Geplaatst: 19 oktober 201411 j Er waren er 5 de 3 grootste waren dood.Waarschijnlijk heeft een grote de boel verstopt waardoor ze zijn gestikt. Ze worden kant en klaar geboren met open ogen.Wel grappig alle andere cavia's zijn uit zichzelf naar de 2 hogere verdiepingen verhuist alleen de beer zit samen met moeder en 2 jongen nog op de eerste verdieping hij mag babysitten
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Proficiat Suus!en gefeliciteerd Angela, wel jammer van de andere drie. Hoe heten deze kleintjes? "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Ze hebben geen naam, gaan vermoedelijk niet blijven. Ze zijn klein Kibas, die ene eigenlijk te klein. Hadden de andere 3 geleefd dan weet ik niet of deze het had overleefd.
Geplaatst: 20 oktober 201411 j Misschien horen ze groter, maar ik vraag me af hoe 5 van dergelijke jonkies in een cavia passen. Of de foto moet vertekenen qua grootte.
Geplaatst: 27 oktober 201411 j wieeeeeeeee een collega is bij Vreeken geweest dit weekend en heeft zaadjes voor mij aangeschaft "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 12 november 201411 j Wow fijne timing! De zadenenvelop komt dichterbij, de blije zadendoos ook én ik krijg komend seizoen een eigen volkstuin erbij Geen idee nog van grootte en wat erop staat nu maar sowieso goed nieuws! Hoef ik niet meer zo moeilijk te doen met kiezen bij het zaden uitzoeken en geen uitgegraven aardbeien meer. Volgend jaar nog meer groente en fruit uit eigen tuin Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 12 november 201411 j Goed nieuws Suus, nog aardbei plantjes nodig? Kibas niet op zitten letten maar foto vertekend niet echt hoor maar op de een of andere manier past het allemaal Hier nog een foto toen ze een paar dagen oud waren en nog een met 2 weken oud, en ze passen eigenlijk al niet meer onder moeders om te drinken.
Geplaatst: 13 november 201411 j Aardbeien heb je niet snel teveel en vlug te weinig. Althans, ik dan Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 16 november 201411 j Heb inmiddels te horen gekregen wat voor tuin het is. 100m2 in de zon, dus daar kunnen heel wat aardbeitjes op Als het goed is, is ie eind december schoon en beschikbaar. Die aardbeien zal ik dus maar oppotten en dan in het voorjaar uitplanten lijkt me. Maar, blij blij blij Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 16 november 201411 j Ik heb er 12 in een pot gedaan voor je maar ik heb zelf nog een hele rij geplant die heb ik over. Dat zijn alleen 2 verschillende soorten waarvan 1 wit ik weet alleen niet meer welke de witte zijn en welke de andere.
Geplaatst: 16 november 201411 j Tja, daar komen we dan vanzelf wel achter. Bij mij in de tuin staat inmiddels ook alles door mekaar, ik hoop het van de zomer te zien en ze dan te labelen met gekleurde tie-wraps ofzo. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 16 november 201411 j Whiiiee! Mijn eerste zaden zijn binnen! En morgen ga ik de potten voor de paprika's en tomaten ophalen. Oeh, 20 vierkante meter. Dat is fijn Suus!
Geplaatst: 16 november 201411 j het zit de greet niet mee op alle fronten....maar heb wel een hele mooie kleindochter erbij als beppe!!!!en dat is meer waard dan het moestuintje Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 16 november 201411 j Greetje, gefeliciteerd met je kleindochter. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 17 november 201411 j Gefeliciteerd met je kleindochter. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 17 november 201411 j Auteur En dat je dat hier meldt Greetje, dat is toch een prachtig bericht. Gefeliciteerd!
Geplaatst: 17 november 201411 j Ow Greetje wat een mooi nieuwsHoe heet ze? Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.