Jorieke123 Geplaatst: 2 november 2024 Geplaatst: 2 november 2024 Een fles heerlijk appelsap Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 2 november 2024 Auteur Geplaatst: 2 november 2024 Ja joh lekker. En wat wij kregen: gember en ook Japanse gember, citroengras, een mooie radicchio ( Straks eens in mijn Zilveren Lepel kijken naar een mooi recept) een bos palmkool👍 En enkele takjes verse peterselie die gingen meteen in de soep. 😊😋 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 8 november 2024 Geplaatst: 8 november 2024 2 mooie lege potten in 'mijn maat', en een gevuld potje: met een zelf samengestelde thee. 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 8 november 2024 Auteur Geplaatst: 8 november 2024 O dat is snel zeg ik ben nog niet eens thuis zeg maar..met mijn prachtige buit van mooie en heerlijke aardappels in twee soorten (ook zoete aardappel) bieten in twee kleuren, passata met twee smaken, appels voor twee persoons compote. Hele mooie schenkels voor de osso buco voor morgen. Complimenten en dank😍😍 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 9 november 2024 Auteur Geplaatst: 9 november 2024 Een enorme lading hout om de kachel aan te houden en de botten te verwarmen. Daar worden wij warm van☺️👏🔥🙏 4 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 9 november 2024 Geplaatst: 9 november 2024 Zaden en paprikapoeder en pepers uit Hongarije. Plus het aanbod voor meer leuk spul komend voorjaar. 6 Quote
jootje Geplaatst: 13 november 2024 Geplaatst: 13 november 2024 Van Rookie, peachadew zaden! Heel lief, want dit is de tweede vlop, de eerste is nooit aangekomen! Bedankt, Rookie!m 6 Quote
Amarinde Geplaatst: 14 november 2024 Geplaatst: 14 november 2024 Ik heb van mijn lieve vriend 2 leuke boeken gekregen voor m'n verjaardag. Het 'Handboek voedsel drogen' en 'The all new ball book of canning en preserving'. Ik ben gek op dit soort non fictie boeken en de boekenkast geraakt langzaamaan steeds voller😄 3 Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 november 2024 Auteur Geplaatst: 14 november 2024 Gefeliciteerd. Het Balls preserving book heb ik ook, een eerdere uitvoering dan wel, er staan meerdere favorieten in! Dat handboek voedsel drogen ben ik ook wel benieuwd naar.. Wij kregen allerlei lekkers waaronder deze mooie doos met groente😍 wat een feest weer, lekker koken👏👏 7 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Dahli Geplaatst: 14 november 2024 Geplaatst: 14 november 2024 6 uren geleden, Amarinde zei: Handboek voedsel drogen' Die staat bij mij op mijn Sinterklaas verlanglijstje! Net als @appelvrouw erg benieuwd wat je ervan vindt. Quote
Rookie Geplaatst: 15 november 2024 Geplaatst: 15 november 2024 Op 13-11-2024 om 18:30, jootje zei: Van Rookie, peachadew zaden! Heel lief, want dit is de tweede vlop, de eerste is nooit aangekomen! Bedankt, Rookie!m Ik baal nog steeds als een stekker, dat de eerste vlop nooit is aangekomen... Maar wie weet, over vijf jaar... er gebeuren vreemdere dingen, toch?😄 Quote
Gitta Geplaatst: 16 november 2024 Geplaatst: 16 november 2024 10 eitjes van mijn moeder. Van de kippen van mijn moeder. 1 Quote
woldistel Geplaatst: 16 november 2024 Geplaatst: 16 november 2024 41 minuten geleden, Gitta zei: Van de kippen van mijn moeder. Gelukkig zeg je dat er nog even bij 😄 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 november 2024 Auteur Geplaatst: 20 november 2024 On thé door delivery van oa heerlijke wortel cake ( zie wat je net hebt gegeten) palmkool( gaat ontnerfd de vriezer in want net gisteren stamppot) , bieten, een fles passata ( daar ga ik binnenkort soep mee maken) appels ( staan al op de kachel compote te worden) en een machtig mooie daikon, is dat nog steeds van het daikonzaad van Daniël Frankrijk Jorieke? 4 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 20 november 2024 Geplaatst: 20 november 2024 Ja, die daikon nog 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 20 november 2024 Auteur Geplaatst: 20 november 2024 Hij had toen ik weet niet hoeveel gekocht ervan. De hele Franse tuinclub kreeg van hem een flinke zak. Het moest jaren en jaren houdbaar blijven..nou dat zie je maar weer😎. Wanneer had je het gezaaid? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 20 november 2024 Geplaatst: 20 november 2024 Dat weet ik niet meer, wanneer precies. Het insectendoek zat na het zaaien nog wel even op de kolentunnel (waar ik ze tussen de palmkool heb staan) Dus ik denk ergens eind augustus? 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 20 november 2024 Auteur Geplaatst: 20 november 2024 Zoiets dan. Dat groeit dan toch best snel zo’n mega peen. Én lekker😋 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
hazeltje Geplaatst: 20 november 2024 Geplaatst: 20 november 2024 Wat een mooie daikon inderdaad! Prachtig en lekker inderdaad. Quote A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Jorieke123 Geplaatst: 28 november 2024 Geplaatst: 28 november 2024 Een paar zakjes zaad van @jootje, plus een kastanje-tang om ze te voorzien van een kruis voordat je ze in de oven roostert, EN een mooi boek over het maken van cadeaus uit eigen tuin. Lief!! (er zat nog meer in het pakket trouwens, maar dat heeft wat minder met de moestuin te maken ) 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 1 december 2024 Geplaatst: 1 december 2024 Ik kreeg weer eens een boel bloembollen van Sinterklaas! We hebben ze meteen vandaag gepoot. 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 1 december 2024 Auteur Geplaatst: 1 december 2024 Mooie mix! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 1 december 2024 Geplaatst: 1 december 2024 60 eieren. Ik heb voor eigen gebruik net voldoende maar moet een paar cakes bakken. Mijn buurvrouw heeft legkippen gered en dus altijd veel te veel eieren. Toen ik er een paar vroeg kwam ze met 60 eieren aanzetten. Nou ja, ik ga gewoon uitdelen aan mijn familie met sinterklaas. 2 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 1 december 2024 Auteur Geplaatst: 1 december 2024 45 minuten geleden, bonnie f zei: 60 eieren. Je kunt ook wat invriezen als je er plek voor hebt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 2 december 2024 Auteur Geplaatst: 2 december 2024 Behalve dit prachtige boeket palmkool kregen we radicchio, daikon, appels en bieten 😋heerlijk! December en toch nog verse groente uit (andermans) eigen tuin @Jorieke123 👍 4 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.