Geplaatst: 6 augustus 20246 Aug Auteur Ik kreeg weer allerlei heerlijke zaken van @Jorieke123om lekker op te smikkelen op Knarrestein! Zoals mooie en lekkere heirloomtomaten, paprika, komkommer, boontjes, krulandijvie en goudsbloemen. Een echte schat! Jammer dat ik niks had kunnen verzinnen om terug te geven.. In Hilversum kreeg ik een pindakaasboom, een klein goudsbloemplantje, enkele potjes jam en een boekweitplant, als ex Hilversummer heb ik daar een band mee, zie het wapen van H’sum. 6 augustus 20246 Aug aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 augustus 202417 Aug Buurvrouw: Pssst! Heb jij slagroom in huis? Ik heb aardbeien. Ik: Ja! Goeie deal!
Geplaatst: 24 augustus 202424 Aug Auteur Allerlei lekkers waaronder lekkere plakkerige koffie koeken heerlijk geurende paprika’s tomaten biet en een halve koolrabi😎😃 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 augustus 202425 Aug Ik kreeg lege wijnflessen en doppen, pakken suiker, blikjes en een pak drinken, en 2 heerlijke chocoladebroodjes. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 25 augustus 202425 Aug Komkommers ( had ik zelf voldoende ) maar ik kon ze zo lekker inmaken, dus deze kun je ook voor mij doen????
Geplaatst: 27 augustus 202427 Aug Auteur Lekker Jo echte Noir de Crimee! Ik kreeg een heerlijke tas met verschillende soorten rijpe tomaten waarvan ik saus aan t maken ben.. de paprika’s en de basilicum voor de saus werden erbij geleverd😃 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 augustus 202427 Aug 4 uren geleden, appelvrouw zei: Lekker Jo echte Noir de Crimee! Ik kreeg een heerlijke tas met verschillende soorten rijpe tomaten waarvan ik saus aan t maken ben.. de paprika’s en de basilicum voor de saus werden erbij geleverd😃 Dat is handig.
Geplaatst: 30 augustus 202430 Aug Auteur Kijk wat een mooi doosje met stropharia’s..van Jorieke! Die gaan zo in de wok met wat witlof en gember We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 augustus 202431 Aug Een heerlijke lunch met allerlei lekkere groente uet bij @Petrasmoestuin. En gezellig gebabbeld over moestuinen en zo.😄
Geplaatst: 31 augustus 202431 Aug Het was zeker heel gezellig weer. En altijd te kort. Ik leer altijd heel veel van je. Het is mijn eerste jaar en echt een vuurdoop jaar met slecht weer en slakken en ook nog fouten die ik maakte. Volgend jaar beter, dank zij jouw steun!
Geplaatst: 1 september 20241 Sep Gisteren bij vrienden gegeten. Oranje en gele puntpaprika's uit hun eigen tuin mee gekregen.
Geplaatst: 4 september 20244 Sep Auteur Een mooie doos met groentes van @Jorieke123 waaronder 🥔 🥔, 🥒, 🍅 rode kool en bietjes en ook palmkool voor bij de ontdooide worst😎😃Blij zijn wij! En hydrolaat voor de lastige huid. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 september 20244 Sep Moespost van @polly168 met kardoula pepers erin. Superleuk! In mijn bescheiden optiek is moespost de leukste post.
Geplaatst: 6 september 20246 Sep Visite gehad deze week een hele boel gekregen 2 soorten bonen wortels knolselder appels en peren tomaten en hulp maar vooral was het gezellig !
Geplaatst: 7 september 20247 Sep Auteur Ik kreeg een doosje met deze stoofperen! Iemand een idee welk ras het is? Het zijn korte en flink ronde peren. Geen blosje, We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 september 20249 Sep Ik kreeg een halve pompoen, dus we eten zo soep. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 9 september 20249 Sep Mijn moeder kwam met rode bieten langs. Bij mij zijn die mislukt, bij haar juist wel heel goed gegaan. En ze heeft van mij weer een krop sla mee gekregen. Die worden bij haar steeds opgegeten door de slakken. Zo helpen we elkaar.
Geplaatst: 11 september 202411 Sep Oregano gekregen van iemand hier uit Apeldoorn. Vanmorgen opgehaald en in een pot gezet. Hopelijk slaat hij goed aan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.