Geplaatst: 1 oktober 20169 j Jup, is allemaal op de tafel gekomen facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 januari 20179 j UP! Ook deze MTFD is er weer een tafel waarop je zaden, zaailingen, stekken, etc. kwijt kunt. En waar je zelf ook van alles uit kunt zoeken, zonder daar van te voren een 'deal' over te hoeven maken op het forum Zaai dus wat extra, schep wat uitgezaaide plantjes uit je moestuin, winterstek nog wat, etc. Zorg wel dat je er wat aandacht aan besteed; dus zet er wel op wat het is, liefst ook welke soort (of een beschrijving als je niet meer weet welke soort het is). facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 februari 20179 j Er worden ook wel eens bakjes of ander spul tussen de zaden/plantjes gezet. Dat is niet erg maar als je weggaat en jouw "spulletjes"(niet plantjes die kunnen altijd nog naar de biggetjes) staan er nog, neem het dan liever weer mee terug.
Geplaatst: 12 oktober 20178 j UP! Ook deze MTFD is er weer een tafel waarop je zaden, plantjes, stekken, en oogst, etc. kwijt kunt. En waar je zelf ook van alles uit kunt zoeken, zonder daar van te voren een 'deal' over te hoeven maken op het forum Stop dus wat zaden in zakjes, schep wat uitgezaaide plantjes uit je moestuin, en neem die paar pompoenen of appels of noten of paprika's mee die je teveel hebt. Zorg wel dat je er wat aandacht aan besteed; dus zet er wel op wat het is, liefst ook welke soort (of een beschrijving als je niet meer weet welke soort het is). Neem niet teveel mee, tenzij het aan het einde van de dag naar de varkens mag natuurlijk facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 oktober 20178 j Super! Ik neem in ieder geval tomatenzaad mee in grotere zakjes. Deze eigen zaden uit 2015 zijn getest en geven de beloofde plant. Zelf kleine zakjes meenemen om de zaadjes in te doen.K kijk vandaag nog even in de tuin of ik nog wat uit te scheppen heb. Jorieke je verzameld toch ook nog steeds veldvarkensveld zaden? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 oktober 20178 j Klopt, veldvarkenveld zaden komen goed van pas! Ik maak deze week nog even een foto van 1 van de velden met jullie zaden waar nu o.a. afrikaantjes en zonnebloemen staan facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 oktober 20178 j Ik heb al wat stekjes voor op de tafel klaarstaan. De zaden voor de varkens velden liggen ookal Klaar. Alleen de zaden nog even uitzoeken en in kleinere zakjes doen
Geplaatst: 5 april 20188 j UP! Ook deze MTFD is er weer een tafel waarop je zaden, plantjes, stekken, etc. kwijt kunt. En waar je zelf ook van alles uit kunt zoeken, zonder daar van te voren een 'deal' over te hoeven maken op het forum Stop dus wat zaden in zakjes, schep wat uitgezaaide plantjes uit je moestuin, of verspeen je tomaten/paprika's/etc. wat voorzichtiger en pot de plantjes op die je teveel hebt gezaaid. Zorg wel dat je er wat aandacht aan besteed; dus zet er wel op wat het is, liefst ook welke soort (of een beschrijving als je niet meer weet welke soort het is). Neem niet teveel mee, tenzij het aan het einde van de dag naar de varkens mag natuurlijk facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 april 20188 j ik neem verschillende leuke tomaten plantjes mee voor de zaaitafel die het erg goed doen. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 5 april 20188 j Ik heb ook nog wat kamerplantjes (stekjes )over,citroengeranium en trascedenia. Die neem ik ook mee.
Geplaatst: 3 oktober 20187 j Ook deze keer staat er weer een tafel waar je van alles op kunt zetten en ook weer uit kan zoeken! Zaden, plantjes, oogst, kom maar op. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 oktober 20187 j Van buurman Ton voor iedereen wat zaadjes gekregen voor de ruildag. Thanks Vreeken You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 6 oktober 20187 j Leuk!Dat is aardig van hem. Hier staat intussen ook een doos klaar voor de oogst tafel.
Geplaatst: 6 oktober 20187 j Nog belang bij lege piepschuim, kartonnen of platte houten doosjes( van bosuien wel grote gaten). Verder neem ik wat zwarte pepers, walnoten, zaden, avocados voor de dieren en wT bosjes munt ( gelijk te verwerken) mee voor de zaaitafel.Oohja ook wat potjes jam. Duiven, port gelei en pruimen jam. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 6 oktober 20187 j Hee wat leuk van die zaden van Vreeken! Das nou tof Ik heb er ook al wat plantjes op staan nu! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 13 april 20197 j Ook deze keer staat er weer een tafel waar je van alles op kunt zetten en ook weer uit kan zoeken! Zaden, plantjes, oogst, kom maar op. Ik heb even door mijn tuin gelopen en van alles uitgeschept en in potjes gestopt voor de tafel. Doe mee! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 13 april 20197 j Ik heb hier ook het een en ander voor op de tafel, pioenrozen, aardpeer, dahlias, tomaten en ik denk ook wat pepers. En wat zaadjes. Als het van de week lukt maak ik nog wat extra kruidenstekjss voor op de tafel
Geplaatst: 12 oktober 20223 j UP! Ook deze MTFD is er weer een tafel waarop je zaden, plantjes, stekken, en oogst, etc. kwijt kunt. En waar je zelf ook van alles uit kunt zoeken, zonder daar van te voren een 'deal' over te hoeven maken op het forum Stop dus wat zaden in zakjes, schep wat uitgezaaide plantjes uit je moestuin, en neem die paar pompoenen of appels of noten of paprika's mee die je teveel hebt. Zorg wel dat je er wat aandacht aan besteed; dus zet er wel op wat het is, liefst ook welke soort (of een beschrijving als je niet meer weet welke soort het is). Neem niet teveel mee, tenzij het aan het einde van de dag naar de varkens mag natuurlijk. Ik heb net al even een rondje gelopen en kon dit oppotten: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 4 april 20233 j Up!! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 18 september 20232 j Ook deze MTFD is er weer een tafel waarop je zaden, plantjes, stekken, en oogst, etc. kwijt kunt. En waar je zelf ook van alles uit kunt zoeken, zonder daar van te voren een 'deal' over te hoeven maken op het forum Stop dus wat zaden in zakjes, schep wat uitgezaaide plantjes uit je moestuin, en neem die paar pompoenen of appels of noten of paprika's mee die je teveel hebt. Zorg wel dat je er wat aandacht aan besteed; dus zet er wel op wat het is, liefst ook welke soort (of een beschrijving als je niet meer weet welke soort het is). Neem niet teveel mee, tenzij het aan het einde van de dag naar de varkens mag natuurlijk. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 september 20232 j Hier staat ook al wat klaar voor de tafel, leuk als iedereen wat meebrengt natuurlijk!
Geplaatst: 28 september 20232 j Bij mij komt overal maar dan ook echt overal oregano op. Zal dat meenemen. Heb alleen amper nog potjes, want huis/tuin op de schop maar desnoods wat in ziplockzakjes. Toch net onkruid.
Geplaatst: 30 september 20232 j Ik heb vooral wat zaden en heb enkele gewortelde bergbasilicum plantjes die niet gevraagd zijn..ik neem ze toch maar mee. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.