Geplaatst: 7 mei 20169 j Jootje, wat een lekker joch! Raquette, wat goed! Helpt het bij alle soorten wondjes?
Geplaatst: 7 mei 20169 j Het zorgt er in ieder geval voor dat bloed sneller stolt en wondjes zich sneller sluiten! Meer weet ik eigenlijk niet (zei Klazien )... Haha Deborah, dat is ook voor mij altijd nog de leukste:) Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir
Geplaatst: 7 mei 20169 j Ik ga het onthouden. Ik heb ienemienie smeerwortelzaailingetjes staan, nog niet echt geschikt voor bloedende wonden, maar ik hoop uiteindelijk wat smeerwortels in mijn tuin te hebben die naast het fungeren als groenbemester nu dus ook EHBO-dienst gaan krijgen.
Geplaatst: 8 mei 20169 j nieuwe camera gekocht maakt leuke foto's voor dochter en ja....feestje binnenkort heb nog een digicamera over: minolta a2, prima behalve de zoeker, kun je tochfijn mee werken vanaf het scherm kost niks nouja, 1 jubel dan
Geplaatst: 8 mei 20169 j Mooi speelgoed, en gefeliciteerd Maar wat bedoel je met die laatste 2 zinnen Vandaag een jubelende wielewaal gehoord Je weet wel, van dat liedje dat eindigt op "dan is d' zomer weer in 't land".Dat duurt nog anderhalve maand, maar ik doe het ervoor "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 9 mei 20169 j JUBEL JUBEL JUBEL... Je krijg er gewoon gelijk drie Robo... Hoezeeeeee.Oftewel... ik mag de camera van Robo gaan gebruiken! Hopelijk kan ik dan nog mooiere foto´s voor jullie maken.Superbedankt Robo voor een goed getimed nodig blij moment. En wat een vrijgevigheid... echt super.
Geplaatst: 10 mei 20169 j Ha ha Speets, ken je dat liedje niet? Ik voel mij opeens heel oud Kom mee naar buiten (De wielewaal) Kom mee naar buiten allemaal Dan zoeken wij de wielewaal En horen wij die muzikant Dan is zomer weer in 't land Dudeldjo klinkt zijn lied Dudeldjo klinkt zijn lied Dudeldjo en anders niet Hij woont in 't dichte eikenbos Gekleed in gouden vederdos Daar jodelt hij op zijn schalmei Tovert onze harten blij Dudeldjo klinkt zijn lied Dudeldjo klinkt zijn lied Dudeldjo en anders niet Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 10 mei 20169 j Natuurlijk Deborah, dat liedje ken ik ook wel. Ik dacht dat dat wel uit mijn tekst bleek Je weet wel, van dat liedje dat eindigt* op "dan is d' zomer weer in 't land". Of begrijp ik je verkeerd? * Het eerste couplet eindigt op deze zin, als je het nou helemaal precies wilt hebben.Misschien was dat de verwarring? Enne... Speets is ook bepaald geen 16 meer hoor "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 11 mei 20169 j Eerste rijles gehad en maar 1 keer stil gevallen . Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 11 mei 20169 j Jubel, mijn aardperen komen boven de grond! Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir
Geplaatst: 11 mei 20169 j @Raquette Die van mij sinds een week of twee, maar ik hoopte ze vorig jaar uitgeroeid te hebben, maar niet dus...
Geplaatst: 12 mei 20169 j Gisterenmiddag om een uur of zes wilde ik mijn vers uitgeplante planten (o.a. tomaten, pepers, paprika's, zaai-uien) een beetje gaan bijwateren.Ik was nog niet buiten of het begon te regenen.Mijn gedachte de eerste seconde: bah, nu word ik nat tijdens het watergeven. Direct daarna: oeps, ik hoef niet, het gaat nu automatisch. Ruim 2 mm volgens mijn weerstation. Precies goed. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 12 mei 20169 j De eerste bloemetjes van de tijm zijn zichtbaar. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 17 mei 20169 j Voor het eerst sinds jáááren een bos lupine kunnen plukken Andere jaren waren ze al snel door slakken en luizen gemold. Ik weet niet wat het is, dit jaar... "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 18 mei 20169 j en was het een maaltje bij elkaar Speetszo niet dan heb je toch echt te vroeg geoogst gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 25 mei 20169 j De eerste CT scan na mijn tweede operatie (dec 15) vanwege een zeldzame, slecht behandelbare en vergevorderde variant van darmkanker was G O E D !
Geplaatst: 25 mei 20169 j Super!! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 26 mei 20169 j dat is nieuws waar we allemaal heel blij van worden voor jou en je gezin!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.