Bit Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Mag ik hier iedereen bedanken voor een superleuke Moestuindag ? Wat echt lekker. Daggie uit, daggie mooi weer, daggie leuke mensen Daggie krijgertjes, daggie lekker eten. Daggie babbelen.Thnx ! En daarnaast een speciale dank aan Jorieke en aanhang ( inclusief parkeerhulp ) Quote
Loraine Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Amen Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Sluit ik me graag bij aan Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Cupcakeje Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 was super gezellig1 bedankt jorieke en joep voorde gastvrijheid. alle lieve mensen voor de gezelligheid en de leuke ruilen!! het meeste staat hier al in de grond. zal morgen foto's maken als het licht is Quote
Esthe76r Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 (aangepast) Vond het ook super! en idd Jorieke en Joep bedankt voor de gastvrijheid. Super... tevens vond ik het echt leuk en gezicht bij het naampje te plaatsen. Appelvrouw ook nog bedankt namens mij en de kinderen. Ook de kinderen hebben een superdag gehad....Ook Stan bedankt voor de demonstratie. 21 april 2014 aangepast door Gast Quote
Connie Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Iedereen bedankt voor de super gezellige dag en Jorieke en Joep in het bijzonder voor de gastvrijheid .Heel leuk om mee gemaakt te hebben. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
borderrose Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Ook wij hebben een leuke dag gehad en mijn wederhelft zei op de terug weg spontaan dat hj volgend jaar weer mee ging,,,,haha, en direct daarop; 'ook al was het alleen maar voor het lekkere eten' Ondanks mijn spraakproblemen heb ik toch wel even contact kunnenmaken met een aantal mensen en leuke dingen kunnen ruilen.En inderdaad heel leuk om gezichten bij de namen te hebben.Een geslaagde dag. Quote
Stan Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Jorieke en Joep petje af. Dank voor de mooie dag voor een ieder die er vandaag weer was in Zelhem . En ik heb hier en daar al wat opgevangen over in september weer. Ik heb dan ook even aan Jorieke gevraagd of dat wat is. En het antwoord was : dat zou kunnen als er animo voor is maar, ietsjes later zou dan ook kunnen en dan dus in oktober. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Gemma Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ik sluit me hier volledig bij aan. Jorieke en Joep bedankt voor de gastvrijheid, jullie ouders ook heel erg bedankt voor de parkeerhulp en hand en span diensten.Stan wil ik heel erg bedanken voor de leuke en informatieve workshop! En verder wil ik iedereen die er was bedanken voor de zeer geslaagde gezellige dag! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Nynkef Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Natuurlijk sluit ik mij hierbij aan Wat een leuke dag was het en wat had iedereen vreselijk veel meegenomen zowel qua eten als plantjes Ik gok zomaar dat de varkens vandaag lekker eten Ik vond het schapen scheren bijzonder leuk om te zien, fijn dat hij (Joris?) op deze zondag wilde komen Quote
kenbeimer Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ook via dit topic graag een melding dat ik het erg leuk vond! Volgende keer wil ik er ook bij zijn. Was van plan met lege handen naar huis te gaan en al helemaal geen zaailingen mee te slepen. Beide mislukt. Tot de volgende keer. Ik heb trouwens foto's gemaakt. Naar wie kan ik deze sturen? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Nynkef Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Als het goed is Ken, heb je een peebeetje van Henk gehad over de foto's Quote
Estemy Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Dank je wel iedereen voor een prachtige dag! Iedereen was heel erg vriendelijk en de boerderij...ja, ik heb niet genoeg woorden. Wat leuke dieren en kippen en planten... Ik heb ook best veel extra's bij gekregen bij de zaailingentafel. Eigenlijk had ik de meeste niet nodig, maar er waren daar heel veel planten en ik voelde me schuldig als ik ze geen nieuwe thuis kan geven, dank je wel iedereen. Ik heb ook een van elke pootaardappel gepakt, we gaan in de zomer/herfst zien wat er allemaal uitkomen, ik ben benieuwd! Zelf heb ik rode uitjes, 2 rode rabarbers en een klimplant Wisteria weggegeven. Hopelijk hebben de nieuwe eigenaars succes met mijn zaailingen.Mijn vriezer is nu lekker vol met heerlijke varkensvlees, we zijn met mijn vriend zeker een halve jaar bezig voor dat we alles op hebben Misschien hebben we volgende week een barbecue met een paar van die worstjes en spare-ribs.Volgens mij waren er nog heel veel eten en zaailingen over. Wat is met ze allemaal gebeurd? Arme Jorieke krijgt 30 tomatenplantjes erbij? Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
