Jump to content

Server crash 25 maart 2014

Jorg
 Share

Recommended Posts

Joepie, we zijn er weer. Zo te merken loopt alles weer goed en snel.

Edit: uuuhhh toch niet...

Oh... toch niet helemaal... kan geen reacties plaatsen...

Krijg de melding:

Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.

Maar... er staat helemaal geen reactie van mij in dat topic...??

Probeer het nu via Edit... kijken of dat lukt... Edit... ja lukt dus...

Edit: ook hier blijven gelezen berichten als ongelezen staan.

Edited by Guest

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
dat zijn allemaal dingen die te maken hebben met het veranderen van de servertijd.

een uur na het aanpassen van de tijd zou dat allemaal weer normaal moeten zijn, nu dus ongeveer

Heheh, ik had al de tijd aangepast in de foruminstellingen, maar heb ze maar weer terug gezet, 't is al goed...

En ik had ook even dat het lijstje van ongelezen berichten niet ververst werd, maar dat werkt ook alweer!

Had nog gehoopt dat plaatjes uploaden via het blog ook weer zou lukken, maar dat was te mooi gedacht om waar te zijn.

hoera, welkom terug allemaal! Fijn dat we er weer zijn, en dat Jorg en Jorieke het zo snel wisten op te lossen! Het is dan wel een gratis forum, maar we zijn duidelijk allemaal verslaafd... Ik kreeg zelfs nog een email terug van Jorg dat het opgelost was. Helemaal top hoor!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

ff de klok testen 17.58?

edit:

nee, loopt een minuutje voor op de atoomtijd, nou ja...

je kan ook op de hoofdpagina kijken, onder het logo staat de huidige dag+datum+tijd. rechts staat de tijd waarop je als laatste bent ingelogd.

loopt idd 1 minuut voor. foei

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ehh Jet bedoel je de gehele balk met avatar en info e.d. dan kan het zijn dat je het kleine rode driehoekje even moet aanvinken dat linksboven bij de avatars staat. Als ze er niet staan staat het rode driehoekje linksboven en dan zie je o.a. de avatars weer.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl