Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Jubeltopic

Featured Replies

Geplaatst:

Knap!

Ik heb een paar keer door een cd gekeken.

Geplaatst:

Kas is bijna klaar! Heb uiteindelijk net iets meer dan een stilstaande brommer ervoor ingeruild...

Op het spit in de rug na, heerlijk. Heb hier zo'n tijd over gepeinsd..

20250331_235141.thumb.jpg.11c6ae69419e37bceaea9f1acd4e4211.jpg

Latjes gaan nog vervangen worden door hardhout, maar de kas staat met spanwartels en ringen vast genoeg voor het moment..

Geplaatst:

Heeeeel tof @dashbro!

Geplaatst:

Ik heb besloten dat ik niet ga klagen, maar jubelen…. Als een boer met kiespijn. Ik was een kleine week weg en de man heeft wel de kinderen gevoed, de kippen, maar niet de planten. Er hebben slechts 3 komkommers, 2 courgetten en een paar tomaten het loodje gelegd. Wamt ik had niet gezegd dat hij ze water moest geven.

Dus een jubel waard. Het merendeel leeft nog.

Geplaatst:
11 hours ago, Dashbro said:

Kas is bijna klaar!

Daar ga je heel veel plezier aan beleven 👍

Geplaatst:

Afgelopen weekend hebben we de musical opgevoerd. 3 uitvoeringen waren een groot succes. 3x uitverkochte zaal. 🎊

Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔

Geplaatst:

@Gitta, wat leuk om te lezen. Gefeliciteerd 💐

Geplaatst:

Afgelopen weekend opnieuw een super succesvolle kinderkledingbeurs georganiseerd (alles van babykleding tot tienerkleding, incl uitzet, speelgoed, fietsen, autostoelen, etc). In 3,5 uur tijd een omzet van dik 8.000 euro samengekomen voor onze 65 verkopers. 

Het was de 40e keer dat deze beurs werd gehouden (2maal per jaar), dus allemaal extra activiteiten er bij georganiseerd om straks twee lokale, goede doelen te gaan verblijden met een gift. Ook hier is een mooi bedrag opgehaald, wat nog niet helemaal vast staat ivm een aantal nog onbekende kosten.

Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.

Geplaatst:
Op 2-4-2025 om 11:11, Mellie zei:

Er hebben slechts 3 komkommers, 2 courgetten en een paar tomaten het loodje gelegd.

Scheelt dat je de komkommers en courgettes dit jaar nog wel overnieuw kunt zaaien ( ik heb er nog niks gezaaid)

Maar de kinderen zijn goed gewaterd en gevoed, dat is toch ook wel fijn 😀. En je hebt nog kippen!

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Haha precies @woldisstel! Het had allemaal erger gekund. Maar had zo vroeg kom en cour gezaaid omdat ik echt grote planten wil in de hoop dat de slakken ze dan met rust laten. Maar goed. Ik heb er nog een paar. Dus wie weet gaat het me dit jaar lukken. Komkommers sowieso! Ik heb er nog 6 bijgezaaid voor die paar dode [emoji2960]

Geplaatst:

Kijk nou, kleine bloemknopjes in de vingerlimoen (citrus australasica) 🤗 en toch nog een zaailing van de roze tijgercitroen, jubel de jubel 🤸

IMG_20250407_152431132_HDR2.thumb.jpg.6049bcc4107ad4522ebaa049ccb2ced9.jpg

IMG_20250407_152507030_HDR2.thumb.jpg.79216f8b525e63bbbf575d6a4abb5315.jpg

Geplaatst:

Bij nader inzien ( met bril 🤓) blijkt er zelfs een ieniemini vruchtje te zijn.

IMG_20250407_201554576_HDR2.thumb.jpg.c140c17e11398e842dc3805d9dc5bf6b.jpg

Geplaatst:
8 uren geleden, woldistel zei:

vingerlimoen

Ohhhh! Dat je daar een plant van hebt en een vrucht in de maak, dat lijkt me zo fantastisch lekker! Ik hoop dat hij rijp wordt en ben zo benieuwd hoe die smaakt. Dat is echt een grote wens! Laat je het tzt weten?

Geplaatst:
Op 7-4-2025 om 20:20, woldistel zei:

Bij nader inzien ( met bril 🤓) blijkt er zelfs een ieniemini vruchtje te zijn.

Dat is echt super! Ze zijn erg lekker... Leuk!!

Geplaatst:

Ik ben zelf ook wel heel benieuwd wat het gaat worden, @Dashbro en @Dahli. De plant is nog steeds een heel klein stekelig struikje. Ik kan me ook niet herinneren dat ik een open bloempje heb gezien (zou toch wel een beetje opvallen, staat op de vensterbank in de slaapkamer aan mijn kant van het bed).

Na half mei gaan de citrussen met zijn allen weer de deur uit.

Geplaatst:

De eerste asperge laat zijn neusje zien, dat is een jubel waard.

PXL_20250414_114023569.jpg

Geplaatst:

Ja, wat kan je daar blij van worden he?😊

Geplaatst:

We hebben een kas gekocht!!! Nu druk met het op orde krijgen van de plek waar de kas komt. Levertijd 5 weken. Spannend!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Een janssens. Hij staat in zicht. Voor onze veranda dus het moest een beetje mooi ding zijn. Donkergroen met een beetje ouderwetse uitstraling. Er komt ook zo'n sierkam op. De kas komt dwars te staan met de deur in de lange zijde.

AH, plaatje gevonden. Deze dus maar dan groen met deur in lange zijde. 64913b123232d126cd2f92623d4b1e9a.jpg

Geplaatst:

Wat een mooie kas!

Geplaatst:

Prachtige kas, joh! 😊👍🏻

Geplaatst:

Ik ben er ook enorm blij mee! Kan niet wachten!

Geplaatst:

Wouw! Wat een mooie kas! Veel plezier ermee.

Geplaatst:

Wat een prachtige kas @bonnie f

Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.