kenbeimer Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 In september/oktober weer? JA HEEL GRAAG! Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
aalterse-willy Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Wij zijn ook eindelijk thuis aanbeland, over Eindhoven gereden kwestie van eens een andere weg te nemen en alles verliep goed tot in Gent, daar was het blokrijden naar Oostende, ben onmiddellijk van de autoweg afgereden en over de kleine wegjes naar huis, ken die wel op mijn duimpje hoor.Mijne grote baas wil ook terugkomen want hoewel nog wat primitief, hebben we wel goed geslapen, was om zes uur wakker, pieske gedaan en er terug in tot half acht.Ik hoop maar één ding, dat er niemand met een kater is opgestaan deze morgen want van dat bier blijft er niet veel over hoor.Het was goed, meer is er niet te zeggen denk ik, merciekes aollemaole. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
henkg Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Prima bier Willy.En je had gelijk: de bruine is nog lekkerder dan de blonde (brunette / blondine?) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jizkaha Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Natuurlijk sluit ik me ook aan bij al bovenstaande Jorieke en Joep bedankt voor de gastvrijheid en ik verheug me nu al op al die lekkere karbonaadjes en speklapjes en pate eneuhm nouja alles Quote Zelluf doen
Ciska Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Bij deze wil ook ik iedereen bedanken voor de geslaagde dag!! Het was erg gezellig Quote
aalterse-willy Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 enne,,, Jorieke, mijne 'gendarm' is zéér tevreden over het vlees, de karbonade was zeer lekker. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Estemy Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ik ben de hele dag in de tuin bezig geweest en er is nog heel veel om te planten/verpotten. Bedankt voor:1. Willy voor een mooie wijg. Staat nu naast mijn keukendeur in een kleine pot, maar volgens mij is die goed genoeg voor deze jaar. We gaan binnenkort een grotere pot maken van hout.2. Mensen die hebben met mij aardbeien geruild. Ik heb ook veel aardbeien van de zaailingen tafel meegenomen. Nog steeds heb ik Bato bakken over Die moeten nu voor mijn eigen uitlopers en gezaaide bosaardbeien wachten.3. Planten van de zaailingen tafel (weet niet van wie): miniature white komkommer (dat wordt leuk), knolselderij plantjes ( 3x, die van mij zijn helaas bijna allemaal overleden), tomaat Roma (dat heb ik geadopteerd, want ik vindt het smaak heel lekker), nog een extra olijfkomkommer (zonde om daar te laten) en natuurlijk verschillende aardappels (ik heb eentje van ze allemaal gepakt).4. Iedereen die heeft met mij zaden of planten geruild een grote bedankt. Ik heb nu mooie grote potten, paprikas, tomatillos, komkommers, aardbeien, zonnebloemen, daslook, tuinboeken, mierikswortel, aardappels, raapzaden, andere zaden enz. Ik vind het fantastisch om verschillende soorten uitproberen.5. Ken voor paarse broccoli zaden (ik hou van paars!) en ook iemand voor pronkbonenzaden (zaalingentafel) en iemand voor dille zaden (die van mij kiemde niet). Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
eelzuhtjuh Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Estemy de meeste aardbeien op de zaailingen tafel kwamen van mij.Het zijn OF framboosaardbeien, of ananasaardbeien of doordragende aardbeien van het ras onbekend. Er stonden ooit prikkertjes bij maar een kleine 5 jarige boef heeft die eruit gehaald dus toen wist ik niet meer wat wat was. Hopelijk geven ze je een mooie opbrengst Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
kenbeimer Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ah, leuk om te lezen wie de paarse broccoli gepakt heeft. De Tamarillo zaden heb ik meegekregen dat ze meegepakt zijn, maar ben vergeten wie dit waren. Mijn andere zaden kon ik trouwens ook niet meer vinden toen ik weg ging. (Baron von solemacher & paarse wortel) De kleinste (bos)aardbeien zaailing heb ik trouwens meegenomen. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.