Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

De koppigheid van een vrouw... om grijs haar van te krijgen Al is het op zich wel grappig hoe zeker iemand kan zijn van iets wat fout is

Geplaatst:

@Gerrit: was dat maar waar. We zitten gekocht en zijn ondanks buurtonderzoek niet achter deze problemen gekomen. Dus helaas voor ons.

@Geert: Hahahaha ja die heb je er ook tussen zitten .

@Geedee: Pardon?!!!!!! Betekent dit dat de rotzooi van Monsanto, Round Up verkocht mag blijven worden met nog eens 30 andere schadelijke pesticiden? Het wordt echt tijd voor een volksrevolutie want de EU is totaal van de pot gerukt . Zo, dat moest er even uit.

“When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”

Geplaatst:
Mag ik ff klagen over de overheid?

Er is veel kritiek op TTIP, dat de economische groei in de EU en de VS zou moeten bevorderen, omdat de VS van Europa eist dat er lagere normen voor de volksgezondheid, voedselveiligheid en milieu worden gehanteerd. Het intrekken van het verbod op gevaarlijke pesticiden is een voorbeeld van Europese aanpassing aan de lagere Amerikaanse normen.[/color][/i]

idd

en laat de yanks ook maar mooi van onze grenzen af blijven!

Geplaatst:

Ik HAAT het als mensen te laat komen

Geen vijf minuten maar gewoon al dik anderhalf uur zit ik te wachten

Alsof ik niks beters te doen heb ofzo

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

zijn dat dezelfde mensen die boos worden wanneer je precies op tijd bent? want ze stonden nog onder de douche...

(iets afhalen via marktplaats)

Geplaatst:

Loraine wij hebben beide wel wat beters te doen, tot vanmiddag niet te laat komen

Geplaatst:

Klachtje rondom het FIFA gedoe. Vind Van Praag namelijk wat kinderachtig doen. Zeggen dat je het niet uitsluit om uit de FIFA te stappen, als Blatter herkozen zal worden. Kortom; de democratische principes minder belangrijk vinden dan je eigen mening. Lekker volwassen weer.. net zoals die paar procent UVA studenten die toen protesteerden alsof ze de overgrote meerderheid waren.. bleh.

En vind Blatter trouwens wel een goed punt hebben dat hij niet alle verantwoordelijkheid alleen kan dragen, dat die niet alleen bij hem ligt. Ja, hij is de voorzitter. Ja, hij is de eindverantwoordelijke, als we zijn functie bekijken volgens de gebruikelijke denkwijze. Maar hoe wil je in je eentje 209 landen met duizenden leden gaan controleren? Dat is nogal onrealistisch. Dus dan is het ook onrealistisch om de verantwoordelijkheid bij één persoon te leggen.

Geplaatst:

De voorzitter klopt zichzelf op de borst en strijkt daarvoor een slordige 3,3 miljoen Euro op. Als dan blijkt dat het beleid van Fifa op niets trekt en er nog steeds veel corruptie is, moet hij dus gewoon rustig 3,3 miljoen Euro blijven krijgen???

Dit is niet de eerste keer dat er in de organisatie grote fraude is maar men zal het wel weer met de mantel der liefde bedekken.

Blatter krijgt voornamelijk steun van Afrika en Azië. Rarara, waar onstaan de meeste corruptieschandalen in het voetbal.

Ik begrijp niet dat die organisatie nog niet grondig hervormd is.

Geplaatst:

we zullen zien of de stemmers klaar zijn voor hervorming. er is in ieder geval wel iets gaande.

maar blatter die de schuld van zich afschuift omdat hij niet iedereen kan controleren...

natuurlijk kan hij niet iedereen rechtstreeks controleren. maar simpel gezegd heeft hij een team om zich heen welke hij controleert. dat team controleert weer de groep daaronder, enzovoort.

wanneer het bij stap 1 al mis gaat (mensen rondom blatter die worden verdacht van corruptie) dan is het logisch dat het verderop in de piramide nog harder fout gaat. erg makkelijk om dan de schuld af te schuiven.

