Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Joepie, we zijn er weer. Zo te merken loopt alles weer goed en snel.

Edit: uuuhhh toch niet...

Oh... toch niet helemaal... kan geen reacties plaatsen...

Krijg de melding:

Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.

Maar... er staat helemaal geen reactie van mij in dat topic...??

Probeer het nu via Edit... kijken of dat lukt... Edit... ja lukt dus...

Edit: ook hier blijven gelezen berichten als ongelezen staan.

aangepast door Gast
Geplaatst:

dat zijn allemaal dingen die te maken hebben met het veranderen van de servertijd.

een uur na het aanpassen van de tijd zou dat allemaal weer normaal moeten zijn, nu dus ongeveer

Geplaatst:

Gelukkig, het forum is er weer, ik begon toch serieuze afkick verschijnselen te vertonen!

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:
dat zijn allemaal dingen die te maken hebben met het veranderen van de servertijd.

een uur na het aanpassen van de tijd zou dat allemaal weer normaal moeten zijn, nu dus ongeveer

Heheh, ik had al de tijd aangepast in de foruminstellingen, maar heb ze maar weer terug gezet, 't is al goed...

En ik had ook even dat het lijstje van ongelezen berichten niet ververst werd, maar dat werkt ook alweer!

Had nog gehoopt dat plaatjes uploaden via het blog ook weer zou lukken, maar dat was te mooi gedacht om waar te zijn.

Geplaatst:

hoera, welkom terug allemaal! Fijn dat we er weer zijn, en dat Jorg en Jorieke het zo snel wisten op te lossen! Het is dan wel een gratis forum, maar we zijn duidelijk allemaal verslaafd... Ik kreeg zelfs nog een email terug van Jorg dat het opgelost was. Helemaal top hoor!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:
ff de klok testen 17.58?

edit:

nee, loopt een minuutje voor op de atoomtijd, nou ja...

je kan ook op de hoofdpagina kijken, onder het logo staat de huidige dag+datum+tijd. rechts staat de tijd waarop je als laatste bent ingelogd.

loopt idd 1 minuut voor. foei

Geplaatst:

Computer aan en uit gezet..ook updates gedraaid..het lijkt het weer te doen, alleen bij persoonlijke berichten niet.Gekke toestand.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Geen idee wat je precies bedoeld Appelvrouw, ik heb voor zover ik kan zien nergens last van gelukkig.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Ehh Jet bedoel je de gehele balk met avatar en info e.d. dan kan het zijn dat je het kleine rode driehoekje even moet aanvinken dat linksboven bij de avatars staat. Als ze er niet staan staat het rode driehoekje linksboven en dan zie je o.a. de avatars weer.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

nou jet.......

ik d8 dat jij een 1 april grapje uithaalde

maar bij jou was er dus wel wat aan de hand en dat pbtje aan stan ging over heel iets anders

sorry jongens, maar vond de datum zo "toevallig"......

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

O, daar zal Jorg blij mee zijn..volgens mij heeft hij flink lopen zoeken gisteravond..en omdat jij het ook had ging hij er niet van uit dat het aan mij lag

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...