Bit Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Dat is een leuk idee, Yuras. Je bent meer dan welkom ( iedereen trouwens hoor ) ehmmmm. jawel , maar nee.... Ik ga geen MTFD organiseren in het westen van het land nee ( dat iedereen welkom is, moge bijna bekend zijn, ondanks mijn soms afstandelijke of norse manier van posten hier op het forum, whatever. Er zijn er al best velen geweest, en ik geniet daar ten volle van ) Quote
RvO Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Bit,Sterkte en beterschap gewenst. Groet, welterusten, RvO Quote
jootje Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Bah...niet leuk voor jou, Bit!Heel veel beterschap gewenst! Quote
geedee Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Jammer Bit , ik ga jouw spulletjes gewoon bewaren tot de volgende MTFD, beterschap Quote
Jane Doe Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Bit beterschap, verwen jezelf en rust uit.De moerbei zullen we goed verzorgen, krijg je met de volgende mtfd en verse eieren.Jammer had je graag willen ontmoeten, maar dat houden we dan voor de volgende keer te goed. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.