Geplaatst:
wij ook

parkieten van een buur

geluid als een mus van een meter....TSJIEP ...

20xperminuut

(die parkiet eet erg slordig dus onder dat vogeltje kweekt de buur muizen...die bij ons tussen de verdiepingen spelen...om meer muizen te maken, denk ik )

Ik heb een dwerg papagaai heb van jongs af aan dwerg papagaaien gehad dus zelf hoor ik hem niet meer. Maar stond vorig jaar buiten een eind van mijn huis af en toen hoorde ik ook een dwerg papagaai en dacht nog hey er heeft er nog iemand een in de buurt, maar dat bleek die van mij te zijn De buren hebben nog nooit geklaagd of iets gezegd maar ze moeten Sunny horen

Ik heb ook nog een volière en heb geen last van muizen omdat ik de boel schoonhoud, dus ik denk eerder dat het aan je buur ligt en niet aan het knoeien van het vogeltje.

P100059727661432973802.JPG

P100060222741432973761.JPG

Geplaatst:

Het motto zou moeten zijn: leven en laten leven , maar dan wel binnen acceptabele grenzen voor alle partijen.

En dan komt het aan op communicatie.

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:
heb geen last van muizen

Ik zie anders op de onderste foto drie behoorlijk grote "muizen" zitten.

Geplaatst:

@ Angela : Geweldig de dikbillen kijken niet op of om...

Geplaatst:
Het motto zou moeten zijn: leven en laten leven , maar dan wel binnen acceptabele grenzen voor alle partijen.

En dan komt het aan op communicatie.

joh, gerrit,

Geplaatst:
@ Angela : Geweldig de dikbillen kijken niet op of om...

Ze zijn anders wel nieuwsgierig hoor!

Maar ben bang dat de vogels de cavia's zouden bijten ze hebben een scherpe snavel. Maar de cavia flat is zeer interessant!

P100060973941432973791.JPG

Geplaatst:

Echt waar? Zo brutaal?

Tja als er cavia's en katten in een flat kunnen waarom vogels dan niet?

Mijn teckel Sam is wel eens in zijn dikke nieuwschierige neus gebeten door een cavia, maar ik dacht dat vogels net weer wat banger waren. En eerder ervoor kozen om weg te vliegen dan in een cavianeus te bijten

Zo zie je maar....van parkieten en papegaaiachtigen heb ik echt geen kaas gegeten...

Geplaatst:

relax Dennis, is maar een boze droom, gaat wel weer over...

...in het echt zijn ze zo:

z52111433084836.jpg

Geplaatst:
Echt waar? Zo brutaal?

Tja als er cavia's en katten in een flat kunnen waarom vogels dan niet?

Mijn teckel Sam is wel eens in zijn dikke nieuwschierige neus gebeten door een cavia, maar ik dacht dat vogels net weer wat banger waren. En eerder ervoor kozen om weg te vliegen dan in een cavianeus te bijten

Zo zie je maar....van parkieten en papegaaiachtigen heb ik echt geen kaas gegeten...

Dwerg papagaaien kunnen erg brutaal zijn ik heb er een gehad die een Boxer in zijn neus beet omdat die te dicht bij de kooi kwam.

En dezelfde viel ook de dierenarts aan omdat die probeerde haar vriendje te vangen (Ik had kooi en beide vogels meegenomen naar de dierenarts omdat ik zelf niet ging vangen om die reden )

Geplaatst:

Al drie dagen plat door een giga migraine aanval

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

beterschap !

Geplaatst:

op 22 maart is onze hond Pezzo overleden. 3 weken terug is mijn Roemeense rescue-pup gekomen en afgelopen zondag is onze oude Jeppe overleden. Wat is het leven soms enorm k*t.

Geplaatst:

He bah, sterkte

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

Sterkte!

Ik klaag dat we weer taart hadden op het werk

Geplaatst:

He bah, alweer taart? Worstenbroodjes zijn toch ook lekker!

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.