes:

Gisteren nog heel blij met 2 dozen aan gekochte bloembollen speciaal voor bijen en vlinders, blijk 1 doos maar 2 soorten er in te hebben in plaats van vier! We waren ons zo aan het verheugen om ze te planten. Dozen waren 5 euro per stuk. We hadden wel meer dan genoeg andere gekocht dus nog genoeg te planten gelukkig .

Tweede klaag is kort en simpel: Kattenstront!! Zat toen straks weer bijna met mijn handen erin omdat de rot beesten hun behoefte in hadden ingegraven.

@ Erny: De gemeente ook maar eens bellen dan, kijken wat die zeggen. Ik dacht dat de gemeente alleen ingreep bij huurhuizen of als de situatie te onveilig werd in de buurt. Goed om te weten !

Ja dat klopt ook wel maar ik ga geen onnodig risicovolle situaties uitlokken. Dan nog liever de overlast die ze geven en de politie bellen. Daarnaast passen ze ook de "ik ben oh zo zielig en heb het oh zo zwaar"methode toe waardoor de gehele buurt achter hun staat. Althans daar ben ik bang voor. De buren aan de rechterkant naast ons waar we voor de koop ook mee hebben gesproken waren heel positief over de buurt. Nooit last van lawaai, leuke buren enz. Toen we hier net een maand woonden en even bij hun op bezoek gingen om kennis te maken, kwam er ineens een heel ander verhaal uit. Natuurlijk wordt dat nooit recht in het gezicht verteld, altijd achter iemands rug om .

Dan had je nog geluk dat de buren achter je stonden . Ben ook heel blij dat die situatie voor jou is afgelopen want dat moet ook geen pretje zijn geweest. Hahaha verborgen gebreken, ja inderdaad xD. We vermoedden dat ze stil waren omdat ze de vorige eigenaren ook niet konden uitstaan en deze maar al te graag weg wilden hebben.

@Loes: Wij hadden dat advies ook gekregen en zijn onder andere meerdere malen langsgereden op verschillende tijdstippen, geparkeerd en dan geluisterd wat er zo al te horen was. We hoorden 1 keer honden blaffen maar dat waren dus niet de honden van onze nu buren bleek later. Verder met meerdere mensen gesproken en die waren allemaal heel positief over de buurt. Dus dat wil niet altijd helpen.

Als we nog een huis kopen dan wordt het echt eentje met buren op 200m afstand .

Heel erg bedankt nog voor alle adviezen (jullie beiden), daar kunnen we zeker wat mee en vooral het luisterend oor vond ik heel fijn.

“When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”

Geplaatst:

ratten als huisdier? jullie mogen ze hier wel gratis weghalen

Geplaatst:

3 grote splinters in de palm van mijn hand

Geplaatst:

@Lommert: Hhahah tamme ratten, geen wilde ratten . Die kunnen we missen als kiespijn, god wat kunnen die een schade veroorzaken zeg!

@Angela: Ouch!! Dat is pijnlijk!! Vind het altijd verschrikkelijk als je ze eruit moet halen.

“When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”

Geplaatst:

eerst een ijsklontje erop, daarna ff flink zijn

brr gister -5 graden aan de grond, ik wil +15 graden, nu!

Geplaatst:

eerst ff kwartier weken in een bakje met warm water en soda of biotex helpt ook

Geplaatst:

Ben bekaf, wat huishouden vermoeiend zijn kan.

Geplaatst:

klaagje: weer een conflictje met ikke-eerst vrouwtje in suv: eerst gas geven tot de RobO er echt niet meer langs kan fietsen en dan een handje met sorry...de RobO gaat toch maar een gun aanschaffen

zo-een:

images62481428425122.jpg

take that, ikke-eerst vrouwtjes!

Geplaatst:

Ze moeten jou wel hebben makker...

En dat noemt zich het zwakke geslacht... durven ze wel in zo'n suf ding! Lafaards!

Geplaatst:

Het zwakke geslacht??????

Het lepe geslacht jaaa!!!!!!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Het geslacht wat jullie mannelijke (uche heren) geslacht ter wereld brengt

Het is echter de man die het geslacht geeft en de vrouw (dame) al het werk en ongemakken

Geplaatst:

Daarom moeten ze de RobO nog niet van zijn vélooke rijden hé, het lijkt daar de ronde van Vlaanderen wel, dat waren er ook met NL nummer die de renners overhoop reden.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Dus wij vrouwen moeten ook te keer gaan als een man ons voor de sokken rijdt?

Betreft de gele plaat ben ik het wel met je eens, is in Duitsland ook een ding zoals die nl's rijden 80 of minder rijden waar je 100 mag

Maar in België deelnemen aan verkeer, is ook een groot feest

Geplaatst:

Er wordt de laatste tijd veel ingebroken en gestolen op het volkstuincomplex (staan 90 huisjes, dus de moeite waard). Ook in mijn bergkist kwam ik van het weekend achter.

Even vreesde ik voor mijn elektrische heggenschaar, maar de inbreker had het in mijn geval zich erg geriefelijk gemaakt door mijn fleecedoek te verknagen tot een zeer luxe muizennest.

Geplaatst:

Oef... dat viel dan gelukkig nog mee...

Hee RoBo, volgend keer gewoon een flinke klap op het autodak geven!! Daar houden autobezitters niet van... worden ze lekker boos van.

Het liefst terwijl je een ring draagt want dan klinkt het nog beter.

Wel oppassen, eventueel gaan de automobilisten je dan nog achtervolgen.

Geplaatst:

Erny laat Robo nou niet nog meer problemen op de hals halen

Geplaatst:

@Erny: die klap had ik al eens geprobeerd....stapte er een heul grote sterke man uit die tegen mijn fiets begon te schoppen...verder niks gelukkig na mijn verbale tegengas...en wat omstanders

...en hij had zijn nummerbord verloren omdat dat tegen mijn trapper kwam dus even naar het bureau op de Koudenhorn geweest en aangifte gedaan....nooit meer wat van gehoord...

tsja die Simanoboefjes hebben er wel een potje van gemaakt bij de Ronde, heb wel genoten van de wedstrijd, prima winaar ook! Jammer van Tom Boonen...

Geplaatst:
klaagje: weer een conflictje met ikke-eerst vrouwtje in suv: eerst gas geven tot de RobO er echt niet meer langs kan fietsen en dan een handje met sorry...de RobO gaat toch maar een gun aanschaffen

zo-een:

images62481428425122.jpg

take that, ikke-eerst vrouwtjes!

Alweer, zou het ook aan je eigen stuurmanskunst kunnen liggen.

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:

Even mopperen op die lastige folders bij de huis-aan-huisbladen.

'k Heb zojuist de folders ingevouwen, dan kunnen mijn kinderen ze na schooltijd gelijk rondbrengen:

Waardeloze dingen...

zo dun, dat je er steeds meer dan één tegelijk pakt

zo klein, dat ze aan alle kanten weer uit je krant zakken

zo glad, dat ik kramp in mijn vingers kreeg om ze één voor één te pakken

zo afwijkend van vorm (opgevouwen vliegtuigje van dik karton...hoe verzin je het?) dat de krant aan alle kanten opbolt

En dan te bedenken dat de meeste mensen deze folders direct in de oud papier bak gooien...

Zo, dàt lucht op

Geplaatst:

Poezen hebben de knfolookbak omgegooid. Alles eruit... En vier van de vijf knoflookjes bleken te rotten.

Aarde en enige goede knoflookje teruggeplaatst, nu maar sla ingezaaid.

Geplaatst:

Kat schijnt naar konijn te smaken, smaakt vast lekker met knoflook

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.