Geplaatst: 6 juli 201411 j Op speciaal verzoek van Stan gisteravond om de haverklap naar buiten gelopen (had nog nut ook want 53 huisjesslakken gevangen die een massale aanval deden op 1 van m'n Makkelijke-Moestuinbakken ) bij een volgende poging een doelpunt te veroorzaken geconstateerd dat er op de andere bak geeneen slak zat bij een derde poging de slakkenpot geleegd op de hondenuitlaatplaats, honden nog uit wezen laten. Maar niks nada noppes,alleen bijna doelpunten Uiteindelijk werd het het me te donker en te spannend en ben ik bij het penaltyschieten naar boven gevlucht en gelukkig werkte dat ook Wel heel jammer dat de Belgen eruit liggen, was een leuke halve finale geweest. Maar wie weet over twee jaar bij het EK finale België-Nederland
Geplaatst: 7 juli 201411 j Slecht nieuws voor jullie Nederlanders;http://webwereld.nl/big-data/83127-cortana-voorspelt-wk-finale-zonder-nederland?utm_source=+SIM&utm_medium=email&utm_campaign=20140707-15%3A10%3A02_webwereld_daily_cron&utm_content=&utm_term=_7249 Tja, mijn schuld is het niet zulle Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 7 juli 201411 j Ik vind het niet zo'n rare gedachte hoor, dat oranje morgen zou worden uitgeschakeld. Alleen niet vanwege zo'n vreemde voorspeller. Is een spelletje toch ? Dat voetbal ? Kun je winnen, kun je verliezen.
Geplaatst: 7 juli 201411 j laat ze maar winnen.hele praktische overweging: manlief moet werken met de wedstrijden. dat hebben we liever op zondag dan op zaterdag.
Geplaatst: 8 juli 201411 j Ik kom net een Duitser tegen.Ik vraag hem: "Tegen wie spelen jullie vanavond?""Tegen Brazilië" zegt hij.Dus ik zeg: "Oh wat leuk, daar spelen wij zondag tegen."
Geplaatst: 8 juli 201411 j en hoe keek die duitser toen???????? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 8 juli 201411 j Nou.. Gok nu na 30minuten dat we toch tegen Duitsland gaan > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 8 juli 201411 j Ik was wel voor de duitsers. Maar vind het nu zielig voor die brazilianen. Agossie. En al die mensen die daar nog een uur in die arena moeten zitten.
Geplaatst: 8 juli 201411 j Nu maar hopen dat microsoft cortana morgen voor het eerst de fout in gaat dan. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 8 juli 201411 j en hoe keek die duitser toen???????? Hij snapte m niet....en ik ook niet meer... Tjee wat n slagveld!
Geplaatst: 8 juli 201411 j wow. het was 1-0 voor duitsland.ik denk de duitsers staan voor, nu kan ik wel ff naar de wc. kom ik terug 4-0 en direct daarna 5-0 8 juli 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 8 juli 201411 j Haha das wel een leuke ja Aan de andere kant : '78 is wel 35 jaar geleden he ?Gelukkig zijn de fietsen zo'n beetje 70 jaar terug
Geplaatst: 9 juli 201411 j dan moeten ze in de 2de helft wel ff transformeren tot echte leeuwen!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 juli 201411 j Moeizaam he ? Ik sta meer buiten op het balkon te roken dan dat ik durf te kijken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.