Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Jubeltopic

Featured Replies

Geplaatst:

Ik vind het super nieuws! Blij om!

Geplaatst:
  • Auteur

Zulk goed nieuws wordt nooit eentonig!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb afgelopen jaren gedacht dat een papagaai bij iemand ontsnapt was en overleefde. Bleef maar vreemd..

..maar ik ben nu bijna zeker dat dat een groene specht is met zijn gekke roep, groot is ie! En hij zit er nu zowat dagelijks ..lijkt wel alsof ie begint te mopperen als ik er weer eens voorbij moet en hij weg vliegt. Zo mooi .

Geplaatst:

Super nieuws Goldfish blij dat ook ik mijn steentje heb kunnen bijdragen door die tig 80% plus chocorepen.

Ik proost op het leven en proost op jou

Geplaatst:

Wat een goed nieuws Vincent. Gefeliciteerd. Ik heb regelmatig aan je gedacht als ik ‘s morgens stond te genieten van de alsmaar uitdijende rode rabarber die ik in oktober van je kreeg. We hebben er heerlijk van gesmuld. Heel veel sucses met al je plannen.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Dank voor het delen in mijn APK vreugde! Mijn nieuwe jubel is dat de boomgaard/moestuin van Appelvrouw nog mooier is dan ik mij al had voorgesteld! Weet zeker dat de kids zich 5 dgn lang kunnen vermaken.. en als de kids tevreden zijn... dan zijn de ouders dat ook!

Geplaatst:

Dubbel apk vreugde dan daar Alhoewel die van jou Vincent toch 100% beter klinkt dan een auto papiertje van appelvrouw

Geniet van de mooie tuin en niet teveel mee terug nemen

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Ik heb ook een jubel. Al weken prachtig weer , was ik toch echt wel bang dat er nu nét, dat ik vakantie ga nemen, het weer zou omslaan. Niet dus. In ieder geval de 1e week ook super vakantieweer. Helaas voor de tuin dan , maar ik jubel vanwege mn vakantie

Geplaatst:
Dank voor het delen in mijn APK vreugde! Mijn nieuwe jubel is dat de boomgaard/moestuin van Appelvrouw nog mooier is

En er is gelukkig wat schaduw voor het mooie stel en wie weet kunnen we morgen jubelen omdat er een ei te rapen is..vandaag weer geen ei ( dat is voor de klaagbaak)

Veel plezier op vakantie Bit!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

ennuh...TOM!

• 4 weken later...
Geplaatst:

tante KPN stuurt een mail dat mijn internet in Haarlem het niet doet....

ik hou van tante KPN!

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik won vandaag een aankoopcheque van een boomkwekerij/plantencentrum in de buurt. Een bedrag van maar liefst €1000

Ik denk dat ik mijn tuinplan voor volgend seizoen ga moeten aanpassen!

Geplaatst:

1000.- euro.

Pff die zou ik ook wel graag winnen. Das toch eens leuk om te fantaseren wat ik daar allemaal voor zou aanschaffen.

Geplaatst:

wow!

investeren in saffraankrokussen?

Geplaatst:

Ktrijn, gefeliciteerd! Mooi bedrag, lekker gaan zitten bedenken wat je daarvoor wil!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vier leden van dit forum (waaronder ik zelf) zullen in de toekomst nooit meer kiespijn ervaren, door de aankoop van de Szechuan peper/ Kiespijnboom bij eetbaargoed.nl Kreeg ze vandaag in perfecte staat geleverd zodat ik drie exemplaren op de MTFD kan doorgeven. Extra tof is dat Esther ook een paar extra verrassingen in de doos heeft gestopt voor de MTFD. Let maar eens goed op de weggeeftafel!

Geplaatst:

Zit iedereen dadelijk vol spanning rond de MTFD ruiltafel in afwachting van de knolselder van Henk en jou verrassing

Geplaatst:

Ja we zijn gek op verrassingen

Hier ook jubel, alles voor de mtfd gepakt. Ook nog: mijn composthoop is niet meer echt afgekoeld sinds ik half augustus geleerd heb hem aan de gang te houden

En we hebben 260 flessen appelsap van onze appels, ook een feestje waard!

Linked Image

Linked Image

Geplaatst:

260!?! Hoe komt een mens aan zoveel flessen überhaupt. Nah ja. Na het lezen van jullie 60 vorken (zoiets was het toch) misschien geen verrassing

Maar wat super cool dat jullie al die flessen dus ook nog vol gekregen hebben met eigen appeltjessap! Gefeli!

En gezellig van je mtfd spullen. Klinkt ineens alsof 7 okt heel dichtbij is

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Je kunt een winkeltje beginnen!

Hoeveel liter zit er in een fles?

Geplaatst:
260!?! Nah ja. Na het lezen van jullie 60 vorken (zoiets was het toch) misschien geen verrassing

De nieuwe en schone flessen koop je erbij voor tien cent per stuk. Je kunt ook je eigen flessen meenemen, maar ik prefereer ieder jaar nw flessen te nemen ( als iemand een belangstelling heeft in een berg 1 liter flessen met schroefdop zoveel flessen schoonmaken en bewaren en als je naar de pers gaat weer schoonmaken, nee dank u.

Die vorken had ik laatst even geteld, ik heb er 110

Geplaatst:

Zelfs ik koop nieuwe flessen voor het brouwen van drank. Het kost teveel om schoon te maken...

Mooie batch sap Krijg er dorst van

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Dat had ik van de week ook.

Bericht stond op gelezen maar heb het echt niet gezien?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.