Geplaatst: 25 november 201510 j Even jubelen dat ik voor sinterklaas, kerst en verjaardag in 1 x cadeau's kon kopen
Geplaatst: 30 november 201510 j Kijk nou eens naar onze mooie geweldige supertoffe leuning!! Ik zal maar niet vertellen wie van het forum dat geweldige ding heeft gemaakt voor ons, want dan is hij de komende maanden alleen maar bezig met leuningen maken op bestelling facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 november 201510 j Nu maak je ons natuurlijk helemaal nieuwsgierig Jorieke Voor wie moet ik nu veel waardering hebben en applaudisseren?? Maar even serieus: Lijkt me heerlijk aanvoelen. zo een leuning! En puur natuur met de uitstraling die er helemaal bij hoort!! Wat voor een houtsoort is er voor gebruikt? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 30 november 201510 j De maker leest het hier vanzelf wel Weknow Ik ga nog eens even goed bedenken wat hij er voor terug krijgt, want dat was nog niet echt besproken. Maar geloof me: dat komt wel goed. Het is een 3 meter lange haagbeuk of juist een beuk. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 november 201510 j Prachtige leuning, heel mooi die natuurlijke golven, daar zou je nog exprés de trap voor op en neer lopen. En denk dat Angela er al bijna achter is wie de maker is... Complimenten voor diegene en verschuil je vooral niet (ik heb toch geen trap dus van mij heb je niets te vrezen ).
Geplaatst: 17 december 201510 j gister 4 mooie roze bessen geïmporteerd vanuit een stukje bijna-buitenlanden een zwarte bes van Theaen een stektak van een passievruchten een heerlijke lunch gehad met buitengewoon aangenaam gezelschap (de terugreis was minder....61/2 uur...wegens oa oude treinstellen )
Geplaatst: 17 december 201510 j Mooi hoor Appelvrouw heeft toch ook zo een? Prachtige leuning Jorieke..mooi opgehangen ook vind ik..beugels en zo.Inderdaad Angela ik heb er ook een..toevallig . De mijne is haagbeuk, en ik denk die van Jorieke ook.Jane..ik geloof dat ze na volgende winter weer te bestellen zijn We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 december 201510 j Ja die beugels moet je even in het echt zien en voelen, mooi stevig en van RVS Niet zomaar elke ophangbeugeldinges voor deze leuning! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 20 december 201510 j Joepieeeee,Ik mag naar een feestje, moet het wel zelf betalen maar dat geeft niet want al mijn "maten" zullen er zijn.Word 75 jaar vandaag!!!! En dat moest gevierd worden hé.Beter dat dan een begrafenis. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 20 december 201510 j Proficiat Willy! Ik zal er straks een op je gezondheid drinken! Nog heel veel goede jaren gewenst samen met je "bazin"! Ga vandaag ook naar een feestje...van een tante die 100 wordt.....voor haar ben jij nog maar een "broekemanneke" In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 20 december 201510 j Van harte gefeliciteerd Willy! Maak er een leuke dag van samen met de Bazin Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 20 december 201510 j Joepieeeee,Ik mag naar een feestje, moet het wel zelf betalen maar dat geeft niet want al mijn "maten" zullen er zijn.Word 75 jaar vandaag!!!! En dat moest gevierd worden hé.Beter dat dan een begrafenis. en van harte, Willy!
Geplaatst: 21 december 201510 j Beste Willy , van harte gefeliciteerd nog met uw verjaardag . U heeft nu een respectabele leeftijd bereikt , dat mag niet ongemerkt voorbij gaanHopelijk heeft u een geweldige dag gehad . Ach en diejen zere kop bent u met Kerst allang weer vergeten .Ook uw bazin en alle andere geliefden een dikke proficiat , en wees altijd lief voor deze man . hahahaha
Geplaatst: 21 december 201510 j Alleman bedankt voor de wensen, enne, het feest was goed, zeer goed zelfs, iedereen gelukkig en tevree.En meer moet dat niet zijn hé. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 12 januari 201610 j Eindelijk weer 2 eieren van die grote club kippen van ons! Hiervoor weken geen eieren kunnen eten. We gaan ze zo lekker koken, voor bij de lunch. Wat zullen ze heerlijk smaken facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 januari 201610 j Laat de eitjes jullie smaken, zullen nu extra lekker zijn Hier zijn de kipjes netjes door gaan leggen, hebben nu ook ligt wat ochtend en avond aan en uit gaat naar de zomertijd.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.