jootje Geplaatst: 6 april 2024 Geplaatst: 6 april 2024 Bij mij “ woont” niet zoveel zomaar in de tuin. Een ding wel, kamille. Daar neem ik dan ook wat potjes van mee. Lekker voor de thee! 4 Quote
Arja Geplaatst: 6 april 2024 Geplaatst: 6 april 2024 Kamille ging ik nog zaaien, maar dit is ook goed. Quote
Nasuada Geplaatst: 7 april 2024 Geplaatst: 7 april 2024 Ik heb wat potjes “ after eight” munt klaargezet. 3 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
bonnie f Geplaatst: 7 april 2024 Geplaatst: 7 april 2024 Ik heb het en der ook nog wel wat 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 7 april 2024 Geplaatst: 7 april 2024 Zouden er mensen zijn die behoefte hebben aan zaailingen/ 1 jarigen acer, lijsterbes/ hulst en een enkele haag laurier kan ik die nog oppotten. Laat maar weten, ik haal ze er alleen uit bij aanvraag. Ik heb er vooral van de eerste twee meer dan genoeg Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Brabantse Tuinprins Geplaatst: 7 april 2024 Geplaatst: 7 april 2024 Acer klinkt leuk maar als het de Noorse esdoorn is dan snel zo veel mogelijk wieden. Verschrikkelijk onkruid. Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 april 2024 Geplaatst: 7 april 2024 Verschrikkelijk onkruid zou ik het niet noemen in een bos😉 Het is prachtig, de kleur van de jonge bladeren. Geweldig voor bijen. Geeft schaduw en het hout is super kwaliteit. Kan tegen vorst en ga zo maar door🌳 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
acpronk Geplaatst: 11 april 2024 Geplaatst: 11 april 2024 knoflookbieslook, roomse kervel, @Jorieke123 kan @Goldfish een plantje roomse kervel voor me meenemen? Die ik van jou in oktober had gekregen heeft het helaas niet overleefd.En ook een knoflookbieslook? Die had ik in januari samen met de uien gezaaid, maar later in de kas waren de slakken langsgekomen/ tenminste, dat vermoed ik. Er zat een kap op het kweekkasje, en op een gegeven moment was alles weg. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 12 april 2024 Geplaatst: 12 april 2024 De zaden zijn ook niet opgekomen? Ik geef de plantjes mee aan Goldfish Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
acpronk Geplaatst: 12 april 2024 Geplaatst: 12 april 2024 Die heb ik helaas niet gezaaid, loop behoorlijk achter door drukte met werk, baby, huishouden..En aangezien het koudekiemers zijn is het nu al te laat om te zaaien.Bedankt in ieder geval! Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Arja Geplaatst: 12 april 2024 Geplaatst: 12 april 2024 Ik breng voor de liefhebber nog een handjevol pootaardappelen Alouette. Mijn buurvrouw wilde ze graag kwijt, ik heb er geen plek meer voor dit jaar. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Denken jullie er aan om alles goed te labelen?! 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Natuurlijk! Als de naam er maar duidelijk opstaat. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Ja hoor, helemaal goed. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.