Geplaatst: 15 juli15 Jul Er kwam hier een fluitende 'fietskoerier' langs om dit jute boomband te bezorgen (Bedankt @appelvrouw ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 15 juli15 Jul Auteur Gisteren een potje aalbessenconfiture van @Anna3 en een heerlijk maaltje frietjes van haar lief. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 juli15 Jul Van een mede-volkstuinier een paar flinke handen Cobras. Nee, niet die belachelijke bommen 🧨, maar gewoon lekkere, groene bonen. Die van haar zijn al een stuk verder dan mijn spekbonen.Ik mocht ook wel courgettes, maar dat heb ik beleefd afgeslagen 😬, want ik moet binnenkort zelf mensen gaan lastigvallen. Pssst, courgette?? Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 20 juli20 Jul Een mini watermeloenplant van de tuinbuurvrouw. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 20 juli20 Jul Rozen uit de tuin van mijn moeder, een fles lekkere wijn en Magnum ijsbonbons, ook van mijn moeder. De liefde voor de (moes)tuin en tuinieren heb ik van mijn inmiddels ruim 84-jarige moeder. Het samen met haar door de tuin lopen en er over praten voelt ook altijd als een cadeautje 😊.
Geplaatst: 22 juli22 Jul Auteur Van een buurvrouw die dacht pompoenen te hebben maar uiteindelijk 4 courgetteplanten heeft. Lekker hoor die kleintjes, even stoven in de pan met wat kruiden. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 juli23 Jul Een maaltje bonen en een bosje witte dahlia's van een tuinbuur. Ik ben een bofkont😄
Geplaatst: 30 juli30 Jul Auteur Ik kreeg een mooi hebbedoosje vol met groente, koolrabi, courgette komkommer boontjes pruimen en ook dit heerlijke bord. 🙏Te mooi om op te eten @Jorieke123 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 juli30 Jul Ja zo leuk (en lekker!) al die kleuren. Kan ik wel blij van worden. Ook al belanden de meesten in flessen als passata en dan zie je er niets meer van Ik kreeg gemberplantjes die ik meteen in de kas heb gezet. Het wil voor geen meter dit jaar met gember hier, dus misschien gaan die nog IETS doen. (ik kreeg ook nog wat lekkere pitjes en nootjes en olijfjes.) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 3 augustus3 Aug 2 zelfgebakken broodjes, met o.a. olijven en (feta-)kaas en jalapeños. Smullen! Heel goed gelukt @appelvrouw ! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 3 augustus3 Aug Auteur Fijn! Er zat ook nog een restje oude kaas in.Wij kregen bramen, zelf plukken maar wel met pluk hulp dus dat ging razend snel. De helft in de vriezer en de andere helft in de pan. Jam(mie)😋😋 3 augustus3 Aug aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 augustus5 Aug Auteur Een mooi doosje heerlijke echte groente ( hebben jullie dat ook dat je in de supermarkt tussen heel veel groente staat maar dat niets je aanspreekt om te nemen..daar wordt ik nou soms een beetje chagrijnig van.) Maar deze groentes daar wordt ik nou heel blij van. Een doosje tomaten komkommertjes koolrabi bieten en aardappels.En ook een zakje mercibonen 🙏 🤩 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 augustus5 Aug We kregen een heel exclusief pakje vandaag: zeekraal van @henkg ! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 5 augustus5 Aug Auteur Wij ook! Via de post én Ruim Delivery Service.Morgen gaan we wat uitproberen, ik denk uit de wok. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 augustus8 Aug Auteur En dan ben ik alweer verwend!We waren in de tuin van Jootje, wat een leuke tuin. Heerlijke groentes groeien en bloemen en dahlias waaronder een van mijn favorieten Belle de nuit.En we kregen een heerlijke zak groente mee naar huis, Pronkers, boontjes, tomaatjes, courgette en komkommer. En een potje jostabesjam. Top😎 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 augustus12 Aug Een paar kilo tomaten gekregen van mijn vader. Straks lekker saus maken!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.