Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja joh lekker. En wat wij kregen: gember en ook Japanse gember,  citroengras, een mooie radicchio ( Straks eens in mijn Zilveren Lepel kijken naar een mooi recept) een bos palmkool👍
En enkele takjes verse peterselie die gingen meteen in de soep.

😊😋

• Like 2

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

O dat is snel zeg ik ben nog niet eens thuis zeg maar..met mijn prachtige buit van mooie en heerlijke aardappels in twee soorten (ook zoete aardappel)  bieten in twee kleuren, passata met twee smaken, appels voor twee persoons compote. Hele mooie schenkels voor de osso buco voor morgen. Complimenten en dank😍😍

• Like 2

Geplaatst:

Ik heb van mijn lieve vriend 2 leuke boeken gekregen voor m'n verjaardag. 

Het 'Handboek voedsel drogen' en 'The all new ball book of canning en preserving'. 

Ik ben gek op dit soort non fictie boeken en de boekenkast geraakt langzaamaan steeds voller😄

• Like 3
Geplaatst:

Gefeliciteerd. Het Balls preserving book heb ik ook, een eerdere uitvoering dan wel, er staan meerdere favorieten in! Dat handboek voedsel drogen ben ik ook wel benieuwd naar..

Wij kregen allerlei lekkers waaronder deze mooie doos met groente😍

wat een feest weer, lekker koken👏👏

0B2FC952-EA4D-4137-8321-0D6F1C96B6EE.thumb.jpeg.16b9b6cbf6e194290129c311868e6006.jpeg

• Like 7

Geplaatst:
Op 13-11-2024 om 18:30, jootje zei:

Van Rookie, peachadew zaden! Heel lief, want dit is de tweede vlop, de eerste is nooit aangekomen! Bedankt, Rookie!m

Ik baal nog steeds als een stekker, dat de eerste vlop nooit is aangekomen...

Maar wie weet, over vijf jaar... er gebeuren vreemdere dingen, toch?😄

Geplaatst:

On thé door delivery van oa heerlijke wortel cake ( zie wat je net hebt gegeten) palmkool( gaat ontnerfd de vriezer in want net gisteren stamppot) , bieten, een fles passata ( daar ga ik binnenkort soep mee maken) appels ( staan al op de kachel compote te worden) en een machtig mooie daikon, is dat nog steeds van het daikonzaad van Daniël Frankrijk Jorieke? 

8B06E6DE-22DD-4A2E-9B7F-A38ADFF7F497.thumb.jpeg.c55d9335b847736beb4fdb458096dd9b.jpeg

F7674DB9-0EAD-4EFB-AF99-9400C55926DB.thumb.jpeg.d242c3b271d6a50661214864a05e31b5.jpeg

• Like 4

Geplaatst:

Hij had toen ik weet niet hoeveel gekocht ervan. De hele Franse tuinclub kreeg van hem een flinke zak. Het moest jaren en jaren houdbaar blijven..nou dat zie je maar weer😎. Wanneer had je het gezaaid?

Geplaatst:

Wat een mooie daikon inderdaad! Prachtig en lekker inderdaad. 

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Geplaatst:

60 eieren. Ik heb voor eigen gebruik net voldoende maar moet een paar cakes bakken. Mijn buurvrouw heeft legkippen gered en dus altijd veel te veel eieren. Toen ik er een paar vroeg kwam ze met 60 eieren aanzetten. Nou ja, ik ga gewoon uitdelen aan mijn familie met sinterklaas.

• Like 2

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Behalve dit prachtige boeket palmkool kregen we radicchio, daikon, appels en bieten 😋heerlijk! December en toch nog verse groente uit (andermans) eigen tuin @Jorieke123 👍

image.thumb.jpg.464c9073f2ea34f5c141e481417c65a2.jpg

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...