Geplaatst: 6 oktober 20232 j Zojuist nog wat kastanjes geraapt voor op de tafel voor wie ook eens een maaltje spruitjes met kastanjes wil maken. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 oktober 20232 j Ik neem een XXL Courgette voor de liefhebber mee. Er lagen er drie op de weggeefstoel van het volkstuincomplex.
Geplaatst: 7 oktober 20232 j Een weggeefstoel! Wat een goed idee. Zoiets moeten wij ook gaan maken. We hebben nog enkele golfplaten liggen. Moet niet moeilijk zijn daar eea van te fabriceren zodat de oogst ook nog iets beschut ligt. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 oktober 20232 j Hij kan misschien mee worden gebakken voor de lunch? of misschien wil iemand hem graag hebben en anders zijn er altijd nog Jorieke haar knorretjes?
Geplaatst: 5 april 20242 j Lopen jullie dit weekend nog even een rondje door de tuin om te kijken of er nog wat op te potten valt voor de weggeeftafel? Ik heb al o.a. tijm, knoflookbieslook, roomse kervel, en wilde marjolein gevonden en voorzien van potje en label facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 april 20242 j Bij mij “ woont” niet zoveel zomaar in de tuin. Een ding wel, kamille. Daar neem ik dan ook wat potjes van mee. Lekker voor de thee!
Geplaatst: 7 april 20242 j Ik heb wat potjes “ after eight” munt klaargezet. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 7 april 20242 j Ik heb het en der ook nog wel wat Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 7 april 20242 j Zouden er mensen zijn die behoefte hebben aan zaailingen/ 1 jarigen acer, lijsterbes/ hulst en een enkele haag laurier kan ik die nog oppotten. Laat maar weten, ik haal ze er alleen uit bij aanvraag. Ik heb er vooral van de eerste twee meer dan genoeg We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 april 20241 j Ik breng voor de liefhebber nog een handjevol pootaardappelen Alouette. Mijn buurvrouw wilde ze graag kwijt, ik heb er geen plek meer voor dit jaar.
Geplaatst: 27 maart 20251 j Denken jullie er aan om alles goed te labelen?! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 maart 20251 j @Jorieke123Zijn ijsstokjes met naam erop goed? Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 27 maart 20251 j Natuurlijk! Als de naam er maar duidelijk opstaat. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 maart 20251 j Ja hoor, helemaal goed. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Ik heb alweer van alles klaarstaan, voor mijn ruillijst maar ook voor de weggeeftafel. Ook zaai ik vandaag nog het 1 en ander om op die tafel te zetten. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Dat ziet er heel mooi uit! Mooi krat ook ik ga er ook zo een vullen! Ja als we allemaal onze overtollige plantjes en uitgegraven zaailingen meenemen wordt het een mooie weg geef tafel! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik heb dit keer geloof ik niet zoveel te delen. Mijn pe/pa en tomaten vind ik ook erg ielig, en af en toe valt er zelfs eentje om. Balen, maar misschien staan er leuke dingen op de tafel. Zal kijken wat ik zelf kan meebrengen om uit te delen.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Weet je soms heb je zaailingen in je sier of kruidentuin die hun weg wel vinden, er is bijna altijd wel een liefhebber. Zo heb ik vorig jaar of was het al twee jaar terug hondsdraf meegenomen wat het hier geweldig doet. En een geel papavertje. Dat gezegd hebbende: niets meenemen is ook helemaal ok! Per slot van rekening neem jij al bananencake mee..dat maakt alles goed☺️ We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb ook een aantal planten voor de weggeeftafel en natuurlijk ook voor mijn ruillijst. Ik moet nog een paar planten uitgraven en dan heb ik alles gedaan. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.