Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

zucht* het heeft hier de hele dag geregend...en het was nog niet eens echt droog hier in het noorden!

maar ach, nu is ook de bovenste laag weer nattig, goed tegen de grote kluiten...

Geplaatst:

Hier in Tienen (Vlaams-Brabant) eindelijk regen na drie weken droogte. 7 mm, maar het is nu opnieuw aan 't regenen. Met al de aangeplante boompjes hoor je mij niet klagen

Geplaatst:

Dat wordt extra veel schoffelen en wieden de komende dagen... Was er nog niet helemaal en dan die regen....

Maar de gewenste plantjes gaan het hopelijk nu ook beter doen. Dan maar schoffelen in regenpak!

Geplaatst:

De bomen zir je ineens groen worden, Prachtig.

Geplaatst:

las net in de telegraaf dat het de komende 10 dagen nat en koud blijf.

wie weet warme zomer?????

Geplaatst:

@ Sannie; laten we het hopen

Hier sinds gisterenochtend 15 mm, dus ik ben tevreden... Liever alleen 's nachts en dan overdag een graad of 15 (mooi voor deze tijd van het jaar...) Maar goed, je kunt niet alles hebben!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Het klagen van gisteren heeft geholpen. Wij hadden ook regen..en dan van dat lekkere malse zachte...niet zo`n verwoestende regenbui zoals vorig jaar na de droogte...de grond is redelijk nat en je ziet de worteltjes de grond uit schieten

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hier ook eindelijk weer eens geregend , dus de grond weer vochtig en de regentonnen zijn weer flink aangevuld

Geplaatst:

hier in noord-holland hadden we vanmiddag ook nog een lekker zonnetje.

wat willen onze plantjes nog meer!!

Geplaatst:

Nu dat hoop ik ook,morgen een zonnetje, al is het maar een halve dag.

Geplaatst:

Ja ik ook ik moet mn kas nog afmaken.

Geplaatst:

Gisteren en vandaag in totaal 23mm regen. Ikke blij

Geplaatst:
Hier ook eindelijk weer eens geregend , dus de grond weer vochtig en de regentonnen zijn weer flink aangevuld

Ja hier ook...bij de pony's was het bijna leeg en nu weer 3/4 vol....bij de oude kas is ie ook weer vol

Geplaatst:

Ik snap het allemaal voor jullie hoor, maar een makkelijke moestuin en potten etc is zo vol dus voor mij en anderen zeg ik ZON

Geplaatst:

Ik niet blij, begon allemaal nét een beetje op te drogen hier... Maar wel weer beetje blij dat jullie er wel blij mee zijn. Hekelt de regen mij iets minder...

Geplaatst:

Nou Jorieke, ik houdt weeronline, knmi en buienradar in de gaten, maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor 3 weken droogte...

Ik geniet vanochtend maar van het zonnetje, gisteren en de nacht ervoor ook hier 24 mm, dus meer dan genoeg voor de potten en de regenton, maar aan de voorspellingen te zien ...

KNMI:

woensdag 18 april tot en met woensdag 25 april

Aanhoudend licht wisselvallig en iets hogere middagtemperaturen.

Dus ik denk dat we moeten genieten van de zon als ie schijnt, en we ook niet hoeven vrezen voor droogte

Geplaatst:

Hier 20 mm gevallen, je ziet alles weer omhoog schieten! De bomen worden gelijk een stuk groener enzo!

Maar volgens mijn buienradar gaat het pas maandag weer regenen. En steeds schuift het weer een paar dagen op...

Geplaatst:

Hier morgen 2,5 mm regen en de rest van de week niks....ga vandaag dus van alles uitplanten...kan het morgen ff bijkomen

Geplaatst:

Bij ons al voor de derde dag op rij regen,al een tijd niks kunnen doen buiten. De grond is tenminste opnieuw nat ..

Geplaatst:

Sinds gisteren 11 mm..het is wat. de boer zegt dat hij minstens 100 mm nodig heeft om de mais en het graan goed te laten starten. Omdat het van de winter zo hard vroor hebben de boeren opnieuw moeten zaaien..en het zaad hebben ze moeten kopen, want hun zaaizaad was al op. Ik denk dat de melk duurder wordt, of de boeren gaan minder verdienen(allebei denk ik )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Vandaag geen druppel gevallen in Kampen, maar volgens mijn zoon heeft het in Zwolle flink gehageld! Wat een verschil zo'n 15 km. verderop.

Good things come in small packages

Geplaatst:

hier stortbuien van heb ik jou daar. Leek wel hoogzomer. Van die hele dikke druppels, flatsen haast. Daar wordt je dus echt nat van !

Geplaatst:

Vanochtend en begin van de middag heerlijk zonnetje, sinds een uur of 5 weer met bakken, nu alweer 10 mm

Geplaatst:

Nou dan was het hier "het zonnige zuiden" ....Af en toe een druppeltje maar niet genoeg om naar binnen te rennen....in de kas was het 32 graden....snel een raampje open gezet toch maar eens op zoek gaan naar zo'n automatisch ding.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.