Nasuada Geplaatst: 11 augustus 2014 Share Geplaatst: 11 augustus 2014 (aangepast) Zadenlijst Nasuada 2014Alles netjes in een excel gezet maar tjaa lastig om even te kopieren en te plakken, ik hoop dat het leesbaar is. Inventaris-id Naam Originele naam Bruikbaar tot Hoeveelheid op voorraad MTFD voor: Opmerking Kruiden Krul peterselie Peterselie Krause 1-jan-17 zakje horti tops Bloemen Afrikaantje grootbloemig African Marigold Hawai 1-jan-17 zakje florex Bloemen Dahliabloemig mix Zinnia elegans field grown 1-jan-17 zakje florex Kruiden Munt Mentha spicata crispa 1-jan-16 zakje sluis garden Kleine munt, niet de grove blaadjes die ik zoekKruiden Tauge Germens de soja vert ? Losse zaadjes Kruiden Basilicumkers Germes de basilic ? Losse zaadjes Groente Spaanse peper eigen oogst 2014 Groente Courgettes Cucurbita pepo 1-dec-16 1/2 zakje Aldi Kruiden Bieslook Allium fuberosum ? Losse zaadjes Groente Komkommer Chinese slange 1-jan-18 Horti Tops Geen succes op mijn grondKruiden Peterselie snij ? Groente Peulen Sugar Peas de Grace stuk of 20 zaadjes Groente Spinazie Spinach Securo 1-jan-17 1/2 zakje florex Groente Watermeloen Sugar baby 1-jan-18 Horti topsi Groente Sugar Snap Sugar Snap 1-jan-17 Florex Groente Wortels Daucus Amsterdam ? Van Hemert en Co Groente Spaanse Peper Cayenne 1-jan-18 3/4 zakje Horti Tops Groente Romijnse sla Little Gem Sucrine 1-jan-18 zakje Horti Tops Groente Pompoen Pompoen ? Groente Augurk cumcumis sativus 1-jan-16 Aldi Groente Piseliker Germes de Pois ? Losse zaadjes Kalebassen ? Losse zaadjes Kruiden Aardbeien munt Stekjes Kruiden Appelmunt Stekjes Kruiden gewone munt Stekjes Boom Berkenboompje Stekjes Kamerplant Pelargonium 'Citrosum' Stekjes Waterplant Waterlelie wit of roze Stukje Vis Vijvervissen Goudvisjes stuk of 10 Kippen Drentse kip balsemien 2 Goede dag leggers (elke een ei ) Off topic maar ook te ruil/ te geefE-reader boeken van oa:Heleen van RooyenDan BrownIsa HoesLoes den HollanderK Rowling ( Harry Potter) 12 augustus 2014 aangepast door Gast Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 11 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 11 augustus 2014 (aangepast) Nog even voor mijn eigen overzicht; JoriekeIk krijg: 5 aardbeienplantjes.Ik koop: 5 kilo lekker vleesIk geef:8 pakjes Bruine basterdsuiker Loraine/ Jane doe:Ik krijg: Bramen, Framboos, rodebes stekjes.Ik geef:Aantal zaadjes van de volgende zaden:Bloemen Afrikaantje grootbloemig African Marigold Hawai 1-jan-17Bloemen Dahliabloemig mix Zinnia elegans field grown 1-jan-14 Groente Komkommer Chinese slangen Groente Peulen Sugar Peas de GraceGroente Spinazie Spinach Securo 1-jan-17 Groente Watermeloen Sugar babyGroente Spaanse Peper Cayenne Groente Romijnse sla Little Gem Sucrine Loraine:Waterlelie JDW:Ik krijg: Aloe Verea,CdB tomaat Ik geef:Citroenplant pelargoniumSuus:Ik krijg Rode bes, oostindische kers zaad, Dulcia, Tiny Tim, Balkonstar en Kumato Ik geef:Groente Sugar Snap 1-jan-17 Florex Stan:Ik krijg:Marokaanse muntIk geef: Geedee:Ik krijg Chocolademunt.Ik geef:Vijvervissen Yuras:Ik krijg zwarte tomaatIk geef: Weknow:Ik geef: Stekje van Berkenboom Bouwvrouwke:Ik geef : waterlelie Dit zou het zijn als ik het goed onthouden heb. Mocht ik wat vergeten zijn of zaken niet goed staan dan hoor ik het heel graag. 17 augustus 2014 aangepast door Gast Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 11 augustus 2014 Share Geplaatst: 11 augustus 2014 Hoi Nasuada, Een stekje van een berkenboom. Daarvoor heb ik wel belangstelling. Maar...heb jij ook wensen??? (Die wij weer kunnen proberen te vervullen?) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 11 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 11 augustus 2014 Hey Weknow,Ik zal er morgen een foto van nemen, hij is aankomen waaien en staat in mijn kruidenbak en wordt nu echt te groot. +- 80 cm nu. Ik zal hem overpotten en meenemen voor je. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 11 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 11 augustus 2014 Weknow,Heb net even op je lijstje gekeken en de jammetjes lijken mij wel heel erg lekker .Groetjes Nasuada. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 11 augustus 2014 Share Geplaatst: 11 augustus 2014 Deze graag!Groente Sugar Snap Sugar Snap 1-jan-17 Florex Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 11 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 11 augustus 2014 Suus,Staat genoteerd ! Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jdw Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Graag een stekjevan de pelargonium, doe ik de CdB tomaat erbij voor je Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Nasuada mogen wij van jou? Bloemen Afrikaantje grootbloemig African Marigold Hawai 1-jan-17 zakje florex Bloemen Dahliabloemig mix Zinnia elegans field grown 1-jan-14 zakje florex Groente Courgettes Cucurbita pepo 1-dec-16 1/2 zakje Aldi Groente Komkommer Chinese slange 1-jan-18 Horti Tops Groente Peulen Sugar Peas de Grace stuk of 20 zaadjes Groente Spinazie Spinach Securo 1-jan-17 1/2 zakje florex Groente Watermeloen Sugar baby 1-jan-18 Horti topsi Groente Sugar Snap Sugar Snap 1-jan-17 Florex Groente Spaanse Peper Cayenne 1-jan-18 3/4 zakje Horti Tops Groente Romijnse sla Little Gem Sucrine 1-jan-18 zakje Horti Tops Wat zijn piseliker voor groente?Groente Piseliker Germes de Pois ? Losse zaadjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Ik zou die kippen wel willen, zijn ze van dit jaar?..maar die komen natuurlijk nooit bij mij ( of woon je in de buurt van Jorieke?) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Zeg nooit nooit, wie weet komen de kipjes gezellig bij jou in Frankrijk scharrelen. Hopelijk is er wat te regelen met behulp van Jorieke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Mocht dat niet lukken, kunnen de kipjes met mij mee. Ook heb ik een vijver waar die visjes in kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kibas Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Ik heb je lijstje bekeken. Ik zou wel graag courgettezaad willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 (aangepast) Hoeveel kipjes zijn het, misschien delen Appelvrouw en Geedee? Nasuada maakt het spannend, waar de kipjes heen verhuizen. EditZie net 2 stuks, spannend waar ze naar toe gaan. 12 augustus 2014 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Nee, ik neem ze allebei, of niet..ik vind het zielig een kip die alleen in een bestaande toom komt. Maar de kans is klein dat ze bij mij komen hoor.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Hi Appelvrouw, Ik heb ze vorig jaar zomer als kuiken gekregen, een vriend van mijn zoon heeft ze onder een lamp uitgebroed.Alleen bleken dit stiekem geen mini krielkipjes te zijn maar een veel groter soort. Ik heb er 4 maar het hok is te klein en eigenlijk wil ik ze nu niet meer vrij in mijn tuin laten lopen, aangezien ik inmiddels mijn tuintje lekker aan het volzetten ben met kruiden en planten daarom dacht ik eraan om 2 weg te doen.Ik vind het wel een leuk idee dat ze lekker kunnen scharrelen in het warme Frankrijk en wil ze evt wel alle 4 meegeven.Ik woon een uurtje rijden van Jorieke maar als Jorieke ze mee kan nemen wil ik ze wel brengen.Dan zoek ik voor mijzelf een kleinere soort. Groetjes Nasuada Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 O wat leuk nieuws Appelvrouw, Nasuada en kipjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Mocht dat niet lukken, kunnen de kipjes met mij mee. Ook heb ik een vijver waar die visjes in kunnen. Geedee ik zal visjes voor je meenemen (mijn vijvertje raakt overbevolkt, vruchtbaar water hier ) De kipjes gun ik een verblijf in la france, maar als je nog iets anders van de lijst wilt hebben dan roep je maar. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 12 augustus 2014 Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Reiger heeft hier de vijver leeggegeten dus ben blij met de visjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 13 augustus 2014 Share Geplaatst: 13 augustus 2014 Geweldig dat de kippen komen..wat komen, ze worden gebracht! Wat een geweldig gebeuren is dit forum toch..super Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 13 augustus 2014 Share Geplaatst: 13 augustus 2014 @ Nasuada Een pot jam (pruimen met citroen en munt kan ik je aanbevelen! en gezien je ruillijst ben je ook een munt-liefhebber?) om te ruilen, is dat goed? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 13 augustus 2014 Weknow, lijkt mij lekker ik ben idd gek op munt. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bouwvrouwe Geplaatst: 16 augustus 2014 Share Geplaatst: 16 augustus 2014 Toevallig nig een waterleliestekje en wat wensen over? Gr, Eline Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 17 augustus 2014 Staat genoteerd! Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.